Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Author "Νικολάου, Ντάϊνα"
Now showing items 1-20 of 48
-
Artificial intelligence and automation in the accounting profession
Menikou, Marios (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)Without a doubt the function of artificial intelligence is part of our daily routine tasks because is started making them more efficient. With the same thinking now big organizations that can afford this kind of innovation ... -
Improving the attractiveness of the hotel & catering programs: A case study of public technical & vocational schools of Cyprus
Koumi, Iacovos (2017-02-13)The aim of this study is to examine the factors that affect the attractiveness of the Hotel & Catering Program (HCP) in public technical schools of the secondary education in Cyprus. The contribution and importance ... -
Internet market and consumer protection achievements and challenges
Papachristoforou, Elena (2017-08-29)The present dissertation seeks to provide an overview of the EU consumer protection policy, outlining the history and development of consumer law and policy in the EU over the years, while it focuses on a comprehensive and ... -
Robots in telecommunications: can call center agents be supplemented by robots?
Μουξούρη, Αθηνά (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)The goal of this Master Thesis is to identify whether robots or intelligent machines could be used in call centers to supplement human element behind the customer calls. More specifically we will attempt to answer the ... -
The impact of Covid-19 on hospitality industry and recovery strategies
Pageorgiou, Konstantinos (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)The huge crisis that the world is now facing as a result of the appearance of COVID-19, which was declared as a world pandemic in March 2020, is unprecedented. COVID-19 has had a catastrophic social and economic impact ... -
The impact of higher education digital marketing strategies on prospective university students
Hadjigeorgiou, Androulla (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)The purpose of this dissertation was to examine the impact of Higher Education Digital Marketing Strategies on prospective university students. More specifically, an attempt was made in order to identify the perceptions ... -
The importance of internal marketing through internal communications and human resource management
Chalntoupi, Maro (2017-08-04)A position stated to be “luxury” for a company to occupy, especially on a crisis period, is that of the Human resource manager. It is an extra cost to employ people in charge of making sure the employees are happy, motivated ... -
Ανάλυση της στάσης και της συμπεριφοράς των Κυπρίων καταναλωτών απέναντι στη διαδικτυακή διαφήμιση
Ασπρομάλλη, 'Ελενα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Στις μέρες μας οι τεχνολογικές εξελίξεις είναι ραγδαίες όπως ραγδαία είναι και η χρήση των νέων τεχνολογιών για διαφημιστικούς σκοπούς. Γι’ αυτό η όλο αυξανόμενη χρήση των διαφημίσεων, οι οποίες βασίζονται στις νέες ... -
Ανάπτυξη μιας μικρομεσαίας επιχείρησης μουσικής επιμέλειας (Disc Jockey) με βάση την ανάλυση των εργαλείων μάρκετινγκ
Ορφανού, Κατερίνα (2016-03-16)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό να αναπτύξει μια επιχείρηση μουσικής επιμέλειας (Disc Jockey) μέσα από την ανάλυση και εφαρμογή των παραμέτρων του μίγματος Μάρκετινγκ (Προϊόν, Τιμολόγηση, Προώθηση, Τόπος). Η ... -
Ανασκόπηση για το πως οι σημερινές εταιρείες χρησιμοποιούν την καινούργια τεχνολογία του blockchain και κατά πόσο δέχονται cryptocurrencies ως μέσο πληρωμής στην παροχή των υπηρεσιών/αγαθών τους
Πλουτάρχου, Παναγιώτης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)Τα τελευταία χρόνια έχουμε προσέξει ότι η «φούσκα» του blockchain και cryptocurrency μεγαλώνει εκθετικά με όλο και περισσότερες εταιρείες να εντάσσονται στο τομέα αυτό. Η τεχνολογίες αυτές εξελίσσονται ταχεία με ολοένα και ... -
