Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η σημασία του Brand Equity και οι παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική πίστη και ικανοποίηση στον τομέα των τηλεπικοινωνιών. Μελέτη περίπτωσης: Cosmote

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2017-00556.pdf (2.354Mb)
    Date
    2017-09-05
    Author
    Σφυρίδου, Σταυρούλα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    H παρούσα διατριβή ασχολείται με τη μελέτη περίπτωσης Cosmote, πάροχο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα εστίασε στον παράγοντα Brand Equity του οργανισμού. Καθώς η ελληνική αγορά στο χώρο των τηλεπικοινωνιών έχει τη μορφή του ολιγοπωλιακού ανταγωνισμού, είναι σημαντικό για καθέναν από τους συμμετέχοντες, στην περίπτωση της παρούσας διατριβής, την Cosmote, να γνωρίζουν τα στοιχεία που επηρεάζουν το Brand Equity τους. Γενικά, η έννοια του Brand Equity είναι συνυφασμένη με την αξία που αποδίδουν οι καταναλωτές στο εμπορικό σήμα/μάρκα ενός οργανισμού/προϊόντος και μπορεί να επηρεάσει θετικά τις καταναλωτικές αποφάσεις τους. Η έννοια του Brand Equity προσεγγίστηκε χρησιμοποιώντας τη σχετική θεωρία του Aaker (1996). Για τη συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα με την συλλογή 200 ερωτηματολογίων σε κατάστημα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών της Cosmote. Η επεξεργασία των αποτελεσμάτων βασίστηκε σε τρεις άξονες: τη διενέργεια περιγραφικής στατιστικής ανάλυσης, γραμμικής συσχέτισης και γραμμικής παλινδρόμησης. Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων ομαδοποιήθηκαν και ποσοτικοποιήθηκαν κατάλληλα έτσι ώστε να παράγουν τις μεταβλητές που χρησιμοποιήθηκαν για την ανάλυση. Οι μεταβλητές συνάδουν με την θεωρία του Aaker (1996) και είναι οι: perceived value, perceived quality, brand awareness, customer satisfaction/loyalty, leadership/popularity, personality και organization. Οι αναλύσεις διεξήχθησαν ξεχωριστά για το κομμάτι της σταθερής τηλεφωνίας και ξεχωριστά για την κινητή τηλεφωνία. Ως εξαρτημένη μεταβλητή, επιλέχθηκε αυτή του customer satisfaction/loyalty καθώς σύμφωνα με τον Aaker (1996), είναι ιδιαίτερα σημαντική για την μέτρηση του Brand Equity στον τομέα των υπηρεσιών, στις οποίες υπάγεται και ο τομέας των τηλεπικοινωνιών. Τα αποτελέσματα της παλινδρόμησης ανέδειξαν τις μεταβλητές perceived quality, perceived value και brand awareness ως στατιστικά σημαντικές για επιρροές στο Brand Equity της σταθερής και κινητής τηλεφωνίας. Μια πιθανή ερμηνεία είναι πως οι καταναλωτές είναι περισσότερο ευαίσθητοι προς την τιμή και αναζητούν ποιοτικά προϊόντα με αξία, ενώ δεν εστιάζουν σε παράγοντες όπως η προσωπικότητα ή η ηγετική θέση του οργανισμού/προϊόντος.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3049
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013