Browsing by Author "Κλεάνθους, Πάρις"
Now showing items 1-20 of 63
-
Business ethics in organizations
Mariou, Eleni (2017-08-28)Η μελέτη αυτή τονίζει την ανάγκη επιχειρηματικής ηθικής στο σημερινό περιβάλλον και επικεντρώνεται στις δράσεις που πρέπει να αναλάβουν οι οργανισμοί προκειμένου να ξεπεράσουν τις προκλήσεις για να επιβιώσουν και να είναι ... -
Fashionable life + style blog shoegal out in the world - Μια προσέγγιση marketing - business plan, swot & pest analysis, marketing survey - ενα blog μετατρέπεται σε επιχείρηση μέσω marketing
Βασιλοπούλου, Βιολέτα (2015-08-31)Η μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί με τη χρήση των παραδοσιακών εργαλείων marketing – PEST & SWOT Analysis, Business Plan, Marketing Survey – να μετατρέψει ένα blog σε επιχείρηση, χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα το fashionable ... -
Is Europe’s aviation recovery in the post-pandemic world led by low-cost carriers?
Καζούλη, Αλίνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)The Covid-19 pandemic brought many challenges to the airline industry, resulting in an unprecedented crisis. In just a few months after its appearance, the Covid-19 virus became a world pandemic and Europe was the most ... -
Marketing Plan για την εταιρεία Camper στην Κύπρο
Κωνσταντίνου, Δήμητρα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελείται από 8 κεφάλαια και αναφέρεται στην ανάπτυξη και εφαρμογή ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρεία Camper στην Κύπρο. Στο πρώτο κεφάλαιο είναι η εισαγωγή και παραθέτω σε γενικές ... -
Motivating employees in the private sector
Michael, Maria (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)The purpose of this research is to present theories regarding employee motivation. Then, cases around the world will be examined in order to identify how well known organizations deal with employee motivation. Specifically, ... -
Optimizing maintenance processes in a Beer Production Company
Gatzias, Panagiotis (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-11)In the dynamic landscape of the brewing industry, where intricate production processes meet rising consumer demands, the effective management of maintenance processes is pivotal for operational efficiency and product ... -
The market for the contact lenses in Cyprus
Kyprianou, Panayiota (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)The aim of the specific project, it is to make an in-depth research about the analysis and discussion of reshaping the ways that contact lenses are being marketed and sold in the Cyprus market. This research includes also ... -
Αγροτικοί συνεταιρισμοί στο τομέα παραγωγής ελαιόλαδου: Mελέτη περίπτωσης του αγροτικού συνεταιρισμού ελαιοπαραγωγών αστερουσίων
Αεράκη, Ειρήνη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2024-01)Η εποχή μας διακρίνεται για την ταχύτητα των αλλαγών, ωστόσο βασικό ζητούμενο για κάθε επιχείρηση που θέλει να ευημερήσει είναι η ικανοποίηση των πελατών της, κατά τρόπο που θα την διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και θα ... -
Αγροτουρισμός στην Κύπρο. Η περίπτωση της επαρχίας Λάρνακας.
