Browsing Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus) by Subject "Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης"
Now showing items 1-20 of 21
-
Social Media Intelligence - SOCMINT: Προκλήσεις και προοπτικές για τις υπηρεσίες πληροφοριών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Η εντυπωσιακή ανάπτυξη των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) ως συμπληρωματικής πηγής πληροφοριών, έχει αναδειχθεί σε επικουρικό εργαλείο πληροφόρησης “Social Media Intelligence – SOCMINT”, το οποίο είναι αρωγός στη ... -
Ανάλυση των συναισθημάτων της κοινής γνώμης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η ανάλυση των συναισθημάτων της κοινής γνώμης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η συλλογή και ανάλυση γραπτών μηνυμάτων τα οποία ανταλλάζουν οι χρήστες, μπορεί να προσφέρει ... -
Ανοικτά και εξ αποστάσεως πανεπιστήμια: η επικοινωνιακή στρατηγική στο σύγχρονο οικονομικό μοντέλο και την ψηφιακή εποχή.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή με τίτλο «Ανοικτά και εξ αποστάσεως πανεπιστήμια: η Επικοινωνιακή Στρατηγική στο σύγχρονο οικονομικό μοντέλο και την ψηφιακή εποχή» εκπονήθηκε σε μία περίοδο όπου στο διεθνές περιβάλλον ... -
Αποδοτικές τεχνικές εύρεσης κοινωνικών ομάδων σε δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης
(2012-11-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται αποδοτικές τεχνικές εύρεσης κοινωνικών ομάδων σε δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης. Ο κύριος στόχος της είναι η αποδοτική αντιμετώπιση του προβλήματος εύρεσης κοινωνικών ομάδων ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ των μουσείων στην Κύπρο: Η περίπτωση του Instagram
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Η παρούσα εργασία θα προσπαθήσει να ερευνήσει τις νέες τεχνολογίες και τη ενσωμάτωση των κοινωνικών δικτύων στα σύγχρονα μουσεία. Ακόμη, θα μελετήσουμε το τρόπο με τον οποίο πολιτιστικοί οργανισμοί όπως τα μουσεία δημιουργούν ... -
Η αναπαράσταση του εαυτού στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Η εξιστόρηση της καθημερινότητας των διασήμων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Η ανάπτυξη του διαδικτύου και παράλληλα η εμφάνιση ισχυρότερων υπολογιστικών συστημάτων με χαμηλότερο κόστος συνετέλεσαν στην εμφάνιση και τη δημιουργία ουκ ολίγων μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ο άνθρωπος ως κοινωνικό ον ... -
Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση διεθνώς-Η περίπτωση του Facebook
(2013-01-30)Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν το νέο, ραγδαία ανερχόμενο φαινόμενο της εποχής μας. Από αυτά, τo facebook ξεπέρασε το 1,01 δισ. χρήστες τον Οκτώβριο του 2012 (Imerisia, 2012∙ Tvxsteam, 2012). Ο συνολικός αριθμός των χρηστών ... -
Η δυναμική της δημοσιογραφίας στον επαναπροσδιορισμό του τουριστικού προϊόντος σε περίοδο κρίσης - Η περίπτωση της Κύπρου
(2016-03-29)Η κρίση του χρηματοπιστωτικού τομέα στην Κύπρο το 2013 και ιδιαίτερα η μνημονιακή λύση του ‘κουρέματος’ των καταθέσεων έχουν επηρεάσει δυσμενώς την εμπιστοσύνη των τουριστών και επενδυτών, καθώς και την εικόνα της Χώρας ... -
Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας
(2016-07-20)Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάδειξη του ρόλου των social media όσον αφορά την ενίσχυση του brand awareness (αναγνωρισιμότητα μάρκας) συγκεκριμένου εμπορικού σήματος υπηρεσιών τηλεφωνίας (CYTA Hellas). Ο εντυπωσιακός ... -
Η εποχή της διαδικτυακής κοινωνίας: Κριτική προσέγγιση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης απο το ISIS
(2016-03-30)ΠΡΟΛΟΓΟΣ: Στην παρούσα μελέτη διερευνάται ο τρόπος με τον οποίο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (social media) γίνονται αντικείμενο πραγμάτευσης της τζιχαντιστικής εξτρεμιστικής οργάνωσης Islamic State of Iraq and Sham ... -
