Browsing by Subject "e-commerce"
Now showing items 3-14 of 14
-
Δημιουργία ηλεκτρονικής επιχείρησης αγοράς και παράδοσης προϊόντων
(2014-03-27)Η ανάπτυξη των τεχνολογιών, των επικοινωνιών και του Internet, έχει αλλάξει την φύση και την δραστηριότητα του εμπορίου . Μια νέα μορφή εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει κάνει δυναμική εμφάνιση και διεκδικεί σημαντικό ... -
Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της αντιλαμβανόμενης ποιότητας υπηρεσιών και της αφοσίωσης των καταναλωτών σε καταστήματα ηλεκτρονικών αγορών
(2014-04-08)Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της αντιλαμβανόμενης ποιότητας υπηρεσιών, της ικανοποίησης των καταναλωτών και της καταναλωτικής αφοσίωσης εξετάζοντας την περίπτωση των καταστημάτων ηλεκτρονικών ... -
Η επίδραση της πανδημίας του Covid-19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο – Η περίπτωση των προϊόντων ένδυσης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-06)Η πανδημία του COVID-19 είχε βαθύ αντίκτυπο στις επιχειρήσεις και τους κλάδους σε όλο τον κόσμο. Οι πελάτες έγιναν πιο δύσπιστοι για την επίσκεψη τους στα φυσικά καταστήματα και επιχειρήσεις για την πραγματοποίηση αγορών ... -
Η επίδραση των πολυεθνικών εταιριών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αλλάξει τα δεδομένα των επιχειρήσεων και των πολυεθνικών επιχειρήσεων, καθώς και της κοινωνικής ζωής. Οι πολυεθνικές επιχειρήσεις θα πρέπει να υιοθετήσουν στρατηγικές με βάση αυτές τις νέες ... -
Η χρήση του διαδικτύου για αγορές προϊόντων: προσδιοριστικοί παράγοντες και ανάλυση της συμπεριφοράς του έλληνα καταναλωτή
(2014-04-08)Ένας ιστότοπος έχει γίνει μια από τις υψηλότερες προτεραιότητες για μια επιχείρηση καθώς έχει αναδειχθεί σε ένα σημαντικό εργαλείο ανταγωνισμού και αναγνώρισης. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, ο ιστότοπος είναι η μόνη ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ μελέτη περίπτωσης: Οργανισμού Κώστα Παπαέλληνα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η συνεχείς ανάπτυξη της τεχνολογίας αποτελεί πρόκληση για τις επιχειρήσεις που είχε σαν αποτέλεσμα την δημιουργία της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην παρούσα διατριβή κληθήκαμε να απαντήσουμε αν οι κυπριακές ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Ποιοτική έρευνα - Μελέτη περιπτώσεων (Εννέα ελληνικών διακεκριμένων διαδικτυακών εκστρατειών) e-commerce - e-marketing case studies (Nine greek distinguished web campaigns)-
(2015-07-21)Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ έχουν αλλάξει τις δομές εξουσίας στην αγορά. Τα στοιχεία δείχνουν μια σημαντική μετακύληση των εμπόρων από τις παραδοσιακές τεχνικές σ’ αυτές που επιτάσσει η νέα τεχνολογία, ... -
Παρατηρητήριο ηλεκτρονικού επιχειρείν στον κλάδο τροφίμων στην Κύπρο/Ελλάδα
(2016-09-14)Η παρούσα εργασία αναλύει και παρουσιάζει την USDL (Unified Service Description Language) η οποία φαίνεται να είναι μια σημαντική τεχνολογία για τη δημιουργία αναδυόμενων υποδομών στο διαδίκτυο υπηρεσιών. Ακολούθως, ... -
Πράσινη επιχειρηματικότητα και ηλεκτρονικό εμπόριο. Μελέτη περίπτωσης η αγορά της Κίνας.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η μεταπτυχιακή διατριβή στοχεύει στην παρουσίαση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της πράσινης επιχειρηματικότητας, έχοντας ως σημείο αναφοράς της αγορά της Κίνας η οποία λειτουργεί ως μελέτη περίπτωσης. Θα πρέπει να αναφερθεί ... -
Στρατηγικές διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου: μια συγκριτική ανάλυση.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Στόχος μεταπτυχιακής διατριβής: Η μεταπτυχιακή διατριβή έχει στόχο μέσα από την συλλογή και ανάλυση δεδομένων τον προσδιορισμό παραγόντων και στρατηγικών που επηρεάζουν την ηλεκτρονική αγορά προϊόντων και την ανάπτυξη ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο σε περιόδους αβεβαιότητας: Η επίδραση του Covid-19
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της κύμανσης του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια περιόδων αβεβαιότητας, όπως είναι για παράδειγμα η πρόσφατη περίοδος της πανδημίας του κορονοϊού. Προκειμένου ... -
Υιοθέτηση ηλεκτρονικού εμπορίου: Η συμβολή της στον επιχειρηματικό τομέα
(2017-02-13)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να μελετήσει, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις παραμέτρους που το απαρτίζουν, και τον ρόλο του ως εταιρικό εργαλείο. Η προσέγγιση που ακολουθήθηκε είναι αυτή της ποσοτικής ...