Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων – Μελέτη περίπτωσης

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2021-00235.pdf (637.1Kb)
    Date
    2021-12
    Author
    Μακρή, Αγγελική
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Βασικός σκοπός της εργασίας, είναι η συλλογή, επεξεργασία και ανάλυση βιβλιογραφικών δεδομένων όσον αφορά την ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων με χρήση συγκεκριμένης μελέτης περίπτωσης. Για τους σκοπούς της εν λόγω εργασίας, χρησιμοποιείται αντίστοιχα η ποιοτική έρευνα. Η ποιοτική έρευνα αναφέρεται στην συλλογή, ανάλυση και συζήτηση των άρθρων και των βιβλιογραφικών δεδομένων για το θέμα της ανάλυσης στρατηγικής μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων με χρήση συγκεκριμένης μελέτης περίπτωσης. Σε θεωρητικό βαθμό, η ποιοτική έρευνα ορίζεται ως μια ευρεία μεθοδολογική προσέγγιση που περιλαμβάνει ποικίλες μεθόδους έρευνας. Ο στόχος της ποιοτικής έρευνας μπορεί να ποικίλει ανάλογα με το υπόβαθρο της έρευνας. Οι κύριοι στόχοι των στρατηγικών μάρκετινγκ για τους ηγέτες επιχειρήσεων, είναι η κάλυψη των αναγκών της αγοράς, η αύξηση του μεριδίου αγοράς και η αύξηση της αξίας των μετόχων. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ειδικότερα, θα πρέπει να αναπτύξουν στρατηγικές για τα ενδιαφερόμενα μέρη για να υποστηρίξουν ετήσιες στρατηγικές πρωτοβουλίες και να βοηθήσουν στην εκμετάλλευση ευκαιριών ανάπτυξης. Με την αλλαγή των καιρών, πολλές έξυπνες επιχειρήσεις ενίσχυσαν το δίκτυο επιχειρηματικής ανάπτυξης τους, δημιούργησαν πύλες πωλήσεων επωνυμιών πλήρους σειράς προϊόντων και πολλές εξειδικευμένες μάρκες ρούχων έχουν ανοίξει τα καταστήματά τους. Το λιανικό εμπόριο μικρών παρτίδων ρούχων, εισήλθε επίσης στα μικροκαταστήματα και σε άλλες πλατφόρμες χαμηλού κόστους. Είναι ευνοϊκό για τη μείωση του κόστους μάρκετινγκ των επιχειρήσεων, τη μείωση του κόστους μετάδοσης πληροφοριών και την εξοικονόμηση κόστους ενοικίασης διαφημιστικών τοποθεσιών, banner ή άλλων διαφημιστικών εργαλείων. Στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, η άμεση επαφή μεταξύ αγοραστών και πωλητών, προκαλεί εξοικονόμηση στο ενδιάμεσο κόστος, στο κόστος ενοικίασης και στο απόθεμα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5143
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013