Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η επίδραση του μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των νέων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ στην ποιότητα των πελατών. Η περίπτωση της Lacta.

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2020-00191.pdf (599.9Kb)
    Date
    2020-05
    Author
    Σιανάβα, Διονυσία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετά τo μάρκετινγκ και νέα εργαλεία επικοινωνίας στην εταιρία Παυλίδη της σοκολάτας Lacta. Συγκεκριμένα, η εργασία χωρίζεται σε δύο κύρια μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου μελετάται το Μάρκετινγκ, και ιδίως το σύγχρονο διαδικτυακό μάρκετινγκ, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως εργαλείο διαφήμισης και προβολής, καθώς και η συμβολή του επικοινωνιακού μάρκετινγκ στην πιστότητα των πελατών. Το δεύτερο κύριο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει τη μελέτη περίπτωσης της σοκολάτας Lacta. Συγκεκριμένα, η μελέτη περίπτωσης αφορά το μάρκετινγκ και τα νέα εργαλεία επικοινωνίας στην εταιρεία Παυλίδη των προϊόντων σοκολάτας Lacta, ενώ παράλληλα επιχειρείται η συσχέτιση της σπουδαιότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη βιωσιμότητα της εταιρείας Παυλίδη και η διερεύνηση του βαθμού επίδρασης του επικοινωνιακού μάρκετινγκ στους καταναλωτές των προϊόντων Lacta. Συμπερασματικά, η δράση της σοκολάτας Lacta στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι επιτυχής, καθώς αποτελούν ένα χρήσιμο εργαλείο για την προώθηση των προϊόντων της.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4625
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013