• Ενέργεια και επενδύσεις στη Νορβηγία 

    Δήμας, Χρήστος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)
    Η τρέχουσα ενεργειακή κατάσταση της Νορβηγίας τη βρίσκει στο μεταίχμιο ριζικών αλλαγών προς ένα ενεργειακό πλαίσιο με αυτό-ισορροπούμενες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, μειωμένα κόστη παραγωγής, ασφάλεια και εξασφάλιση ...
  • Έρευνα ικανοποίησης μελών τοπικού οργανισμού έγγειων βελτιώσεων Β' Ζώνης Μεσσαράς 

    Νικολούδης, Κωνσταντίνος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
    Η διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών από ανταποδοτικές υπηρεσίες του Δημόσιου και Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, διασφαλίζουν την ενεργό συμμετοχή των πολιτών σε δράσεις και πολιτικές των φορέων αυτών. Η συμμετοχή αυτή ...
  • Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Οι πέντε θεμελιώδεις παράμετροί της μέσα απο τη ματιά των εκπαιδευτικών 

    Παναγάκης, Ηλίας (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
    Ύστερα από ένα μικρό διάστημα όπου έμεινε στην αφάνεια, το ζήτημα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης επανέρχεται στο προσκήνιο των συζητήσεων. Αν και το σύνολο των θεωρητικών, όπως και ένα μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών, μιλούν ...
  • Η πιστότητα και η δέσμευση στην ιδιωτική εκπαίδευση 

    Γκοτσόπουλος, Βασίλειος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
    Η έρευνά μας είναι η μελέτη περίπτωσης και πραγματοποιήθηκε σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό. Τα ερωτηματολόγια απαντήθηκαν από τους γονείς των παιδιών που φοιτούν στον παιδικό σταθμό. Ο αριθμός των ερωτηματολογίων που ...
  • Η ψυχολογία ενός πωλητή και η σχέση του με τον πελάτη 

    Παύλου, Ελένη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)
    Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής είναι να διερευνήσει την συμπεριφορά των πωλητών που έρχονται σε άμεση επαφή με πελάτες στο χώρο του λιανεμπορίου καθώς και τους στρεσογόνους παράγοντες που δημιουργούνται ...
  • Το Omni-channel στις λιανικές πωλήσεις. (Omni-channel retailing) 

    Μαράτου, Κωνσταντίνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
    Ζούμε στην εποχή που η τεχνολογία εξελίσσεται πολύ γρήγορα και οι τάσεις εναλλάσσονται με ραγδαίους ρυθμούς. Για να είναι κανείς επιτυχημένος στον κλάδο που δραστηριοποιείται, θα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, τις ...
  • Υιοθέτηση σχεσιακού μάρκετινγκ στις σύγχρονες πρακτικές μάρκετινγκ της φαρμακοβιομηχανίας 

    Ξηρακιά, Χαρούλα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)
    Η φαρμακευτική βιομηχανία είναι ένας από τους πιο ταχέως αναπτυσσόμενους κλάδους και είναι ένας από τους σημαντικότερους βιομηχανικούς κλάδους στην Κύπρο. Είναι ένας τομέας με έντονες προκλήσεις, υψηλό ανταγωνισμό και με ...