Η χρήση του μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης απο τις ξενοδοχειακές μονάδες
(2017-06-23)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί να διερευνήσει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ξενοδοχειακές μονάδες, αξιολογώντας την αποτελεσματικότητά τους ως εργαλείο μάρκετινγκ στον τομέα της φιλοξενίας. Τα ... -
Η χρήση των συναισθημάτων στις αναρτήσεις των εταιρικών σελίδων στο Facebook, ως μέρος της διαδικασίας δημιουργίας ισχυρών συναισθηματικών δεσμών, μεταξύ καταναλωτών και μάρκας (brand-consumer associations), σε διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα
(2015-08-26)Το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μέσω διαδικτύου παραμένει σταθερά επίκαιρο. Η έλευση του Web 2.0, αποτελεί ουσιαστικά το εφαλτήριο ραγδαίων τεχνολογικών και κοινωνικών εξελίξεων και ανακατατάξεων αφού το τελευταίο ... -
Κατανεμημένα κοινωνικά δίκτυα
(2013-02-18)Τα τελευταία χρόνια τα κοινωνικά δίκτυα (blogs, facebook, twitter, youtube, flicker, κα.) προσελκύουν ολοένα και περισσότερους χρήστες. Βασικό γνώρισμα όλων αυτών των δικτύων είναι ότι η πρωτογενής πληροφορία είναι ... -
Κοινωνικά δίκτυα και εθισμός
(2013-11-14)Ολοένα και περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για επικοινωνία, άντληση πληροφοριών, αλλά και συμμετοχή σε οργανώσεις και ομάδες, επεκτείνοντας την έννοια της κοινότητας και της προσωπικής ... -
Κοινωνικά δίκτυα και προστασία προσωπικών δεδομένων
(2017-07-24)Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από την χρήση του υπολογιστή και την κυριαρχία του Διαδικτύου γεγονός που συντέλεσε στην χρήση και καθολική αποδοχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ειναι πλέον ... -
Μελέτη παραγόντων για την υιοθέτηση των διαδραστικών κοινωνικών μέσων/Δικτύων στην εκπαιδευτική διαδικασία
(2013-03-05)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξεταστούν οι παράγοντες που προάγουν την υιοθέτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) ως μια νέα τεχνολογική και οργανωσιακή υποδομή προκειμένου να ενταχθεί ... -
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στα κυπριακά, ελληνικά και αμερικάνικα μουσεία: αποτίμηση της υφιστάμενης χρήσης και προτάσεις για βελτιστοποίηση της αξιοποίησης τους - διερευνώντας τη διαλεκτική στρατηγική επικοινωνίας, μουσειολογίας και διαδικτυακής κοινωνίας
(2017-03-14)Η παρούσα μελέτη ερευνά τη φύση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πώς αυτά διαμορφώνουν ένα νέο επικοινωνιακό περιβάλλον στον σύγχρονο κόσμο, το οποίο προσφέρει ευκαιρίες εκμετάλλευσης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους ... -
Οι χρήστες των κοινωνικών δικτών ως καταναλωτές. Διερεύνηση στάσεων και συμπεριφορών των χρηστών ως προς την έκθεσή τους σε προώθηση αγαθών στα κοινωνικά δίκτυα.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (socialnetworks) κατέχουν σημαντική θέση στην καθημερινότητά μας και αποτελούν αναπόσπαστο μέσο επικοινωνίας. Η συνεχής ανάπτυξή τους και η ενσωμάτωση πρόσθετων δυνατοτήτων στην επικοινωνία, ... -
Πώς τα νέα μέσα δικτύωσης επηρεάζουν την επιτυχία των επιχειρήσεων
(2014-06-27)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της συμβολής των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως προς την επιτυχία των επιχειρήσεων. Αρχικά προβαίνουμε στην καταγραφή και ανάλυση των χαρακτηριστικών στοιχείων ... -
Το αντίκτυπο της χρήσης ψηφιακών κοινωνικών μέσων και δικτύων στη σύγχρονη οργάνωση
(2016-03-09)Τα κοινωνικά δίκτυα ανέκαθεν αποτελούσαν ένα χρήσιμο εργαλείο για τα μέλη μίας κοινότητας, αφενός για να καλύπτουν τις ανάγκες της επικοινωνίας και της κοινωνικοποίησης τους και αφετέρου για την ανταλλαγή ιδεών και απόψεων ...