Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Πλοήγηση ανά Θέμα 
    • Αρχική
    • Πλοήγηση ανά Θέμα
    •   Αρχική
    • Πλοήγηση ανά Θέμα
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Πλοήγηση ανά Θέμα "Μάρκετινγκ"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z
    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ξ
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω

    Ταξινόμηση κατά:

    Σειρά:

    Αποτελέσματα:

    Αποτελέσματα 1-12 από 12

    • τίτλος
    • ημερομηνία δημοσίευσης
    • ημερομηνία υποβολής
    • αριθμός έκδοσης
    • αύξουσα
    • φθίνουσα
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Μικρογραφία

      Marketing φαρμακευτικών προϊόντων – Μελέτη περίπτωσης στρατηγικού σχεδιασμού με χρήση εργαλείων SWOT και PESTLE ανάλυση 

      Παπαδάκη, Βασιλική (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)
      Η φαρμακευτική βιομηχανία, αποτελεί τα τελευταία χρόνια, έναν από τους πλέον αναπτυσσόμενους κλάδους. Στην παρούσα εργασία θα γίνει μια προσπάθεια μελέτης του marketing των φαρμακευτικών προϊόντων και των ζητημάτων που ...
    • Μικρογραφία

      Αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω πρακτικών του μάρκετινγκ 

      Νικολαΐδης, Αυγερινός (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
      Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει τις πρακτικές που αξιοποιούνται από την ναυτιλιακή εταιρεία CSM, ούτως ώστε να εξασφαλιστεί η παροχή υψηλού επιπέδου ναυτιλιακών υπηρεσιών προς τους πελάτες. Για να καταφέρει η ...
    • Μικρογραφία

      Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και αύξηση πωλήσεων της ΜΤΝ Κύπρου. 

      Παπαδημητρίου, Σταύρος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
      Η ταχύτατη και ευρεία διάδοση της κινητής τηλεφωνίας, του διαδικτύου και οι αλματώδεις και διαρκείς τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των τηλεπικοινωνιών έχουν φέρει τις επιχειρήσεις παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στο ...
    • Μικρογραφία

      Η επίδραση του μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των νέων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ στην ποιότητα των πελατών. Η περίπτωση της Lacta. 

      Σιανάβα, Διονυσία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετά τo μάρκετινγκ και νέα εργαλεία επικοινωνίας στην εταιρία Παυλίδη της σοκολάτας Lacta. Συγκεκριμένα, η εργασία χωρίζεται σε δύο κύρια μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τη βιβλιογραφική ...
    • Μικρογραφία

      Μάρκετινγκ, δημόσιες υπηρεσίες και η περίπτωση των Κ.Ε.Π. Η εξυπηρέτηση των πολιτών ως προϊόν. Δυνατότητες βελτίωσης και δυσχέρειες 

      Παυλάτος, Στυλιανός (2013-07-03)
      Αντικείμενο της παρούσας διατριβής αποτελούν οι δυνατότητες εφαρμογής του μάρκετινγκ υπηρεσιών στις δημόσιες υπηρεσίες με ειδικότερη αναφορά στην περίπτωση των Κέντρων Εξυπηρέτησης των Πολιτών ως «παραδείγματος» κατά τη ...
    • Μικρογραφία

      Ο ρόλος, η ανάπτυξη και η εφαρμογή των νέων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Η επίδραση τους στην πιστότητα και την ικανοποίηση του πελάτη - Μελέτη περίπτωσης για την COSMOTE 

      Κουτσοχείλη, Ευγενία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
      Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών, στα πλαίσια της σύγχρονης εποχής, γνωρίζει ταχεία ανάπτυξη. Αξιοπρόσεκτη είναι, η αξιοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και των παραγόμενων προϊόντων, από την πλευρά των εταιρειών που ...
    • Μικρογραφία

      Προσαρμογή του μάρκετινγκ στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστήμιου Κύπρου, σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον 

      Νικοδήμου, Ευσταθία (2011-08-29)
      Το μάρκετινγκ αποτελεί ένα νέο και αναπτυσσόμενο πεδίο έρευνας για τη Βιβλιοθήκη Πανεπιστήμιου Κύπρου, γεγονός που έρχεται να καλύψει την μέχρι τώρα ανάγκη για συστηματική και μεθοδευμένη προσέγγιση στον τομέα αυτό. Η ...
    • Μικρογραφία

      Στρατηγικές μάρκετινγκ και βελτίωσης ποιότητας σε ξενοδοχειακές μονάδες: Καλές πρακτικές 

      Τσιότρα, Πηνελόπη (2014-06-27)
      Εισαγωγή: Η τουριστική βιομηχανία είναι ο κλάδος που επηρεάζει άμεσα την εθνική οικονομία, με τις ξενοδοχειακές μονάδες να αποτελούν το σημαντικότερο κομμάτι της (Βελισσαρίου κ.α., 2000). Οι αλλαγές που έχει επιφέρει η ...
    • Μικρογραφία

      Τα χρώματα και ο τρόπος επίδρασης τους στη στάση του ηλεκτρονικού επισκέπτη απέναντι στην ιστοσελίδα 

      Πρίμπελη, Σοφία (2013-07-30)
      Στη σημερινή εποχή οι καταναλωτές έχουν αυξήσει την διαπραγματευτική τους δύναμη έναντι των φυσικών και διαδικτυακών καταστημάτων, λόγω της πληθώρας εναλλακτικών επιλογών και της ευκολίας πρόσβασης στη γνώση. Συνεπώς ο ...
    • Μικρογραφία

      Τακτικές μάρκετινγκ για απογείωση της ικανοποίησης των πελατών της εταιρείας Cyprus Airports Duty Free 

      Μιχαήλ, Παναγιώτα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)
      Όπως δεν μπορεί να υπάρξει ζωή χωρίς νερό, έτσι δεν μπορεί να υπάρξει μια επιχείρηση χωρίς Μάρκετινγκ! Το Μάρκετινγκ είναι το άλφα και το ωμέγα για μια εταιρεία καθώς κατέχει καθοριστικό ρόλο στην ικανοποίηση των πελατών ...
    • Μικρογραφία

      Το μάρκετινγκ υπηρεσιών και πως αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο:Μελέτη περίπτωσης Eurobank 

      Καλτσίδης, Γεώργιος Κ. (2011-08-01)
      Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει το μάρκετινγκ υπηρεσιών και τον τρόπο με τον οποίο αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο και συγκεκριμένα στην τράπεζα Eurobank. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή ...
    • Μικρογραφία

      Υιοθέτηση σχεσιακού μάρκετινγκ στις σύγχρονες πρακτικές μάρκετινγκ της φαρμακοβιομηχανίας 

      Ξηρακιά, Χαρούλα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)
      Η φαρμακευτική βιομηχανία είναι ένας από τους πιο ταχέως αναπτυσσόμενους κλάδους και είναι ένας από τους σημαντικότερους βιομηχανικούς κλάδους στην Κύπρο. Είναι ένας τομέας με έντονες προκλήσεις, υψηλό ανταγωνισμό και με ...

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013