Πλοήγηση ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 5225-5244 από 5556
-
Τιμή αγοράς και συμπεριφορά καταναλωτή: Εμπειρική σύγκριση διαφορετικών πρακτικών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)Στα πλαίσια εκπόνησης της πτυχιακής διατριβής μου για το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)», του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου, πραγματοποιήθηκε η παρούσα έρευνα. Σε αυτή εξετάζεται και παρουσιάζεται ... -
Τιμολογιακή πολιτική ενός προϊόντος στην αγορά. Μελέτη προϊόντος ελαιών Χαλκιδικής γεμιστές με μπλέ τυρί της επιχείρησης Bretas ΕΠΕ.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Το θέμα το οποίο θα μας απασχολήσει και θα εξετάσουμε στη μεταπτυχιακή διατριβή είναι η τιμολογιακή πολιτική αγαθών. Τα 4 Ps του marketing (product, price, promotion, place) χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις σε όλο τον ... -
Τίτλοι παραστατικών δικαιωμάτων κτήσης μετοχών (Warrants) σαν εργαλείο αύξησης μετοχικού κεφαλαίου και η σύγχρονη εφαρμογή τους στην ελληνική οικονομία
(2014-06-27)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση των παραστατικών δικαιωμάτων κτήσης μετοχών (warrants) σαν εργαλείο. Στην εργασία αυτή περιλαμβάνεται η θεωρητική ανάλυση των παραστατικών δικαιωμάτων, οι ... -
Τμηματοποίηση αγοράς και καταναλωτική συμπεριφορά. Επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην Περιφέρεια Αττικής
(2013-07-25)Τα τελευταία χρόνια βιώνουμε μια νέα πραγματικότητα, χαρακτηριζόμενη από συνεχείς αλλαγές και αστάθεια, εξαιτίας της αβεβαιότητας που δημιουργεί η οικονομική κρίση. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, οι επιχειρήσεις πρέπει να ... -
Το "Θέατρο της Κοινότητας" και συνεισφορά του: Πρακτικές, παραδείγματα. Ανάλυση και καταγραφή θεατρικών ομάδων της Θεσσαλονίκης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)Στην παρακάτω μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται μια ενδελεχής ανάλυση του Θεάτρου της Κοινότητας. Καταρχάς, αναλύεται εννοιολογικά και παρουσιάζεται η διάκριση στα είδη που υπάρχουν σχετικά με αυτό. Ακολούθως, μια μικρή ... -
Το Bancassurance στην Ελλάδα και οφέλη από τη λειτουργία του. Η περίπτωση της Τράπεζας Πειραιώς
(2017-09-18)Στα πλαίσια βελτίωσης των προσφερόμενων υπηρεσιών στον πελάτη και ενίσχυσης της μακροχρόνιας σχέσης μαζί του, τραπεζικά ιδρύματα και ασφαλιστικές εταιρείες συνεργάζονται για το σχεδιασμό και την προώθηση σύγχρονων ... -
Το Bancassurance στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης της Τράπεζας Πειραιώς
(2015-08-26)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία, έχει ως στόχο να παρουσιάσει τον θεσμό του «Bancassurance» ολιστικά, από την έννοια και την λεπτομερή λειτουργία του, τους λόγους που αναπτύχθηκε και τις προοπτικές εξέλιξής του ... -
Το branding των καλλιτεχνών στη σύγχρονη αγορά τέχνης και η σημασία του για την προώθηση του καλλιτεχνικού έργου. Μελέτη περίπτωσης: Η δημιουργία "Επώνυμης Ταυτότητας" σε εικαστικούς καλλιτέχνες έως 35 ετών στην Ελλάδα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους για την καταξίωση των καλλιτεχνών στον χώρο της τέχνης είναι η αναγνώριση της αξίας του έργου τους τόσο ως προς την εικαστική αισθητική αξία του όσο και σε όρους αγοράς. ... -
Το CRM (customer relationship management) και η εφαρμογή του στον τραπεζικό χώρο. Μελέτες περίπτωσης στον ελληνικό και στο διεθνή τραπεζικό χώρο
