Marketing Plan για την εταιρεία Camper στην Κύπρο
Abstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελείται από 8 κεφάλαια και αναφέρεται στην ανάπτυξη και εφαρμογή ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρεία Camper στην Κύπρο.
Στο πρώτο κεφάλαιο είναι η εισαγωγή και παραθέτω σε γενικές γραμμές το σκοπό αυτής της διατριβής και το στόχο της έρευνας που πραγματοποιήθηκε.
Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση του μάρκετινγκ για να κατανοήσουμε τι ακριβώς είναι το μάρκετινγκ και ποιος είναι ο στόχος του. Επίσης σε αυτό το κεφάλαιο αναφέρεται ο ορισμός του marketing plan και η σημαντικότητα του.
Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην ιστορία της Ισπανικής εταιρείας Camper, ο στόχος της εταιρείας και η αποστολή της. Επίσης γίνεται μία μικρή αναφορά σε γενικά στοιχεία όσο αφορά την εταιρεία Camper στην Κύπρο και το όραμα της.
Στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται ο ορισμός του μακρό-περιβάλλον μίας εταιρείας και γίνεται μία ανάλυση PESTEL για το παγκόσμιο περιβάλλον αλλά και για το εγχώριο περιβάλλον. Επίσης γίνεται ανάλυση και για την εταιρεία Camper στην Κύπρο.
Στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται ο γενικός ορισμός του μικρό-περιβάλλοντος μίας εταιρείας. Επίσης γίνεται η εφαρμογή των 5 δυνάμεων του Michael Porter και γίνεται η ανάλυση SWOT και η στρατηγική ανάλυση TOWS για την εταιρεία Camper στην Κύπρο.
Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο σκοπός της έρευνας , τη μεθοδολογία της έρευνας , τη παρουσίαση του ερωτηματολογίου και την ανάλυση των αποτελεσμάτων για τα δημογραφικά στοιχεία και για τα 2 μέρη του ερωτηματολογίου. Σε αυτό το κεφάλαιο αναφέρονται και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από το ερωτηματολόγιο και τέλος γίνονται κάποιες εισηγήσεις στην εταιρεία στην Κύπρο με βάση την έρευνα που διεξάχθηκε.
Στο έβδομο κεφάλαιο αναφέρεται ο ορισμός του μείγματος μάρκετινγκ και των 4 P’s (Product(προϊόν), Promotion(προώθηση), Place(τόπος), Price(τιμή)). Ακολούθως γίνεται η ανάλυση του μείγματος μάρκετινγκ η οποία αφορά την εταιρεία Camper στην Κύπρο.
Το όγδοο κεφάλαιο τελειώνει η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή με τον επίλογο.