Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject "Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκ"
Now showing items 1-11 of 11
-
Digital marketing through social media for start up fashion companies
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020)Social media channels started in the early 2000s and since then their production has been growing at exponential rates to enhance and satisfy existing and new needs of the users. Recent data showed that within 2019 two ... -
Social Media Marketing. Καταναλωτική συμπεριφορά χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
(2015-07-21)Στην παρούσα διατριβή εξετάζεται η καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών των Social Media και διερευνώνται οι συνήθειές τους και ο βαθμός στον οποίο επηρεάζονται από την ποιότητα της ιστοσελίδας. Η διατριβή αποτελείται ... -
Social Media Marketing: Μελέτη της στρατηγικής μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων επιχειρήσεων στην Ελλάδα στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook
(2016-07-20)Η παρούσα μελέτη διερευνά τον τρόπο με τον οποίο ελληνικές και διεθνείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, χρησιμοποιούν στρατηγικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, για την προώθηση των προϊόντων ... -
Social media και μάρκετινγκ / Ανάλυση περιπτώσεων που αφορούν σε πραγματικές επιχειρήσεις
(2017-08-30)Τα social media προσφέρουν μία λύση στις σύγχρονες επιχειρήσεις για την χάραξη μίας στρατηγικής Marketing με στόχο την αντιμετώπιση του συνεχώς εντεινόμενου ανταγωνισμού, προσεγγίζοντας όλο και περισσότερους πελάτες, ... -
Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά χρηστών ηλεκτρονικών υπηρεσιών: Η περίπτωση του papaki.gr
(2013-07-18)Τα τελευταία χρόνια τα social media γίνονται συνεχώς διασημότερα σε ολόκληρο τον κόσμο και συνεχώς αυξάνουν την δημοτικότητα και τον αριθμό των χρηστών τους. Αυτή η εργασία στοχεύει να εξετάσει την επιρροή των social media ... -
Η χρήση των social media ως εργαλείο μάρκετινγκ
(2013-07-02)Η εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τα βασικά χαρακτηριστικά της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των επιχειρήσεων ως εργαλείων μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ αποκτά πλέον όλο και περισσότερο σύγχρονες διαστάσεις μέσω της ... -
Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, ο ρόλος των social media και του digital marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης Cosmote
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Σήμερα, οι νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο έχουν μπει οριστικά στην καθημερινότητα των πολιτών. Πράγματι, η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών μεταξύ 12 και 65 ετών περνούν τον περισσότερο χρόνο τους μπροστά σε υπολογιστή, ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμιση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Αναμφίβολα βρισκόμαστε στην εποχή ενός νέου ψηφιακού κόσμου, όπου τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης τείνουν να κυβερνήσουν τον κόσμο, καθώς μετρούν πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες ανά το παγκόσμιο. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους ανθρώπους να αλληλοεπιδρούν ελεύθερα μεταξύ τους και προσφέρουν πολλαπλές επιλογές για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσεγγίσουν και να επικοινωνούν με τους καταναλωτές, ... -
Μελέτη μάρκετινγκ. Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην αναγνωρισιμότητα και πωλήσεις υπηρεσιών
(2013-02-25)Τη σημερινή εποχή, τα Social Media βιώνουν μια αξιοπρόσεκτη άνθηση. Αυτό το φαινόμενο, αρχικά αμφισβητήθηκε έντονα, ιδίως από τον επιχειρηματικό κόσμο. Κάποιοι επιχειρηματίες της επικοινωνίας ωστόσο, διέκριναν μια μεγάλη ... -
Πώς τα νέα μέσα δικτύωσης επηρεάζουν την επιτυχία των επιχειρήσεων
(2014-06-27)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της συμβολής των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως προς την επιτυχία των επιχειρήσεων. Αρχικά προβαίνουμε στην καταγραφή και ανάλυση των χαρακτηριστικών στοιχείων ...