(2012-08-09)Η ραγδαία μεταβολή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος που συντελέστηκε κατά τις τελευταίες δυο δεκαετίες λόγω της παγκοσμιοποίησης, της όξυνσης του ανταγωνισμού και της ανάπτυξης του διαδικτύου, δημιούργησε στον επιχειρηματικό ... -
Το digital marketing στο χώρο της εστίασης εν καιρώ πανδημίας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιήθηκαν εν καιρώ πανδημίας στο χώρο της εστίασης και να ανακαλύψει τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ που ... -
Το e-business στην Ελλάδα: Μια ανάλυση των συγκριτικών στοιχείων 2007-2012
(2013-08-01)Το ηλεκτρονικό εμπόριο τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί σημαντικά και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των εταιριών και των αγοραστών. Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η συγκριτική αναφορά των διαφορών μεταξύ του ... -
Το E-mentoring με την υποστήριξη προηγμένων πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η μελέτη αυτή επικεντρώνεται στη διερεύνηση του θεσμού του μέντορα, όπως αυτός εφαρμόζεται σε άλλες χώρες παγκοσμίως, ως προς τον τρόπο εφαρμογής του και τα πληροφοριακά και επικοινωνιακά συστήματα που τον υποστηρίζουν με ... -
Το Green Banking στην Ελλάδα - Τρέχουσα κατάσταση και προοπτικές ανάπτυξης στην περίοδο οικονομικής κρίσης
(2016-09-06)Η συνεχής επιβάρυνση του περιβάλλοντος από την ανθρώπινη δραστηριότητα και η κλιματική αλλαγή που συνεπάγεται αυτής, δε θα μπορούσε να μην επηρεάσει και τον τομέα των τραπεζικών εργασιών. Η ευαισθητοποίηση των πολιτών ... -
Το Green Marketing στον κλάδο της Κλωστοϋφαντουργίας: Η πράσινη επιχειρηματική φιλοσοφία συνυφασμένη με την κερδοφορία
(2015-07-21)Η εξέλιξη του Πράσινου Μάρκετινγκ οφείλεται στο ενδιαφέρον για ενσωμάτωση του περιβάλλοντος στην πρακτική και τις αρχές του μάρκετινγκ, από τη δεκαετία του 1970. Παρόλο που το μάρκετινγκ, έχει κατηγορηθεί ως το κύριο κακό ... -
Το internet banking μέσω του i-bank της Εθνικής Τράπεζας
(2015-07-15)Από το 2000 και μετά το Internet έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Πλέον δεν υπάρχει σχεδόν κανένα νοικοκυριό που να μη διαθέτει πρόσβαση στο Internet. Ως απόρροια αυτού του φαινομένου επόμενο ήταν οι τράπεζες να στραφούν ... -
Το leasing και το factoring στην Ελλάδα - Η πορεία τους τα τελευταία χρόνια
(2011-08-24)--------- -
-
Το Omni-channel στις λιανικές πωλήσεις. (Omni-channel retailing)
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Ζούμε στην εποχή που η τεχνολογία εξελίσσεται πολύ γρήγορα και οι τάσεις εναλλάσσονται με ραγδαίους ρυθμούς. Για να είναι κανείς επιτυχημένος στον κλάδο που δραστηριοποιείται, θα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, τις ... -
Το V.M.I. ως εργαλείο διαχείρισης αποθεμάτων στο λιανεμπόριο τροφίμων. Δομή, εξέλιξη και εφαρμογές
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Στο σημερινό άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον των επιχειρήσεων η ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας και του διαδικτύου αποτελούν προτεραιότητα κάθε επιχείρησης που θέλει να συνεχίσει να είναι παρούσα και ανταγωνιστική στο ... -
Το Youthpass ως εργαλείο προσδιορισμού αποτελεσμάτων μη τυπικής και άτυπης μάθησης και ο αντίκτυπος στους κατόχους του: Η περίπτωση ενός διεθνούς Ευρωπαϊκού προγράμματος ανταλλαγής νέων Erasmus+
(2016-07-22)Η σημασία της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης αναγνωρίζεται και εκτιμάται ολοένα και περισσότερο στη διεθνή βιβλιογραφία και σε πολιτικό επίπεδο από όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και διεθνείς φορείς. Ωστόσο, μια πρόκληση ...