Περιήγηση κατά αριθμό έκδοσης
Αποτελέσματα 1-20 από 47
-
Πότε και πως το σχολείο γίνεται είδηση; Απεικονίσεις της εκπαίδευσης στην ειδησεογραφία της Ελλάδας την εποχή της οικονομικής κρίσης
(2016-09-29)Η παρούσα διατριβή αποτελεί μια προσπάθεια μελέτης του τρόπου με τον οποίο απεικονίζονται θέματα από την Εκπαίδευση στον ελληνικό γραπτό τύπο κατά το διάστημα του τελευταίου τριμήνου του έτους 2013 και του πρώτου τριμήνου ... -
Τα αρνητικά ηθοτικά επιχειρήματα στις κυπριακές τηλεμαχίες
(2015-08-26)Η παρούσα μελέτη διερευνά τη σχέση του αρνητισμού και του ήθους στη σύναψη του αρνητικού ηθοτικού επιχειρήματος (ad hominem). Ο αρνητισμός, ως φαινόμενο της πολιτικής επικοινωνίας, επιδρά στο ήθος των συμμετεχόντων σε μία ... -
Η Ελληνοκυπριακή κοινότητα μέσα από τον Τουρκοκυπριακό τύπο - Απεικονίσεις ετερότητας και ταυτότητας - Μια ποσοτική ανάλυση περιεχομένου
(2015-08-26)Στην παρούσα μελέτη διερευνάται η εικόνα των Ελληνοκυπρίων μέσα από τα δημοσιεύματα του τουρκοκυπριακού Τύπου με τη μέθοδο της ποσοτικής ανάλυσης περιεχομένου. Χρησιμοποιείται επίσης η ποιοτική ανάλυση περιεχομένου η οποία ... -
Συγκριτική ανάλυση της κατασκευής της εικόνας της σχολικής βίας στην Ελλάδα απο την τηλεόραση και το Facebook. Παρουσίαση των αναπαραστάσεων, ανάλυση της διαδικασίας κατασκευής τους και διερεύνηση των εν δυνάμει επιδράσεων τους
(2014-08-27)Η θεματική της παρούσας διατριβής αποπειράται να γεφυρώσει δύο πολύ ενδιαφέροντα επιστημονικά πεδία, την Επικοινωνία και την Παιδαγωγική. Πολύ σφαιρικά διαπραγματεύεται τη σχολική βία, μία ακανθώδη προβληματική σε ... -
Gender, language and power in the public sphere surrounding online news: A cross cultural comparison
(2015-08-24)The development of Internet technologies and their increasing influence on everyday life has greatly changed the way citizens inform themselves. Perhaps the most interesting difference has been the increasing participation ... -
Η διεθνής εικόνα του τραπεζικού τομέα της Κύπρου και ο βαθμός αλληλεπίδρασης της με τη συνολική εικόνα της Κύπρου, σε περίοδο κρίσης
(2015-03-03)Στην παρούσα μελέτη διερευνάται η διεθνής εικόνα του τραπεζικού τομέα της Κύπρου και η αλληλεπίδραση της με την συνολική εικόνα της Κύπρου σε περίοδο κρίσης, με τη μέθοδο της ποιοτικής και ποσοτικής ανάλυσης περιεχομένου. Η ... -
Φαινόμενα βίας στις ερωτικές σχέσεις διαμεσολαβούμενα και επηρεαζόμενα απο τα κοινωνικά μέσα
(2014-08-25)Στόχος ήταν η κατανόηση της βίας στις ερωτικές σχέσεις όπως αυτή επηρεάζεται και διαμεσολαβείται από τα Κοινωνικά Μέσα. Στη διεθνή βιβλιογραφία μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχει διερευνηθεί το φαινόμενο της σχέσης μεταξύ των ... -
Οι κοινωνικές στάσεις και αντιλήψεις των φωτορεπόρτερ για την αξιολόγηση της σημαντικότητας των γεγονότων, με σκοπό τη φωτογραφική αποτύπωσή τους
(2015-06-23)Η εργασία αυτή διερευνά τις κοινωνικές στάσεις και αντιλήψεις των φωτορεπόρτερ για την αξιολόγηση σημαντικών γεγονότων, με σκοπό τη φωτογραφική αποτύπωσή τους. Σκοπό έχει να αναδειχθούν τα κριτήρια, με τα οποία οι φωτορεπόρτερ ... -
Η δυναμική της δημοσιογραφίας στον επαναπροσδιορισμό του τουριστικού προϊόντος σε περίοδο κρίσης - Η περίπτωση της Κύπρου
(2016-03-29)Η κρίση του χρηματοπιστωτικού τομέα στην Κύπρο το 2013 και ιδιαίτερα η μνημονιακή λύση του ‘κουρέματος’ των καταθέσεων έχουν επηρεάσει δυσμενώς την εμπιστοσύνη των τουριστών και επενδυτών, καθώς και την εικόνα της Χώρας ... -
Η εποχή της διαδικτυακής κοινωνίας: Κριτική προσέγγιση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης απο το ISIS
(2016-03-30)ΠΡΟΛΟΓΟΣ: Στην παρούσα μελέτη διερευνάται ο τρόπος με τον οποίο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (social media) γίνονται αντικείμενο πραγμάτευσης της τζιχαντιστικής εξτρεμιστικής οργάνωσης Islamic State of Iraq and Sham ... -
Η χρήση των συναισθημάτων στις αναρτήσεις των εταιρικών σελίδων στο Facebook, ως μέρος της διαδικασίας δημιουργίας ισχυρών συναισθηματικών δεσμών, μεταξύ καταναλωτών και μάρκας (brand-consumer associations), σε διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα
