Browsing Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek) by Subject "Quality of health services"
Now showing items 1-20 of 72
-
Ανασχεδιασμός υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα. Παρουσίαση των ευκαιριών και εμποδίων στο σύστημα υγείας στην Ελλάδα την περίοδο της κρίσης. Προτάσεις αναδιοργάνωσης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-10)Η οικονομική κρίση που επικρατεί στην Ελλάδα και οι συνεχείς προσπάθειες για την αποφυγή της χρεοκοπίας και της εξόδου της χώρας από την Ε.Ε. έχει ως αποτέλεσμα την εφαρμογή οικονομικής πολιτικής λιτότητας. Μεταξύ τον ... -
Αξιολόγηση αποδοτικότητας στη Δημόσια Υγεία: η περίπτωση των κέντρων υγείας του νομού Σερρών.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία επιχειρείται η αξιολόγηση της αποδοτικότητας των Κέντρων Υγείας (Κ.Υ.) του Νομού Σερρών, για τα έτη 2017-2018. Σε ότι αφορά το ερευνητικό μέρος της τεχνικής αποδοτικότητας, εξετάστηκαν ... -
Αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών απο τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας ενός Γενικού Ογκολογικού Νοσοκομείου των Αθηνών
(2014-09-10)Εισαγωγή: Η αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας, ως δείκτης της ποιότητας των συστημάτων υγείας, κρίνεται πλέον στις μέρες μας αναγκαία και αναπόφευκτη Σκοπός: της παρούσας έρευνας ... -
Αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών Κυπριακής και Βρετανικής καταγωγής από τις υπηρεσίες των εξωτερικών ιατρείων ενός Δημοσίου Νοσοκομείου στην Κύπρο
(2012-08-28)Εισαγωγή Η ικανοποίηση των ασθενών ως δείκτης της ποιότητας των συστημάτων παροχής υπηρεσιών υγείας χρησιμοποιείται ολοένα και συχνότερα για την αξιολόγηση των υπηρεσιών υγείας σε όλο τον κόσμο. Εν μέσω οικονομικής κρίσης ... -
Αξιολόγηση της ικανοποίησης των χρηστών του στρατιωτικού νοσοκομείου στην Κύπρο
(2012-04-05)Εισαγωγή: Η ικανοποίηση των χρηστών από τις υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας αποτελεί απαίτηση των συστημάτων υγείας διεθνώς, δεδομένου ότι παρέχει πληροφορίες για τους παράγοντες που χρειάζονται βελτίωση και τη ... -
Αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας μέσω της αποτύπωσης των εμπειριών των χρηστών των υπηρεσιών σε μία Υγειονομική Περιφέρεια
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Εισαγωγή: Οι εμπειρίες των ασθενών αποτελούν ένα από τα βασικότερα στοιχεία της αξιολόγησης της ποιότητας του συστήματος υγείας και των υπηρεσιών υγειονομικής φροντίδας. Οι πληροφορίες από τις έρευνες εμπειρίας των ασθενών ... -
Αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας μέσω της αποτύπωσης των εμπειριών των χρηστών των υπηρεσιών σε μια υγειονομική περιφέρεια
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Εισαγωγή: Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών και η αξιολόγηση των εμπειριών τους αποτελεί έναν από τους πιο λειτουργικούς και δυναμικούς δείκτες των εκβάσεων της παρεχόμενης φροντίδας και ταυτόχρονα συνιστά τον κεντρικό ... -
Αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών σε τμήμα ατυχημάτων και επιγόντων περιστατικών
(2016-07-15)To Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΑΕΠ- Τμήμα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών) σε ένα νοσοκομείο είναι πρωταρχικής σημασίας λόγω του ρόλου του, συνιστώντας βασική αρχή ανάπτυξης όλων των συστημάτων υγείας διεθνώς. ... -
Αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας απο τις μονάδες υγείας του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
(2014-04-03)Εισαγωγή: Η έννοια της ποιότητας καθώς και η μέτρηση της, στην περίπτωση των υπηρεσιών υγείας, είναι καθοριστικής σημασίας για τη βιωσιμότητα των οργανισμών παροχής υπηρεσιών υγείας. Ο πιο ευρέως διαδεδομένος δείκτης ... -
Αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας με βάση την ικανοποίηση των εξυπηρετούμενων: Η περίπτωση του προγράμματος "Βοήθεια στο Σπίτι" του Δήμου Κιλκίς