Θεοχαρίδης, Αντρέας (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Ο σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν να εξετάσει το πως ο αγροτουρισμός αποτελεί κομμάτι του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου και πιο συγκεκριμένα του αγροτουριστικού προϊόντος στην επαρχεία Λάρνακας μέσω της χαρτογράφησης ... -
Αθλητικός τουρισμός στην Κύπρο
Κούμα, Γεώργιος (2017-08-30)Ο αθλητικός τουρισμός είναι ο συνδυασμός δύο πολύ διαδεδομένων κοινωνικών φαινομένων του αθλητισμού και του τουρισμού που προσφέρουν τα οφέλη της άσκησης ,της ξεκούρασης και ψυχαγωγίας. Ο στόχος είναι να καταγράψουμε και ... -
Ανάλυση ανταγωνισμού σε συγκεκριμένη επιχείρηση: Coral Sea
Παπαπέτρου, Ξένια (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Τις τελευταίες δεκαετίες παρουσιάζει την μεγαλύτερη εξέλιξη, ανάπτυξη και ενδιαφέρον ο κλάδος της εστίασης και συγκεκριμένα του έτοιμου φαγητού. Ολοένα και περισσότερες αλυσίδες φαγητού και τοπικές επιχειρήσεις γρήγορης ... -
Ανάλυση τουριστικού τομέα, στρατηγική και προοπτικές. Μελέτη περίπτωσης: Περιφέρεια Ηπείρου
Μελισσόβα, Λαμπρινή (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Σκοπός της έρευνας είναι η –όσο το δυνατό- λεπτομερής προσέγγιση του τουριστικού τομέα στην Περιφέρεια Ηπείρου. Από τη συλλογή στοιχείων και την αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης έχουν εξαχθεί τα αποτελέσματα που ... -
Ανάπτυξη επιχειρησιακού σχεδίου επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον κατασκευαστικό τομέα της Κύπρου
Ιωάννου, Στέφανος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Τα νέα κατασκευαστικά έργα στην Κύπρο παρέχουν πολύτιμες επενδυτικές ευκαιρίες σε αυτόν τον μεσογειακό προορισμό, καθώς επεκτείνει τις ποικίλες βιομηχανίες της και συνεχίζει να ανταμείβει τους επενδυτές. Η ανάγκη μελέτης ... -
Ανάλυση ανταγωνισμού συγκεκριμένης επιχείρησης οργανισμού
Πιτσιλλής, Γιάννος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Η πιο ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία εστίασης, τα τελευταία χρόνια στην Κύπρο, είναι αυτή της καφεστίασης, αποδεικνύοντας πως ο καφές έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής των Κυπρίων. Συγκεκριμένα, την ... -
Ανάλυση ανταγωνιστικού συγκεκριμένης επιχείρησης/οργανισμού.
Αποστόλου, Δήμητρα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στον ανταγωνισμό επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα του καφέ/ροφημάτων καθώς και τις συνθήκες ανταγωνισμού κάτω από τις οποίες λειτουργούν. Πιο συγκεκριμένα γίνεται ανάλυση ... -
Ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων – Μελέτη περίπτωσης
Μακρή, Αγγελική (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)Βασικός σκοπός της εργασίας, είναι η συλλογή, επεξεργασία και ανάλυση βιβλιογραφικών δεδομένων όσον αφορά την ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων με χρήση συγκεκριμένης μελέτης περίπτωσης. Για τους σκοπούς ... -
Ανάπτυξη επιχειρησιακού σχεδίου επιχείρησης/οργανισμού δημιουργία One Stop Shop for Farmers
Παπαγεωργίου, Γεώργιος (2017-08-28)Η γεωργία αποτελεί ένα σημαντικό τομέα της οικονομίας, τόσο για την χρηματική αξία των προϊόντων της, αλλά και για την σημασία των προϊόντων στην διατροφή του ανθρώπου. Πολλές χώρες προσπαθούν να στηρίζονται κατά ένα ... -
Ανάπτυξη νέας υπηρεσίας και διείσδυση σε διεθνείς αγορές. Μελέτη περίπτωσης κυπριακής ιδιωτικής επιχείρησης.
Χριστοφή, Ηλιάνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-02-02)Η παγκοσμιοποίηση των αγορών οδηγεί ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στην απόφαση για διεθνή δραστηριοποίηση. Η επέκταση μιας επιχείρησης στο εξωτερικό μπορεί να επιφέρει υψηλότερα κέρδη, κρύβει όμως και πολλούς κινδύνους ... -
Ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ επιχείρησης που ασχολείται με την παρασκευή κυπριακών παραδοσιακών γαλακτοκομικών προϊόντων για διείσδυση στην αγορά της Νοτίου Αφρικής
Ιωσήφ, Ελισάβετ (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Οι εξαγωγές αποτελούν τον καταλληλότερο τρόπο για μια εταιρεία για να διεισδύσει σε μια ξένη αγορά στα πλαίσια της ανάπτυξης και της επιβίωσης της στο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στις εξαγωγές οι πωλήσεις πραγματοποιούνται ... -
Ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ της μπύρας Fix για διείσδυση στην αγορά της Κύπρου
Παναγιώτου, Στυλιανός (2017-08-29)Οι νέες συνθήκες της αγοράς στις οποίες το καταναλωτικό κοινό είναι πολύ περισσότερο από κάθε άλλη φορά απαιτητικό με τις υψηλές απαιτήσεις στα προϊόντα που βάζουν στο καλάθι του νοικοκυριού του, οι καταναλωτές με γνώσει ...