Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2016-00420.pdf (1.471Mb)
    Date
    2016-07-20
    Author
    Τσίμπου, Στέλλα Κωνσταντίνα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάδειξη του ρόλου των social media όσον αφορά την ενίσχυση του brand awareness (αναγνωρισιμότητα μάρκας) συγκεκριμένου εμπορικού σήματος υπηρεσιών τηλεφωνίας (CYTA Hellas). Ο εντυπωσιακός όγκος των χρηστών των social media καθώς και ο ολοένα αυξανόμενος ρυθμός ανάπτυξής τους, φανερώνει την άμεση ανάγκη για στοχευμένες και καινοτόμες καμπάνιες social media από μέρους των επιχειρήσεων. Γίνεται λοιπόν αντιληπτό και από τα παραπάνω πως διαδικασίες όπως η διαχείριση, η παραγωγή περιεχομένου, η δημιουργία αισθήματος κοινότητας στο κοινό, και το crisis management (αντιμετώπιση κρίσης από παράπονα) αποτελούν πια οργανικό κομμάτι των εταιριών αυτών. Την παρούσα εργασία θα αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής καμπάνιας της CYTA μεσώ του Facebook, η οποία και διοργανώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2014. Η αναγνωρισιμότητα μιας μάρκας δημιουργείται από κάτι που προκαλεί στον καταναλωτή να έρθει σε επαφή με τη μάρκα, όπως προώθηση, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, κλπ. Τα social media αποτελούν έναν τρόπο μέσω τον οποίο οι μάρκες εκτίθενται στους καταναλωτές και επομένως παίζουν σημαντικό ρόλο στη δέσμευση (commitment) του καταναλωτή με την σελίδα της μάρκας. Ενδεχομένως μπορεί να αναμένεται μια αρνητική σχέση μεταξύ του καταναλωτή και της σελίδας λόγω συχνής ενόχλησης (posting) και έτσι να επηρεαστεί η αναγνωρισιμότητα της μάρκας. Συνεπώς μπορούμε να κάνουμε τους παρακάτω ελέγχους υποθέσεων, για να αναδειχθεί ο ρόλος μιας σελίδας στα social media στην αναγνωρισιμότητα μιας μάρκας: • Μια υψηλή δέσμευση με την σελίδα της μάρκας προκαλεί θετική επίδραση στην αναγνωρισιμότητα της (brand awareness). • Η συχνή ενόχληση της σελίδας της μάρκας έχει μια αρνητική επίδραση στην αναγνωρισιμότητα της (brand awareness).
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2435
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013