Browsing by Author "Κεχαγιάς, Ιωάννης"
Now showing items 1-20 of 20
-
Guerilla marketing. Η επιρροή του στην καταναλωτική συμπεριφορά
Χριστοφιλοπούλου, Ελένη (2015-07-21)Καθώς οι καταναλωτές γίνονται όλο και καλύτεροι στην αποφυγή των παραδοσιακών εκστρατειών μάρκετινγκ που οι εταιρείες χρησιμοποιούν, έχει καταστεί ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις να διαφοροποιήσουν τους τρόπους ... -
Διερεύνηση - Μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης και αφοσίωσης των πελατών στη λιανική τραπεζική σε σχέση με άλλες τράπεζες συνεργασίας. Μελέτη περίπτωσης: Τράπεζα Πειραιώς Α.Ε.
Κουγιανού, Δήμητρα (2015-08-31)Στα πλαίσια του σύγχρονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος και της διαφοροποίησης των αγορών όπου ο ανταγωνισμός αυξάνεται και οι πελάτες γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, καθώς υπάρχει υπερπροσφορά προϊόντων και υπηρεσιών, η ... -
Εναλλακτική καλλιέργεια Γκοτζι Μπερι (Goji-Berry) : Κατευθύνσεις για την ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ
Φιλιππακόπουλος, Χρήστος (2015-07-21)Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές δείχνουν όλο και περισσότερο ενδιαφέρον για τις λεγόμενες υπερτροφές ή αλλιώς superfoods. Παρόλο που πρόκειται για τροφές που έρχονται από το παρελθόν και υπήρχαν στις ... -
Έρευνα για την ποιότητα των ασφαλιστικών υπηρεσιών στον Κλάδο Ζωής
Κοντομίχη, Ακριβή (2014-07-14)Oι υπηρεσίες αποτελούν ένα σημαντικό και αναπτυσσόμενο κλάδο στις περισσότερες οικονομίες. Καθώς ο ανταγωνισμός στους κλάδους των υπηρεσιών τείνει να οξύνεται, οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών πρέπει να διαφοροποιηθούν ... -
Η αξία ανάπτυξης του Εταιρικού Εθελοντισμού στο εργασιακό περιβάλλον και στην κοινωνία. Μελέτη περίπτωσης αξιολόγησης του Προγράμματος Εθελοντισμού των Παγκοσμίων Αγώνων Special Olympics ΑΘΗΝΑ 2011, από τους εργαζομένους που συμμετείχαν μέσω των Προγραμμάτων Εθελοντισμού των εταιρειών τους
Ψαρρού, Στυλιανή (2014-09-02)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη του περιεχομένου της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και πιο συγκεκριμένα του Εταιρικού Εθελοντισμού, η ανάδειξη του συνδυασμού των οικονομικών, κοινωνικών και ... -
Η επίδραση της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών ξενοδοχείων στην ικανοποίηση του πελάτη και στις καταναλωτικές προθέσεις
Κουρτεσοπούλου, Άννα (2017-07-25)Το διαδίκτυο είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία αλληλεπίδρασης με σημαντική επιρροή στην ικανοποίηση, το επίπεδο εμπιστοσύνης αλλά και την δέσμευσή των χρηστών-καταναλωτών. Οι τουριστικές επιχειρήσεις για να αποκτήσουν ... -
Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας
Τσίμπου, Στέλλα Κωνσταντίνα (2016-07-20)Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάδειξη του ρόλου των social media όσον αφορά την ενίσχυση του brand awareness (αναγνωρισιμότητα μάρκας) συγκεκριμένου εμπορικού σήματος υπηρεσιών τηλεφωνίας (CYTA Hellas). Ο εντυπωσιακός ... -
Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά χρηστών ηλεκτρονικών υπηρεσιών: Η περίπτωση του papaki.gr
Φραγκούλης, Μαούνης (2013-07-18)Τα τελευταία χρόνια τα social media γίνονται συνεχώς διασημότερα σε ολόκληρο τον κόσμο και συνεχώς αυξάνουν την δημοτικότητα και τον αριθμό των χρηστών τους. Αυτή η εργασία στοχεύει να εξετάσει την επιρροή των social media ... -
Η σημασία και ο ρόλος της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των ελληνικών επιχειρήσεων και η συμβολή αυτής στις προτιμήσεις των καταναλωτών
Πασχαλίδου, Δέσποινα (2012-07-23)Η εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) αποτελεί μία καινούργια έννοια για την Ελλάδα, αφού μόλις την τελευταία δεκαετία άρχισε να κάνει τα πρώτα της βήματα. Η συνειδητοποίηση της ανάγκης από την κοινωνία για ισόρροπη και βιώσιμη ... -
Η σημασία του Brand Equity και οι παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική πίστη και ικανοποίηση στον τομέα των τηλεπικοινωνιών. Μελέτη περίπτωσης: Cosmote
