Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά χρηστών ηλεκτρονικών υπηρεσιών: Η περίπτωση του papaki.gr
Abstract
Τα τελευταία χρόνια τα social media γίνονται συνεχώς διασημότερα σε ολόκληρο τον κόσμο και συνεχώς αυξάνουν την δημοτικότητα και τον αριθμό των χρηστών τους. Αυτή η εργασία στοχεύει να εξετάσει την επιρροή των social media στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και πιο συγκεκριμένα στην αγορασρική συμπεριφορά των χρηστών ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Μέσα απο ένα ερευνητικό ερωτηματολόγιο και ένα δείγμα 314 χρηστών που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές υπηρεσιών απο το papaki.gr, αναλύονται πως οι δεσμοί αλληλεπίδρασης των social media σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα υπηρεσιών επηρεάζουν θετικά την αγοραστική πρόθεση των χρηστών. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν οτι η αλληλεπίδραση των χρηστών με τα social media και η δέσμευση τους σε αυτά επηρεάζουν την εμπιστοσύνη τους και την πρόθεση για αγορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Στα συμπεράσματα αναλύονται τα ερευνητικά αποτελέσματα και προτείνονται επιπτώσεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα.