Μελέτη μάρκετινγκ. Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην αναγνωρισιμότητα και πωλήσεις υπηρεσιών
Abstract
Τη σημερινή εποχή, τα Social Media βιώνουν μια αξιοπρόσεκτη άνθηση. Αυτό το φαινόμενο, αρχικά αμφισβητήθηκε έντονα, ιδίως από τον επιχειρηματικό κόσμο. Κάποιοι επιχειρηματίες της επικοινωνίας ωστόσο, διέκριναν μια μεγάλη προοπτική στην προώθηση των επιχειρήσεων μέσω των καναλιών των Social Media.
Επιχειρήσεις ξεκίνησαν δειλά δειλά να χρησιμοποιούν τα Social Media, σαν ένα νέο εργαλείο μάρκετινγκ. Στόχος τους ήταν να κερδίσουν ότι καλύτερο μπορούσαν από το momentum την άνθησης των Social Media, σε θέματα αναγνωρισιμότητας, εταιρικής φήμης και πωλήσεων.
Η παρούσα μελέτη σαν στόχο είχε να μελετήσει το φαινόμενο των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, να ερευνήσει το ενδιαφέρον και την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τέλος να παρουσιάσει τα ευρήματα έρευνας πεδίου σε Κυπριακές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, που στόχο είχε την ανάδειξη αποτελεσμάτων χρήσης των κοινωνικών δικτύων στην αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις των επιχειρήσεων αυτών.
Τα ευρήματα έδειξαν μεγάλη εξοικείωση των κυπριακών επιχειρήσεων με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ταυτόχρονα, παρουσίασαν μια ικανοποίηση των επιχειρήσεων ως προς την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των μέσων αυτών.