Ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων – Μελέτη περίπτωσης
Abstract
Βασικός σκοπός της εργασίας, είναι η συλλογή, επεξεργασία και ανάλυση βιβλιογραφικών δεδομένων όσον αφορά την ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων με χρήση συγκεκριμένης μελέτης περίπτωσης.
Για τους σκοπούς της εν λόγω εργασίας, χρησιμοποιείται αντίστοιχα η ποιοτική έρευνα. Η ποιοτική έρευνα αναφέρεται στην συλλογή, ανάλυση και συζήτηση των άρθρων και των βιβλιογραφικών δεδομένων για το θέμα της ανάλυσης στρατηγικής μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων με χρήση συγκεκριμένης μελέτης περίπτωσης. Σε θεωρητικό βαθμό, η ποιοτική έρευνα ορίζεται ως μια ευρεία μεθοδολογική προσέγγιση που περιλαμβάνει ποικίλες μεθόδους έρευνας. Ο στόχος της ποιοτικής έρευνας μπορεί να ποικίλει ανάλογα με το υπόβαθρο της έρευνας.
Οι κύριοι στόχοι των στρατηγικών μάρκετινγκ για τους ηγέτες επιχειρήσεων, είναι η κάλυψη των αναγκών της αγοράς, η αύξηση του μεριδίου αγοράς και η αύξηση της αξίας των μετόχων. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ειδικότερα, θα πρέπει να αναπτύξουν στρατηγικές για τα ενδιαφερόμενα μέρη για να υποστηρίξουν ετήσιες στρατηγικές πρωτοβουλίες και να βοηθήσουν στην εκμετάλλευση ευκαιριών ανάπτυξης.
Με την αλλαγή των καιρών, πολλές έξυπνες επιχειρήσεις ενίσχυσαν το δίκτυο επιχειρηματικής ανάπτυξης τους, δημιούργησαν πύλες πωλήσεων επωνυμιών πλήρους σειράς προϊόντων και πολλές εξειδικευμένες μάρκες ρούχων έχουν ανοίξει τα καταστήματά τους. Το λιανικό εμπόριο μικρών παρτίδων ρούχων, εισήλθε επίσης στα μικροκαταστήματα και σε άλλες πλατφόρμες χαμηλού κόστους. Είναι ευνοϊκό για τη μείωση του κόστους μάρκετινγκ των επιχειρήσεων, τη μείωση του κόστους μετάδοσης πληροφοριών και την εξοικονόμηση κόστους ενοικίασης διαφημιστικών τοποθεσιών, banner ή άλλων διαφημιστικών εργαλείων. Στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, η άμεση επαφή μεταξύ αγοραστών και πωλητών, προκαλεί εξοικονόμηση στο ενδιάμεσο κόστος, στο κόστος ενοικίασης και στο απόθεμα.