Σφυρίδου, Σταυρούλα (2017-09-05)H παρούσα διατριβή ασχολείται με τη μελέτη περίπτωσης Cosmote, πάροχο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα εστίασε στον παράγοντα Brand Equity του οργανισμού. Καθώς η ελληνική αγορά στο χώρο των τηλεπικοινωνιών ... -
Η στάση των εφήβων των Σερρών απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Νάστου, Ελισάβετ (2012-07-25)Η παρούσα έρευνα μελετά τη στάση των εφήβων, μαθητών λυκείου της πόλης των Σερρών, με τη βοήθεια ερωτηματολογίων στα οποία οι μαθητές απάντησαν. Εξετάζεται το καταναλωτικό τους προφίλ (αριθμός αγορών, ποσό που δαπανάται, ... -
Ηθική τραπεζική και εναλλακτικές τράπεζες ανά τον κόσμο: Μελέτη αυτού του χρηματοπιστωτικού τομέα ανά τον κόσμο και διερεύνηση της προσπάθειας να εισαχθεί ο θεσμός στην Ελλάδα
Τρουπτσίδη, Σταύρος (2011-08-29)Αρχικά θα επιχειρήσουμε να προσεγγίσουμε σφαιρικά την θεωρία της Ηθικής Τραπεζικής, με ποιες μορφές έχει εμφανιστεί σε χώρες με διαφορετικό κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον και πολιτισμικό υπόβαθρο κατά την ιστορική διαδρομή ... -
Κριτήρια και παράγοντες που επηρεάζουν το επιβατικό κοινό στην επιλογή αεροπορικής εταιρείας-Διεξαγωγή έρευνας στον κρατικό αερολιμένα Θεσσαλονίκης, ΚΑΘΜ
Σαββίδου, Μαρία (2014-07-22)Η ποιότητα των υπηρεσιών αερομεταφοράς ως έννοια είναι σύνθετη. Αποτελεί τη συνισταμένη ενός συνόλου κριτηρίων που περιλαμβάνουν την ασφάλεια, την άνεση, την ταχύτητα , την τιμή, το δίκτυο των δρομολογίων, τη συχνότητα ... -
Μάρκετινγκ και παροχή υπηρεσιών - μελέτη εθνικού αρχαιολογικού μουσείου
Χριστοδουλίδου, Νίκη (2015-09-02)Το μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς ορισμός και έχει ένα ευρύ φάσμα και πεδία που μπορεί να εφαρμοστεί. Θεμελιώδες σημείο αναφοράς του είναι η συναλλαγή. Οι αρχές και οι μέθοδοι του μπορούν να εφαρμοστούν επωφελώς σε κάθε ... -
-
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς: Η περίπτωση της εθελοντικής αιμοδοσίας
Σουντουλίδου, Δέσποινα (2012-07-24)Οι δωρεές αίματος στην Ελλάδα είναι ανεπαρκής και δεν μπορούν να καλύψουν τις υψηλές ανάγκες μετάγγισης αίματος που πηγάζουν από τους μεγάλους αριθμούς των θαλασσαιμικών ασθενών, των ασθενών με δρεπανοκυτταρική αναιμία και ... -
Ο ρόλος του μάρκετινγκ υπηρεσιών στη διαδικασία διαχείρισης πολιτιστικών οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης: Το μουσείο της Ακρόπολης
Αντωνίου, Κλειώ (2014-07-29)Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο τομέας των υπηρεσιών αποτελεί τον πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο κλάδο στην παγκόσμια οικονομία. Η ραγδαία ανάπτυξη του τριτογενή τομέα της οικονομίας, που σήμερα κατέχει το μεγαλύτερο ... -
Τμηματοποίηση αγοράς και καταναλωτική συμπεριφορά. Επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην Περιφέρεια Αττικής
Λαγκανίδου, Αναστασία-Ουρανία (2013-07-25)Τα τελευταία χρόνια βιώνουμε μια νέα πραγματικότητα, χαρακτηριζόμενη από συνεχείς αλλαγές και αστάθεια, εξαιτίας της αβεβαιότητας που δημιουργεί η οικονομική κρίση. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, οι επιχειρήσεις πρέπει να ... -
Το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα
Σκαρβελάκης, Βασίλης (2014-09-02)Η εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Το πολιτικό μάρκετινγκ είναι μια έννοια πολύ συζητημένη στην αγγλική βιβλιογραφία αλλά στα ελληνικά υπάρχουν μόνο κάποιες πτυχιακές εργασίες. ... -
Υποκίνηση και ικανοποίηση των εργαζομένων στον κλάδο των νέων τεχνολογιών - συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση του βαθμού ενσωμάτωσης του εσωτερικού μάρκετινγκ στη στρατηγική των καθιερωμένων επιχειρήσεων έναντι των επιχειρήσεων αρχικών σταδίων
Αληφαντη, Σοφία (2015-07-21)Η στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης -ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της- έχει ως βασική αρχή και διαχρονικό της στόχο την ικανοποίηση του πελάτη, ως σταθερού συντελεστή της διαρκούς της απόδοσης. Η εστίαση της ...