Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Author "Νικολάου, Ντάϊνα"
Now showing items 18-37 of 48
-
Η αποδοχή των πράσινων προϊόντων στην Κύπρο μέσω του Πράσινου Μάρκετινγκ (Green Marketing)
Κωνσταντίνου, Μιχάλης (2017-08-29)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) της σχολής Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Σε πρώτο επίπεδο, ... -
Η επίδραση των social media στο digital marketing στις σημερινές νεοφυείς επιχειρήσεις.
Χατζηαναστάση, Πιερής (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Η διαρκής ανάπτυξη των Social Media τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας και κυρίως στον τρόπο επικοινωνίας μας. Η ταχεία αυτή εξέλιξη και η συνεχής αύξηση των χρηστών τους ... -
Η επίτευξη των στρατηγικών στόχων του τμήματος τελωνείων σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Ο ρόλος της παρακίνησης του προσωπικού
Κουνναφής, Κωνσταντίνος (2016-07-19)Η παρούσα διατριβή έχει ως στόχο να μελετήσει την περίπτωση του προσωπικού του Τμήματος Τελωνείων ως προς το βαθμό κατανόησης της σημασίας του στρατηγικού προγραμματισμού σε ένα οργανισμό και το βαθμό αφοσίωσης του στην ... -
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και η εφαρμογή της στην στρατηγική της εταιρείας ΟΠΑΠ Α.Ε.
Χήρα, Ευαγγελία (2014-07-14)Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ), ορίζεται ως «η οικειοθελής δέσμευση των επιχειρήσεων για ένταξη στις επιχειρηματικές τους πρακτικές, κοινωνικών, περιβαλλοντικών και πολιτισμικών δράσεων, που είναι πέρα και πάνω από όσα ... -
Η ικανοποίηση των πελατών του ομίλου G.A.P. Vassilopoulos. Πόσο σημαντική είναι η προσωπική πώληση για την ικανοποίηση των πελατών
Πέτρου, Κλειώ (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών είναι πλέον μια σημαντική μέθοδος η οποία εφαρμόζεται σε πολλές επιχειρήσεις με στόχο την βελτίωσή τους και τον εντοπισμό των μειονεκτημάτων. Σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η ικανοποίηση ... -
Η καταναλωτική συμπεριφορά ως προς την επιλογή καταναλωτικών προϊόντων ταχείας κατανάλωσης (FMCG' s) στην αγορά της Κύπρου σε περίοδο οικονομικής κρίσης
Παναγιώτου, Παναγιώτης (2015-07-15)Η συμπεριφορά καταναλωτή, ως αναπόσπαστο κομμάτι του μάρκετινγκ, μελετά τους τρόπους με τους οποίους τα άτομα, οι ομάδες και οι οργανώσεις επιλέγουν, αγοράζουν, χρησιμοποιούν και διαθέτουν εμπειρίες, ιδέες, και υπηρεσίες ... -
Η ποιότητα των υπηρεσιών και η ικανοποίηση των εσωτερικών πελατών στα μουσικά σχολεία της Κύπρου
Μιχαηλίδου-Αριστείδου, Μαρία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί να προσεγγίσει το θέμα της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ικανοποίησης των εσωτερικών πελατών των Μουσικών Σχολείων της Κύπρου, μέσα από δύο βασικούς άξονες: την ... -
Η ποιότητα υπηρεσιών των δημόσιων επιβατικών μεταφορών στην Λευκωσία (ΟΣΕΛ) και ο βαθμός ικανοποίησης των επιβατών
Παρμακλή, Στέλλα (2016-07-19)Οι Δημόσιες Επιβατικές Μεταφορές έχουν ως στόχο την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, την μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων, την μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και των δυσάρεστων περιβαλλοντικών επιπτώσεων από αυτή. Η ... -
Η προώθηση της πράσινης αγοραστικής συμπεριφοράς στον Κύπριο πολίτη και ο αντίκτυπος της στο περιβάλλον για την απόκτηση φιλοπεριβαλλοντικής συμπεριφοράς
Αριστοδήμου, Ελένη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος το φυσικό περιβάλλον είναι απαραίτητο για την υγεία και την ευημερία των ανθρώπων. Σε ένα φυσικό καθαρό περιβάλλον δεν υπάρχουν δυσμενής επιπτώσεις όπως είναι η κλιματική ... -
Η στάση των καταναλωτών απέναντι στο κυπριακό κρασί και ειδικότερα προς τα προϊόντα της εταιρείας ΣΟΔΑΠ ΛΤΔ
Γεωργίου, Κατερίνα (2014-09-02)Η έρευνα αυτή είχε ως στόχο τη διερεύνηση και τη κατανόηση της στάσης των καταναλωτών για το κυπριακό κρασί και προς τα προϊόντα της εταιρίας ΣΟΔΑΠ ΛΤΔ, επιχειρώντας να «αποκαλύψει» τους παράγοντες που επηρεάζουν την ... -
