Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά χρηστών ηλεκτρονικών υπηρεσιών: Η περίπτωση του papaki.gr

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2013-00125.pdf (2.307Mb)
    Date
    2013-07-18
    Author
    Φραγκούλης, Μαούνης
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Τα τελευταία χρόνια τα social media γίνονται συνεχώς διασημότερα σε ολόκληρο τον κόσμο και συνεχώς αυξάνουν την δημοτικότητα και τον αριθμό των χρηστών τους. Αυτή η εργασία στοχεύει να εξετάσει την επιρροή των social media στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και πιο συγκεκριμένα στην αγορασρική συμπεριφορά των χρηστών ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Μέσα απο ένα ερευνητικό ερωτηματολόγιο και ένα δείγμα 314 χρηστών που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές υπηρεσιών απο το papaki.gr, αναλύονται πως οι δεσμοί αλληλεπίδρασης των social media σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα υπηρεσιών επηρεάζουν θετικά την αγοραστική πρόθεση των χρηστών. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν οτι η αλληλεπίδραση των χρηστών με τα social media και η δέσμευση τους σε αυτά επηρεάζουν την εμπιστοσύνη τους και την πρόθεση για αγορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Στα συμπεράσματα αναλύονται τα ερευνητικά αποτελέσματα και προτείνονται επιπτώσεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1284
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013