Οι χρήστες των κοινωνικών δικτών ως καταναλωτές. Διερεύνηση στάσεων και συμπεριφορών των χρηστών ως προς την έκθεσή τους σε προώθηση αγαθών στα κοινωνικά δίκτυα.
Abstract
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (socialnetworks) κατέχουν σημαντική θέση στην καθημερινότητά μας και αποτελούν αναπόσπαστο μέσο επικοινωνίας. Η συνεχής ανάπτυξή τους και η ενσωμάτωση πρόσθετων δυνατοτήτων στην επικοινωνία, δημιουργούν επιπλέον ευκαιρίες προς τις επιχειρήσεις, που αναζητούν ολοένα νέες αγορές για την προώθηση και προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Παράλληλανα εξελιχθούν οι μέθοδοι μάρκετινγκ στο χώρο των κοινωνικών δικτύων, συνδέοντας με δεκάδες διαφορετικούς τρόπους, τις επιχειρήσεις με τον υπόλοιπο κόσμο.
Εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης,όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το LinkedIn κ.α., φαίνεται να δημιουργούν ένα σημαντικό αριθμό ευκαιριών και προκλήσεων στον επιχειρησιακό κόσμο, που είναι άξιο διερεύνησης. Η παρούσα μελέτη θα προσπαθήσει μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση να συνθέσει τα συμπεράσματά δημοσιευμένων ερευνών, να εντοπίσει τις κυριότερες προκλήσεις που κατεγράφησαν, καθώς και να αναδείξει τα σημεία που υπάρχει ανάγκη πρόσθετων ερευνών.