Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η χρήση των social media ως εργαλείο μάρκετινγκ

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2013-00136.pdf (922.7Kb)
    Date
    2013-07-02
    Author
    Κυμιώνης, Γεώργιος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τα βασικά χαρακτηριστικά της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των επιχειρήσεων ως εργαλείων μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ αποκτά πλέον όλο και περισσότερο σύγχρονες διαστάσεις μέσω της χρήσης του διαδικτύου. Το βασικό πλεονέκτημα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βασίζεται στο ότι μπορούν να απευθυνθούν σε μεγάλο αριθμό καταναλωτών με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος. Ως εκ τούτου δημιουργούνται συνθήκες άμεσης και συνεκτικής επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν ότι υπάρχει μια μετριοπαθής χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το κοινό. Ωστόσο τα μέλη του δείγματος που είναι ενταγμένα σε συγκεκριμένες ομάδες κοινωνικής δικτύωσης κατανοούν σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό την ανάπτυξη του μάρκετινγκ μέσω της κοινωνικής δικτύωσης. Δεν παρουσιάστηκαν ωστόσο σημαντικές διαφορές στις απαντήσεις που δόθηκαν με βάση τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των μελών του δείγματος. Οι προοπτικές βελτίωσης του μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βασίζονται κυρίως στην προσπάθεια για αποτελεσματικότερη προώθηση του προϊόντος.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1217
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013