Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Rebranding Piraeus: Το πολιτισμικό απόθεμα της πόλης ως μοχλός αλλαγής της σύγχρονης ταυτότητας και εικόνας της στο πλαίσιο της κοινωνικοοικονομικής της ανασυγκρότησης

    Thumbnail
    View/Open
    ΕΔΜ-2016-00024.pdf (6.148Mb)
    Date
    2016-11-16
    Author
    Μέλιος, Νικόλαος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Το city branding αποτελεί μια πολύπλοκη στρατηγική μέσω της οποίας οι πόλεις μπορούν να επιτύχουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα με στόχο την αύξηση των επενδύσεων και του τουρισμού και την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης για τους πολίτες τους, με παράλληλη ενίσχυση της τοπικής «ταυτότητας». Πρόκειται για ένα αντικείμενο το οποίο έχει απασχολήσει πολλές και διαφορετικές μεταξύ τους επιστημονικές θεωρήσεις (π.χ. γεωγραφία, κοινωνιολογία, οικονομία, πολεοδομία, αρχιτεκτονική, οικολογία, μάρκετινγκ, επικοινωνία) και απαιτεί κατά το σχεδιασμό και την υλοποίηση των σχετικών στρατηγικών διεπιστημονικές προσεγγίσεις και ανοικτές συνεργασίες. Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι τριπλός. Πρώτον, να παρουσιάσει συνοπτικά και συγκριτικά τις διεπιστημονικές θεωρητικές προσεγγίσεις για city branding και τις συναφείς έννοιες, ώστε να καθίσταται σαφές το πλαίσιο αναφοράς στο οποίο πρέπει να ανατρέχουμε σχεδιάζοντας μια αντίστοιχη στρατηγική. Δεύτερον, να αναδείξει τη σημαντικότητα του ρόλου του τομέα του πολιτισμού και ειδικότερα του πολιτισμικού αποθέματος μιας πόλης στην ανάπτυξη στρατηγικών city branding για αυτήν. Τρίτο, να παρουσιάσει την πόλη του Πειραιά, τα πραγματικά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει σήμερα και τα ζητήματά της αναφορικά με την «εικόνα» και την «ταυτότητά» της. Παράλληλα, μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας πεδίου και τις υπάρχουσες θεωρητικές προσεγγίσεις να αναπτύξει ένα πλαίσιο στρατηγικής rebranding της πόλης με μοχλό το πολιτισμικό της απόθεμα και στόχο την αλλαγή της «εικόνας» και της «ταυτότητάς» της στο πλαίσιο της κοινωνικοοικονομικής ανασυγκρότησης του Πειραιά.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2711
    Collections
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013