(2015-08-26)Το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μέσω διαδικτύου παραμένει σταθερά επίκαιρο. Η έλευση του Web 2.0, αποτελεί ουσιαστικά το εφαλτήριο ραγδαίων τεχνολογικών και κοινωνικών εξελίξεων και ανακατατάξεων αφού το τελευταίο ... -
Επιθέσεις και αρνητισμός στον Κυπριακό Πολιτικό Λόγο κατά τις προεδρικές εκλογές του 2013
(2016-03-16)Οι Προεδρικές Εκλογές στην Κύπρο αποτελούν την κορυφαία στιγμή της δημοκρατίας καθορίζοντας ποιος θα ασκήσει εξουσία. Η πολιτική επικοινωνία η οποία λαμβάνει χώρα κατά τις προεδρικές εκλογές είναι ιδιαίτερα σημαντική και ... -
Στρατηγική επικοινωνίας για την αντιμετώπιση των φαινομένων του Bullying και του Sexting στα σχολικά περιβάλλοντα
(2015-08-26)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αφορά στο θεματικό πεδίο «Επικοινωνία και Εκπαίδευση» και πρόκειται να πραγματευτεί το ζήτημα της παρουσίασης στρατηγικής επικοινωνίας για την αντιμετώπιση των φαινομένων του bullying και ... -
Απόδοση αιτιότητας, στρατηγική πλαισίωση, επεισοδιακή και θεματική πλαισίωση στον Κοινοβουλευτικό Λόγο σχετικά με το Μνημόνιο ΙΙ
(2015-08-26)Η παρούσα εργασία διερευνά τη διαδικασία απόδοσης αιτιότητας, την στρατηγική, επεισοδιακή και θεματική πλαισίωση στον πολιτικό λόγο. Η συγκρότηση του θεωρητικού πλαισίου διέπεται από διεπιστημονικότητα και μελετά πρώτον ... -
Προκλήσεις και προβληματισμοί απο την εισαγωγή της παιδείας στα μέσα (Media Literacy) στην δημόσια εκπαίδευση: Έρευνα - Δράση σε Κυπριακό δημόσιο σχολείο
(2015-08-26)Η μεταπτυχιακή διατριβή εξερευνά την εκπαίδευση στα μέσα τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό/ερευνητικό επίπεδο. Κατ’ αρχάς, μέσα από την ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας και έρευνας σκιαγραφείται το σώμα του ... -
Προς ένα προδραστικό μοντέλο διαχείρισης της επιχειρηματικής φήμης: Η περίπτωση του ΟΠΑΠ κατά τη φάση της ιδιωτικοποίησης
(2016-03-16)Στην παρούσα εργασία, γίνεται μελέτη αναφορικά με τις παραμέτρους βάσει των οποίων καθορίζεται, διαμορφώνεται, εξελίσσεται και επηρεάζεται η εταιρική φήμη. Μία επιπλέον διάσταση της εταιρικής φήμης και γενικά του οργανωτικού ... -
Rebranding Piraeus: Το πολιτισμικό απόθεμα της πόλης ως μοχλός αλλαγής της σύγχρονης ταυτότητας και εικόνας της στο πλαίσιο της κοινωνικοοικονομικής της ανασυγκρότησης
(2016-11-16)Το city branding αποτελεί μια πολύπλοκη στρατηγική μέσω της οποίας οι πόλεις μπορούν να επιτύχουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα με στόχο την αύξηση των επενδύσεων και του τουρισμού και την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης για ... -
Επικοινωνιακό πλάνο οργανισμού δημοσίου δικαίου ΓΕΡΗΕΤ
(2016-10-10)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το επικοινωνιακό πλάνο ενός Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου. Ειδικότερα, η εργασία πραγματεύεται κατά πόσο το Γραφείο Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΕΡΗΕΤ) ... -
Επικοινωνία και νέες τεχνολογίες στη δημόσια διοίκηση: Η εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον Ο.Α.Ε.Ε.
(2017-06-21)Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στο ελληνικό δημόσιο αποτελεί πραγματικότητα ανεξαρτήτως των προβλημάτων, των ελλείψεων και των προκλήσεων που προκύπτουν κατά την εφαρμογή της. Αποτελεί ταυτόχρονα και αδήριτη αναγκαιότητα, όχι ... -
Η λογική των μέσων σε αντιδιαστολή με τη λογική των πολιτικών κομμάτων της Κύπρου στην κατασκευή και παρουσίαση ειδήσεων στον έντυπο τύπο. Μελέτη περίπτωσης: Η δημοσιοποίηση από τη βουλή της λίστας με τις εκροές ως παραγωγικό αίτιο απεικονίσεων κυνισμού και αντιπολιτικής
(2016-09-05)Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το θέμα της λογικής των μέσων σε αντιδιαστολή με τη λογική των πολιτικών κομμάτων της Κύπρου στην κατασκευή και παρουσίαση ειδήσεων στον έντυπο τύπο. Έγινε μελέτη περίπτωσης σε σχέση με τη ...