Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών στο τμήμα ατυχημάτων και επειγόνταν περιστατικών γενικού νοσοκομείου Λευκωσίας

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΜΥ-2012-00117.pdf (2.105Mb)
    Date
    2012-10-15
    Author
    Αθανασίου, Γιώργος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η συγκεκριμένη έρευνα έχει ως στόχο να αποσαφηνίσει την έννοια και να διατυπώσει τα γενικά χαρακτηριστικά της ποιότητας. Η έρευνα εστιάζεται στον χώρο των υπηρεσιών υγείας και θα προσπαθήσει να καθορίσει και να προσδιορίσει την ποιότητα στον υγειονομικό τομέα γενικά, αλλά και να καθορίσει τους ποιοτικούς και ποσοτικούς δείκτες ποιότητας στο ΤΑΕΠ. Με την χρήση ηλεκτρονικών βάσεων δεδομένων και μέσω άλλων ηλεκτρονικών μηχανών αναζήτησης διαδικτύου έγινε ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και αρθογραφίας, τόσο στον διεθνή χώρο, όσο και στον ελληνικό. Η εργασία περιλαμβάνει μια περιληπτική παράθεση στοιχείων από άλλες που έχουν σχέση με το αντικείμενο της έρευνας. Διαφαίνεται ότι οι καθοριστικοί παράγοντες για την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών σε ένα ΤΑΕΠ αποτελούν, η προσβασιμότητα στις υπηρεσίες υγείας, η σωστή επικοινωνία μεταξύ επαγγελματιών υγείας και ασθενών, η άμεση και σωστή πληροφόρηση, ο σεβασμός των προσωπικών δεδομένων, ο χρόνος αναμονής για την παροχή των υπηρεσιών υγείας, η ικανότητα του προσωπικού καθώς και η ετοιμότητα του να εξυπηρετήσει τον ασθενή. Δεν έχει εντοπιστεί καμιά εργασία για την ποιότητα υπηρεσιών και ικανοποίησης των ασθενών του ΤΑΕΠ σε κανένα από τα νοσοκομεία της Κύπρου. Με την βοήθεια παρόμοιων ερευνών, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, ως ένα έγκυρο εργαλείο μέτρησης της ικανοποίησης των ασθενών του ΤΑΕΠ Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας. Γίνεται μια αποτύπωση της γνώμης των ασθενών για τις υπηρεσίες του συγκεκριμένου τμήματος. Με μετρήσεις συγκεκριμένων δεικτών, επιδιώκεται η παρουσίαση, παρακολούθηση και αξιολόγηση δεδομένων και αποτελεσμάτων για την ποιότητα υπηρεσιών στο ΤΑΕΠ. Η ανάλυση του ερωτηματολογίου δείχνει παρόμοια αποτελέσματα με άλλες παρόμοιες έρευνες όπως τα δημογραφικά στοιχεία των ασθενών του ΤΑΕΠ, το ψηλό ποσοστό γενικής ικανοποίησης, καθώς και τα χαμηλά ποσοστά ικανοποίησης στον τομέα της επικοινωνίας μεταξύ του προσωπικού και του 4 ασθενή. Παράγοντες με χαμηλά ποσοστά ικανοποίησης ειδικά για το συγκεκριμένο τμήμα, φαίνονται να είναι η διαθεσιμότητα και ευκολία χώρων στάθμευσης, ο χρόνος αναμονής κυρίως για τις παραϊατρικές εξετάσεις, καθώς και η συμπεριφορά του προσωπικού και ο σεβασμός των προσωπικών δεδομένων. Στην μελέτη προτείνονται επίσης κάποια μέτρα για τη διασφάλιση ενός ικανοποιητικού επιπέδου ποιότητας στο μέλλον αλλά και τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, μέσω διοικητικών διαδικασιών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/532
    Collections
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013