Browsing Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus) by Subject "Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκ"
Now showing items 5-16 of 16
-
Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά χρηστών ηλεκτρονικών υπηρεσιών: Η περίπτωση του papaki.gr
(2013-07-18)Τα τελευταία χρόνια τα social media γίνονται συνεχώς διασημότερα σε ολόκληρο τον κόσμο και συνεχώς αυξάνουν την δημοτικότητα και τον αριθμό των χρηστών τους. Αυτή η εργασία στοχεύει να εξετάσει την επιρροή των social media ... -
Η συμβολή του μέσου κοινωνικής δικτύωσης Facebook στην προώθηση νέων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο των πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών στην Κύπρο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή σκοπό έχει να μελετήσει κατά πόσον οι διαφημίσεις και οι εταιρικές σελίδες στο Facebook, μπορούν να βοηθήσουν μια νέα επιχείρηση στην Κύπρο η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των πωλήσεων ... -
Η συμβολή των Social Media Facebook, Pinterest κ.α. στην προβολή και την οικονομική ευημερία των επιχειρήσεων μετα από μια βιβλιογραφική ανασκόπηση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Στην παρούσα εργασία γίνεται μελέτη για τη συμβολή των social media στην προβολή και την οικονομική ευημερία των επιχειρήσεων μετά από μια βιβλιογραφική ανασκόπηση. Στο πρώτο μέρος της εργασίας στην εισαγωγή παρατίθεται ... -
Η χρήση του μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης απο τις ξενοδοχειακές μονάδες
(2017-06-23)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί να διερευνήσει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ξενοδοχειακές μονάδες, αξιολογώντας την αποτελεσματικότητά τους ως εργαλείο μάρκετινγκ στον τομέα της φιλοξενίας. Τα ... -
Η χρήση των social media ως εργαλείο μάρκετινγκ
(2013-07-02)Η εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τα βασικά χαρακτηριστικά της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των επιχειρήσεων ως εργαλείων μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ αποκτά πλέον όλο και περισσότερο σύγχρονες διαστάσεις μέσω της ... -
Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, ο ρόλος των social media και του digital marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης Cosmote
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Σήμερα, οι νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο έχουν μπει οριστικά στην καθημερινότητα των πολιτών. Πράγματι, η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών μεταξύ 12 και 65 ετών περνούν τον περισσότερο χρόνο τους μπροστά σε υπολογιστή, ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμιση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Αναμφίβολα βρισκόμαστε στην εποχή ενός νέου ψηφιακού κόσμου, όπου τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης τείνουν να κυβερνήσουν τον κόσμο, καθώς μετρούν πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες ανά το παγκόσμιο. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους ανθρώπους να αλληλοεπιδρούν ελεύθερα μεταξύ τους και προσφέρουν πολλαπλές επιλογές για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσεγγίσουν και να επικοινωνούν με τους καταναλωτές, ... -
Μελέτη και κατασκευή κοινωνικού δικτύου προώθησης προϊόντων: Εφαρμογή κυπριακά κρασιά
(2012-06-15)Το διαδίκτυο διαδραματίζει στην εποχή μας σημαντικότατο ρόλο στη διαμόρφωση της παγκόσμιας αγοράς. Αν και υπάρχει καθολική αποδοχή της τεράστιας σημασίας της σωστής και ολοκληρωμένης παρουσίας στο διαδίκτυο εντούτοις ... -
Μελέτη μάρκετινγκ. Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην αναγνωρισιμότητα και πωλήσεις υπηρεσιών
(2013-02-25)Τη σημερινή εποχή, τα Social Media βιώνουν μια αξιοπρόσεκτη άνθηση. Αυτό το φαινόμενο, αρχικά αμφισβητήθηκε έντονα, ιδίως από τον επιχειρηματικό κόσμο. Κάποιοι επιχειρηματίες της επικοινωνίας ωστόσο, διέκριναν μια μεγάλη ... -
Πώς τα νέα μέσα δικτύωσης επηρεάζουν την επιτυχία των επιχειρήσεων
(2014-06-27)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της συμβολής των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως προς την επιτυχία των επιχειρήσεων. Αρχικά προβαίνουμε στην καταγραφή και ανάλυση των χαρακτηριστικών στοιχείων ... -
Τουρισμός και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Επιπτώσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών και στην ικανοποίηση των πελατών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)Είναι γεγονός ότι οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν ήδη μπει από τις αρχές του αιώνα για τα καλά στη καθημερινότητα των πολιτών. Πλέον σχεδόν η πλειοψηφία των πολιτών ηλικίας από 12 έως και 65 τουλάχιστον ετών ...