(2017-09-08)Εισαγωγή: Η διόγκωση των δαπανών υγείας για την τρίτη ηλικία, εξαιτίας της δημογραφικής γήρανσης του πληθυσμού, σε περιόδους οικονομικής κρίσης, κάνει ακόμη επιτακτικότερη την ανάγκη βελτίωσης της αποδοτικότητας, των ... -
Αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών στο τμήμα ατυχημάτων και επειγόνταν περιστατικών γενικού νοσοκομείου Λευκωσίας
(2012-10-15)Η συγκεκριμένη έρευνα έχει ως στόχο να αποσαφηνίσει την έννοια και να διατυπώσει τα γενικά χαρακτηριστικά της ποιότητας. Η έρευνα εστιάζεται στον χώρο των υπηρεσιών υγείας και θα προσπαθήσει να καθορίσει και να προσδιορίσει ... -
Αξιολόγηση του ρόλου και της στάσης των επαγγελματιών υγείας σχετικά με τον περιγεννητικό θάνατο
(2015-07-17)Εισαγωγή:. Η στάση των Επαγγελματιών Υγείας (ΕΥς) απέναντι στην περιγεννητική παρηγορητική φροντίδα, επηρεάζει την ποιότητα των παρεχόμενων από αυτούς υπηρεσιών, αλλά και την προσωπική ικανοποίηση που αντλούν από την εργασία ... -
Αξιολόγηση υπηρεσιών υγείας Ακτινολογικού τμήματος με τη χρήση μεθοδολογιών πολυκριτήριας ανάλυσης
(2016-09-05)Ένα από τα χαρακτηριστικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας στην Ελλάδα είναι η υποχρηµατοδότηση, η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού, η ανισοκατανομή των πόρων µε τελικό αποτέλεσμα την περιορισμένη ... -
Ασφάλεια ασθενών σε ιδιωτικό νοσοκομείο της Αθήνας-Διερεύνηση παραγόντων
(2016-10-11)Η ασφάλεια των ασθενών θα πρέπει να αποτελεί αυτοσκοπό για καθεμία νοσοκομειακή μονάδα. Κάθε ίδρυμα που ανήκει στον κλάδο της υγείας καλείται να βελτιστοποιήσει την ασφάλεια των ασθενών κάνοντας χρήση τόσο τις γνώσεις όσο ... -
Βελτίωση ποιότητας υπηρεσιών υγείας: Εισαγωγή συστήματος ποιότητας κατά ISO 15189 στο βιοχημικό εργαστήριο της νοσηλευτικής μονάδας Αγρινίου του Γενικού Νοσοκομείου Αιτωλοακαρνανίας
(2014-08-29)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διασφάλιση και βελτίωση της αξιοπιστίας των εργαστηριακών αποτελεσμάτων και της συνολικής ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας του κλινικού Βιοχημικού εργαστηρίου της νοσηλευτικής ... -
Βελτίωση της ποιότητας στην περιφερειακή δημόσια υγεία και κοινωνική μέριμνα: Καλές διεθνείς πρακτικές-ευκαιρίες και εμπόδια εφαρμογής στην Ελλάδα
(2015-07-22)Η ποιότητα στις υπηρεσίς υγείας είναι πολυδιάστατη έννοια και αποτελεί διαχρονικό στοίχημα. Η αύξηση των δαπανών υγείας, η πρόοδος της επιστ΄μης και η άνοδος του μορφωτικού και βιοτικού επιπέδου δημιούργησαν την ανάγκη ... -
Διαχρονική ανάλυση δεικτών ποιότητας και αποδοτικότητας στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης "Παπαγεωργίου"
(2017-09-25)Εισαγωγή: Θέμα της ανά χείρας διπλωματικής εργασίας είναι η κριτική προσέγγιση της ποιότητας και της αποδοτικότητας του Γ. Ν. Παπαγεωργίου. Το Γ. Ν. Παπαγεωργίου είναι Τριτοβάθμιο Νοσοκομείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα το ... -
Διερεύνηση και σύγκριση των απόψεων του υγειονομικού προσωπικού και των ασθενών σχετικά με την ποιότητα της παρεχόμενης φροντίδας σε δημόσια γενικά νοσοκομεία της Αττικής
(2012-02-21)Στην σύγχρονη εποχή το ενδιαφέρον έχει επικεντρωθεί στη βελτίωση της ποιότητα της παρεχόμενης περίθαλψης. Η έννοια της ποιότητας είναι πολύπλοκη και δύσκολη να προσδιορισθεί ποσοτικά. Διαφορετικά αντιλαμβάνονται την ποιότητα ... -
Διερεύνηση της ποιότητας ζωής των ασθενών με ψωρίαση
(2013-07-24)Εισαγωγή: Η ψωρίαση αποτελεί μια πάθηση του δέρματος, η οποία επηρεάζει διάφορους τομείς της καθημερινότητας των ασθενών, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις η επιδείνωση της νόσου είναι πιθανό να θέσει σε κίνδυνο την υγεία των ... -
Διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των εξωτερικών ασθενών, ελληνικού επαρχιακού νοσοκομείου, σε σχέση με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας
(2014-08-25)ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Η ικανοποίηση των ασθενών έχει προσδιοριστεί ως μια μεταβλητή που επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της φροντίδας υγείας, καθώς επίσης και τη συνεργασία μεταξύ αυτών που την παρέχουν. Η πραγματοποίηση μελετών ...