Ένα σχέδιο μάρκετινγκ για τη διάδοση της φωτοβολταϊκής τεχνολογίας στην οικιακή αγορά στην Κύπρο
Αντωνίου, Παναγιώτης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)Σε μια προσπάθεια αντιμετώπισης των αυξανόμενων προκλήσεων της κλιματικής αλλαγής και της εξάρτησης από τις εισαγωγές πετρελαίου, η Κύπρος θα πρέπει να αγκαλιάσει εναλλακτικές τεχνολογίες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, ... -
Ελληνική ασφαλιστική αγορά και συμπεριφορά καταναλωτή ως προς την απόκτηση ασφάλισης αυτοκινήτου
Βολωνάκης, Βασίλειος (2015-09-03)Στις μέρες μας, η απόκτηση ενός αυτοκινήτου είναι μία σχετικά απλή υπόθεση. Ωστόσο, με την αγορά του αυτοκινήτου, ο ιδιοκτήτης του καλείται να διαχειριστεί μια σειρά από σημαντικούς κινδύνους. Οι κίνδυνοι αυτοί εντάσσονται ... -
Επιχειρηματικό πλάνο: Feed the animals through recycling
Ασσιώτη, Πωλίνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Η ύπαρξη ενός άρτιου και ρεαλιστικού επιχειρηματικού πλάνου αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση οποιασδήποτε επιχειρηματικής πρωτοβουλίας. Κάθε επιχείρηση, είτε πρόκειται για μια μικρή βιομηχανία είτε για μια μεγάλη πολυεθνική, ... -
Έρευνα παροχής ποιοτικών υπηρεσιών στο Συνεργατικό Ταμιευτήριο Εκπαιδευτικών Κύπρου Λτδ.
Παναγιώτου, Χρύστια (2015-07-07)Η ποιότητα των υπηρεσιών και η ικανοποίηση των πελατών είναι πολύ σημαντικές έννοιες που οι τράπεζες πρέπει να κατανοήσουν, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον τραπεζικό κλάδο. Είναι πολύ σημαντικό για τους ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνης και η εφαρμογή της στην Τράπεζα Κύπρου
Νικηφόρου, Νίκη (2014-08-27)Εισαγωγή: Πρακτικές εταιρικής κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) θα πρέπει να υιοθετούνται από κάθε επιχείρηση που θέλει να είναι βιώσιμη και ανταγωνιστική. Μέσω τον πρακτικών αυτών μπορούν να οδηγηθούν στην μείωση των λειτουργικών ... -
Εφαρμογές του μάρκετινγκ στη σχεδίαση, εκτέλεση και προβολή του εν ειρήνη κοινωνικού έργου των Ενόπλων Δυνάμεων
Κουλέτσης, Δημήτριος (2015-07-17)Οι Ένοπλες Δυνάμεις (ΕΔ) διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο που έχει να κάνει με την παροχή κοινωνικού έργου. Κοινωνικό έργο παρέχουν όλοι οι στρατοί του κόσμου. Οι μη επικερδείς οργανισμοί εφαρμόζουν διάφορες τακτικές που ... -
Εφαρμογή σχεδίου μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση μιας εφαρμογής νεοφυούς επιχείρησης που αφορά πολιτιστικές εκδηλώσεις
Αρχαίου, Ρέα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή επιχειρεί να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ για μια νεοφυή επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον κλάδο του πολιτισμού. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για μια ψηφιακή εφαρμογή η ... -
Η αποδοχή των πράσινων προϊόντων στην Κύπρο μέσω του Πράσινου Μάρκετινγκ (Green Marketing)
Κωνσταντίνου, Μιχάλης (2017-08-29)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) της σχολής Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Σε πρώτο επίπεδο, ... -
Η επίδραση των social media στο digital marketing στις σημερινές νεοφυείς επιχειρήσεις.
Χατζηαναστάση, Πιερής (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Η διαρκής ανάπτυξη των Social Media τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας και κυρίως στον τρόπο επικοινωνίας μας. Η ταχεία αυτή εξέλιξη και η συνεχής αύξηση των χρηστών τους ... -
Η επίτευξη των στρατηγικών στόχων του τμήματος τελωνείων σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Ο ρόλος της παρακίνησης του προσωπικού
Κουνναφής, Κωνσταντίνος (2016-07-19)Η παρούσα διατριβή έχει ως στόχο να μελετήσει την περίπτωση του προσωπικού του Τμήματος Τελωνείων ως προς το βαθμό κατανόησης της σημασίας του στρατηγικού προγραμματισμού σε ένα οργανισμό και το βαθμό αφοσίωσης του στην ...