Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαρκόπουλος, Πάνος
dc.contributor.authorΜπόμπορη, Άννα
dc.contributor.otherMpompori, Anna
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-07-20
dc.date.accessioned2016-07-20T08:18:44Z
dc.date.available2016-07-20T08:18:44Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-07-20
dc.identifier.otherMBA/2016/00423el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2432
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη διερευνά τον τρόπο με τον οποίο ελληνικές και διεθνείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, χρησιμοποιούν στρατηγικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, για την προώθηση των προϊόντων και των δραστηριοτήτων τους. Παρέχει ένα τρόπο βελτίωσης των υπαρχόντων τεχνικών μέτρησης της συμμετοχής και της αφοσίωσης των χρηστών, με την ανάπτυξη ενός νέου λογισμικού εργαλείου, το οποίο δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες αυτής της εργασίας. Βασισμένη σε ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων από τις επίσημες σελίδες των επιχειρήσεων στο Facebook, για το χρονικό διάστημα μεταξύ Νοεμβρίου, 2015 και Φεβρουαρίου, 2016, η μελέτη αναλύει τους παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχημένη στρατηγική του μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων. Τα αποτελέσματα φανερώνουν ότι ο τρόπος που χρησιμοποιούνται τα κοινωνικά δίκτυα διαφέρει σημαντικά μεταξύ των επιχειρήσεων. Το οπτικό περιεχόμενο (φωτογραφίες και βίντεο) και οι μεσαίες σε μέγεθος δημοσιεύσεις έχουν μια σημαντική θετική επίπτωση στη συμμετοχή των χρηστών. Η συχνότητα των δημοσιεύσεων κατέχει επίσης μία σημαντική θέση στην ανταπόκριση των χρηστών, ενώ υψηλή θέση κατέχουν η ημέρα και η χρονική στιγμή των δημοσιεύσεων. Οι πρωινές αναρτήσεις κατά τις εργάσιμες ημέρες είναι οι περισσότερες σε αριθμό για όλες τις υπό μελέτη επιχειρήσεις, η δραστηριότητα των χρηστών όμως είναι μεγαλύτερη τις απογευματινές και τις βραδινές ώρες. Η πολύ υψηλή συχνότητα των αναρτήσεων έχει αρνητικό αντίκτυπο στη συμμετοχή των χρηστών, κυρίως λόγω των χρονικών τους περιορισμών και των ορίων στην ποσότητα του περιεχομένου που οι χρήστες του Διαδικτύου μπορούν να απορροφήσουν ή να παρακολουθήσουν κάθε ημέρα. Οι βέλτιστες πρακτικές που έχουν αναπτύξει ορισμένες επιχειρήσεις στο χώρο των κοινωνικών δικτύων θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν επωφελώς από άλλες, λιγότερο επιτυχημένες επιχειρήσεις σε αυτό τον τομέα μάρκετινγκ, που απλώς αναπαράγουν στα κοινωνικά δίκτυα το περιεχόμενο που δημοσιεύουν στις ιστοσελίδες τους. Τέτοιες βέλτιστες πρακτικές περιλαμβάνουν την ανάρτηση διαγωνισμών και κληρώσεων, ερωτήσεων, ψηφοφοριών και αξιολογήσεων, κυρίως με τη χρήση οπτικού περιεχομένου. Η προσέγγιση αυτή είναι πιθανό να ενισχύσει τη δραστηριότητα και να παράγει μια ισχυρή πρόσκληση για τους χρήστες, που θα ενισχύει τη συμμετοχή τους και συνεπώς την αναγνωσιμότητα και την επιτυχία κάθε επιχείρησης.el_GR
dc.format.extent109 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectSocial media -- Marketingel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκel_GR
dc.titleSocial Media Marketing: Μελέτη της στρατηγικής μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων επιχειρήσεων στην Ελλάδα στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebookel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis study explores the way in which Greek companies and international companies operating in Greece, use social media, like Facebook, to promote their products and activities. It also provides a way to improve existing measuring techniques for the engagement of Facebook users, by developing a new software tool, which was created exclusively for the needs of this study. Based on the analysis of large amount of data from the official business pages on Facebook, for the period between November, 2015 and February, 2016, the study analyzes the factors contributing to successful strategies of social media marketing. The results show that the way in which social media are used, varies considerably among the companies that are studied. The visual content (photos and videos) and the medium in size posts have a significant positive impact on users’ engagement. The frequency of posts also holds a significant position in the user's engagement, as well as the date and time of posts. Morning posts during working days are the majority for the studied companies, whereas the activity of users is higher in the afternoon and evening hours. A very high frequency of posts has a negative impact on users’ engagement, mainly because of the time constraints and the limits on the amount of content that Internet users can absorb or watch every day. The best practices developed by certain companies in the area of social media marketing could be usefully adopted by other, less successful companies in this marketing sector, that simply reproduce to their social media pages the content they publish on their official websites. Such practices include the posting of competitions, quizzes and ratings, using primarily visual content. This approach is likely to enhance the activity of the companies and produce a strong incentive for users’ engagement, and therefore enhance the brand reputation and the success of the company.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record