Επικοινωνιακό πλάνο οργανισμού δημοσίου δικαίου ΓΕΡΗΕΤ
Abstract
Η παρούσα εργασία ασχολείται με το επικοινωνιακό πλάνο ενός Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου. Ειδικότερα, η εργασία πραγματεύεται κατά πόσο το Γραφείο Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΕΡΗΕΤ) χρειάζεται μια επικοινωνιακή στρατηγική και ποια μπορεί να είναι αυτή.
Κατόπιν διεξαγωγής έρευνας διαφάνηκε ότι παρά το σημαντικό έργο που επιτελείται από τον οργανισμό, το κοινό δεν είναι ενημερωμένο για την ύπαρξη και τον ρόλο του, γεγονός που μπορεί να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα στην πρόοδο και ανάπτυξη, ακόμη και στην επιβίωση του οργανισμού στο μέλλον.
Σε μια εποχή που τα κράτη δοκιμάζονται από την οικονομική κρίση και καλούνται να περιορίσουν δραματικά τις δαπάνες τους καταργώντας ή συμπτύσσοντας υπηρεσίες ώστε να μικρύνουν το άλλοτε δαιδαλώδες δημόσιο, η ανάδειξη του ρόλου και του έργου του δημόσιου οργανισμού, μέσω ενός κατάλληλου επικοινωνιακού πλάνου, καθίσταται επιβεβλημένη.