Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Πώς τα νέα μέσα δικτύωσης επηρεάζουν την επιτυχία των επιχειρήσεων

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2014-00189.pdf (726.8Kb)
    Date
    2014-06-27
    Author
    Αποστολίδου, Ζωή
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της συμβολής των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως προς την επιτυχία των επιχειρήσεων. Αρχικά προβαίνουμε στην καταγραφή και ανάλυση των χαρακτηριστικών στοιχείων του διαδικτύου. Ακολουθεί, περαιτέρω παρουσίαση τις εννοιολογικές προσεγγίσεις του διαδικτυακού μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά των social media και κατά πόσο συμβάλλουν στην επίτευξη του μάρκετινγκ των προϊόντων και των υπηρεσιών των επιχειρήσεων. Παρακάτω προβαίνουμε σε προσωπική εκτίμηση μίας συγκεκριμένης επιχειρήσεως στο δίκτυο επικοινωνίας και τη σχέση του με τα social media. Αυτό που επιχειρείται να προσδιοριστεί είναι το πόσο μεγάλο ρόλο παίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην κατάκτηση των στόχων της εταιρείας. Για την επίτευξη της συγκεκριμένης μελέτης πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω της έντυπης και διαδικτυακής βιβλιογραφίας με σκοπό την συγκέντρωση των απαιτούμενων στοιχείων. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην εκπόνηση της έρευνας βοήθησαν τα στοιχεία που αποκομίσαμε από την ξενόγλωσση βιβλιογραφία.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1525
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013