Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Social Media Marketing: Μελέτη της στρατηγικής μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων επιχειρήσεων στην Ελλάδα στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2016-00423.pdf (4.178Mb)
    Date
    2016-07-20
    Author
    Μπόμπορη, Άννα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μελέτη διερευνά τον τρόπο με τον οποίο ελληνικές και διεθνείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, χρησιμοποιούν στρατηγικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, για την προώθηση των προϊόντων και των δραστηριοτήτων τους. Παρέχει ένα τρόπο βελτίωσης των υπαρχόντων τεχνικών μέτρησης της συμμετοχής και της αφοσίωσης των χρηστών, με την ανάπτυξη ενός νέου λογισμικού εργαλείου, το οποίο δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες αυτής της εργασίας. Βασισμένη σε ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων από τις επίσημες σελίδες των επιχειρήσεων στο Facebook, για το χρονικό διάστημα μεταξύ Νοεμβρίου, 2015 και Φεβρουαρίου, 2016, η μελέτη αναλύει τους παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχημένη στρατηγική του μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων. Τα αποτελέσματα φανερώνουν ότι ο τρόπος που χρησιμοποιούνται τα κοινωνικά δίκτυα διαφέρει σημαντικά μεταξύ των επιχειρήσεων. Το οπτικό περιεχόμενο (φωτογραφίες και βίντεο) και οι μεσαίες σε μέγεθος δημοσιεύσεις έχουν μια σημαντική θετική επίπτωση στη συμμετοχή των χρηστών. Η συχνότητα των δημοσιεύσεων κατέχει επίσης μία σημαντική θέση στην ανταπόκριση των χρηστών, ενώ υψηλή θέση κατέχουν η ημέρα και η χρονική στιγμή των δημοσιεύσεων. Οι πρωινές αναρτήσεις κατά τις εργάσιμες ημέρες είναι οι περισσότερες σε αριθμό για όλες τις υπό μελέτη επιχειρήσεις, η δραστηριότητα των χρηστών όμως είναι μεγαλύτερη τις απογευματινές και τις βραδινές ώρες. Η πολύ υψηλή συχνότητα των αναρτήσεων έχει αρνητικό αντίκτυπο στη συμμετοχή των χρηστών, κυρίως λόγω των χρονικών τους περιορισμών και των ορίων στην ποσότητα του περιεχομένου που οι χρήστες του Διαδικτύου μπορούν να απορροφήσουν ή να παρακολουθήσουν κάθε ημέρα. Οι βέλτιστες πρακτικές που έχουν αναπτύξει ορισμένες επιχειρήσεις στο χώρο των κοινωνικών δικτύων θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν επωφελώς από άλλες, λιγότερο επιτυχημένες επιχειρήσεις σε αυτό τον τομέα μάρκετινγκ, που απλώς αναπαράγουν στα κοινωνικά δίκτυα το περιεχόμενο που δημοσιεύουν στις ιστοσελίδες τους. Τέτοιες βέλτιστες πρακτικές περιλαμβάνουν την ανάρτηση διαγωνισμών και κληρώσεων, ερωτήσεων, ψηφοφοριών και αξιολογήσεων, κυρίως με τη χρήση οπτικού περιεχομένου. Η προσέγγιση αυτή είναι πιθανό να ενισχύσει τη δραστηριότητα και να παράγει μια ισχυρή πρόσκληση για τους χρήστες, που θα ενισχύει τη συμμετοχή τους και συνεπώς την αναγνωσιμότητα και την επιτυχία κάθε επιχείρησης.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2432
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013