Πλοήγηση ανά Θέμα "Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-12 από 12
-
Marketing φαρμακευτικών προϊόντων – Μελέτη περίπτωσης στρατηγικού σχεδιασμού με χρήση εργαλείων SWOT και PESTLE ανάλυση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Η φαρμακευτική βιομηχανία, αποτελεί τα τελευταία χρόνια, έναν από τους πλέον αναπτυσσόμενους κλάδους. Στην παρούσα εργασία θα γίνει μια προσπάθεια μελέτης του marketing των φαρμακευτικών προϊόντων και των ζητημάτων που ... -
Αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω πρακτικών του μάρκετινγκ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει τις πρακτικές που αξιοποιούνται από την ναυτιλιακή εταιρεία CSM, ούτως ώστε να εξασφαλιστεί η παροχή υψηλού επιπέδου ναυτιλιακών υπηρεσιών προς τους πελάτες. Για να καταφέρει η ... -
Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και αύξηση πωλήσεων της ΜΤΝ Κύπρου.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η ταχύτατη και ευρεία διάδοση της κινητής τηλεφωνίας, του διαδικτύου και οι αλματώδεις και διαρκείς τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των τηλεπικοινωνιών έχουν φέρει τις επιχειρήσεις παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στο ... -
Η επίδραση του μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των νέων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ στην ποιότητα των πελατών. Η περίπτωση της Lacta.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετά τo μάρκετινγκ και νέα εργαλεία επικοινωνίας στην εταιρία Παυλίδη της σοκολάτας Lacta. Συγκεκριμένα, η εργασία χωρίζεται σε δύο κύρια μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τη βιβλιογραφική ... -
Μάρκετινγκ, δημόσιες υπηρεσίες και η περίπτωση των Κ.Ε.Π. Η εξυπηρέτηση των πολιτών ως προϊόν. Δυνατότητες βελτίωσης και δυσχέρειες
(2013-07-03)Αντικείμενο της παρούσας διατριβής αποτελούν οι δυνατότητες εφαρμογής του μάρκετινγκ υπηρεσιών στις δημόσιες υπηρεσίες με ειδικότερη αναφορά στην περίπτωση των Κέντρων Εξυπηρέτησης των Πολιτών ως «παραδείγματος» κατά τη ... -
Ο ρόλος, η ανάπτυξη και η εφαρμογή των νέων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Η επίδραση τους στην πιστότητα και την ικανοποίηση του πελάτη - Μελέτη περίπτωσης για την COSMOTE
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών, στα πλαίσια της σύγχρονης εποχής, γνωρίζει ταχεία ανάπτυξη. Αξιοπρόσεκτη είναι, η αξιοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και των παραγόμενων προϊόντων, από την πλευρά των εταιρειών που ... -
Προσαρμογή του μάρκετινγκ στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστήμιου Κύπρου, σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον
(2011-08-29)Το μάρκετινγκ αποτελεί ένα νέο και αναπτυσσόμενο πεδίο έρευνας για τη Βιβλιοθήκη Πανεπιστήμιου Κύπρου, γεγονός που έρχεται να καλύψει την μέχρι τώρα ανάγκη για συστηματική και μεθοδευμένη προσέγγιση στον τομέα αυτό. Η ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ και βελτίωσης ποιότητας σε ξενοδοχειακές μονάδες: Καλές πρακτικές
(2014-06-27)Εισαγωγή: Η τουριστική βιομηχανία είναι ο κλάδος που επηρεάζει άμεσα την εθνική οικονομία, με τις ξενοδοχειακές μονάδες να αποτελούν το σημαντικότερο κομμάτι της (Βελισσαρίου κ.α., 2000). Οι αλλαγές που έχει επιφέρει η ... -
Τα χρώματα και ο τρόπος επίδρασης τους στη στάση του ηλεκτρονικού επισκέπτη απέναντι στην ιστοσελίδα
(2013-07-30)Στη σημερινή εποχή οι καταναλωτές έχουν αυξήσει την διαπραγματευτική τους δύναμη έναντι των φυσικών και διαδικτυακών καταστημάτων, λόγω της πληθώρας εναλλακτικών επιλογών και της ευκολίας πρόσβασης στη γνώση. Συνεπώς ο ... -
Τακτικές μάρκετινγκ για απογείωση της ικανοποίησης των πελατών της εταιρείας Cyprus Airports Duty Free
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Όπως δεν μπορεί να υπάρξει ζωή χωρίς νερό, έτσι δεν μπορεί να υπάρξει μια επιχείρηση χωρίς Μάρκετινγκ! Το Μάρκετινγκ είναι το άλφα και το ωμέγα για μια εταιρεία καθώς κατέχει καθοριστικό ρόλο στην ικανοποίηση των πελατών ... -
Το μάρκετινγκ υπηρεσιών και πως αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο:Μελέτη περίπτωσης Eurobank
(2011-08-01)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει το μάρκετινγκ υπηρεσιών και τον τρόπο με τον οποίο αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο και συγκεκριμένα στην τράπεζα Eurobank. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή ... -
Υιοθέτηση σχεσιακού μάρκετινγκ στις σύγχρονες πρακτικές μάρκετινγκ της φαρμακοβιομηχανίας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Η φαρμακευτική βιομηχανία είναι ένας από τους πιο ταχέως αναπτυσσόμενους κλάδους και είναι ένας από τους σημαντικότερους βιομηχανικούς κλάδους στην Κύπρο. Είναι ένας τομέας με έντονες προκλήσεις, υψηλό ανταγωνισμό και με ...