Η συμπεριφορά των παιδιών ως καταναλωτές ηλεκτρονικών παιχνιδιών
Μιχαήλ, Έλενα (2015-09-03)Η παρούσα έρευνα στόχο έχει να διερευνήσει τη συμπεριφορά των παιδιών – καταναλωτών στην περίπτωση της επιλογής και αγοράς ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Πιο συγκεκριμένα, οι τρεις στόχοι αυτής της έρευνας είναι να προσδιοριστούν ... -
Η χρήση νέων τεχνολογιών για πιο αποτελεσματική αστυνόμευση στην Κύπρο
Πολυκάρπου, Νικόλας (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)Η Αστυνομία έχει ως κύριο καθήκον, τη διατήρηση του νόμου και της τάξης, την πρόληψη και εξιχνίαση του εγκλήματος και τη σύλληψη και δίωξη των παρανομούντων. Για την επίτευξη των στόχων της, η Αστυνομία πρέπει να διαθέτει ... -
Η χρήση των Drones (μη επανδρωμένα ιπτάμενα οχήματα) στον τομέα της γεωργίας και των ταχυμεταφορών και πιθανή χρήση τους στο μέλλον στην Κύπρο
Φλουρέντζου, Άντρη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη των drones τα τελευταία χρόνια, άνοιξε νέες προοπτικές χρήσης τους σε διάφορους τομείς, εκ των οποίων δύο από αυτούς αποτελεί ο τομέας της γεωργίας και των ταχυμεταφορών. Η εξέλιξη αυτή και η ... -
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Νέες τεχνολοιγίες και προοπτική ανάπτυξης τους στην Κύπρο.
Χριστοφόρου, Ιωάννης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Με την αυξανόμενη χρήση των ψηφιακών μέσων από τους καταναλωτές, περισσότερες εταιρίες χρησιμοποιούν το ψηφιακό μάρκετινγκ για να φτάσουν στις αγορές-στόχους τους. Σκοπός αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξετάσει ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ
Χαρίτου, Ειρήνη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους ανθρώπους να αλληλοεπιδρούν ελεύθερα μεταξύ τους και προσφέρουν πολλαπλές επιλογές για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσεγγίσουν και να επικοινωνούν με τους καταναλωτές, ... -
Μέθοδοι παρακίνησης του διοικητικού προσωπικού στον ευρύτερο δημόσιο τομέα της Κύπρου εν καιρώ οικονομικής κρίσης
Χρίστου, Κατερίνα (2015-09-03)Σκοπός της έρευνας ήταν να αναδείξει τις κατηγορίες κινήτρων/παραγόντων που παρακινούν τους εργαζομένους του ευρύτερου δημόσιου τομέα (ΕΔΤ) ώστε να εργάζονται αποδοτικά μέσα σε συνθήκες οικονομικής κρίσης και να υποδείξει ... -
Μελέτη για την ίδρυση βιωματικού νηπιαγωγείου
Κυριάκου, Αλεξάνδρα (2016-07-19)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η μελέτη της ίδρυσης ενός βιωματικού νηπιαγωγείου στην ευρύτερη περιοχή της Λάρνακας, το οποίο θα επικεντρώνεται στην Μαθητοκεντρική-Συμμετοχική αρχή σε συνδυασμό με ... -
Μέτρηση της ικανοποίησης και της ποιότητας της Βιβλιοθήκης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
Ανδρέου, Γιώργος (2017-02-13)Η φύση του Μάρκετινγκ με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων σε θεωρεία και πράξη εξελίσσεται διαρκώς και ραγδαία. Eν έτη 2016 , έχοντας ως δεδομένο το πάρα πάνω γεγονός, οι σύγχρονες Βιβλιοθήκες επιβάλλεται να εμπλουτίζουν διαρκώς ... -
Νέες τεχνολογίες στο μάρκετινγκ και πως αυτές επηρεάζουν τον τραπεζικό τομέα. Μελέτη περίπτωσης της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Τράπεζας Κύπρου
Κεττής, Βασίλης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσεται και μαζί της ο τρόπος που κάνουμε απλά καθημερινά πράγματα και εργασίες. Οι επιχειρήσεις και ειδικότερα οι τράπεζες θα πρέπει να αφουγκραστούν και να αναλύσουν αυτές τις αλλαγές για να ... -
Ο Οργανισμός Γεωργικής Ασφάλισης στην Κύπρο: Προβλήματα, Λύσεις, Μετεξέλιξη
Νεοφύτου, Κωνσταντίνος (2015-08-31)Σε ολόκληρο τον κόσμο σήμερα η Γεωργική Ασφάλιση αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες για την αειφόρο ανάπτυξη της γεωργίας. Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και γενικά οι αλλαγές στις μετεωρολογικές συνθήκες της γης, ...