Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    Browsing Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek) by Title 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)
    • Browsing Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek) by Title
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)
    • Browsing Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek) by Title
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek) by Title

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z
    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ξ
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-20 of 45

    • title
    • issue date
    • submit date
    • issue number
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Branding destination: Η περίπτωση της Σύρου 

      Μπαρμπέτα, Φλώρα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
      Η παρούσα διατριβή μελετά την περίπτωση του νησιού της Σύρου, ως τόπο τουριστικού προορισμού, και ως περίπτωση προώθησης ενός τόπου ως επώνυμη μάρκα (brand) στην ελληνική και στη διεθνή τουριστική αγορά. Η οικοδόμηση ...
    • Thumbnail

      Gender, language and power in the public sphere surrounding online news: A cross cultural comparison 

      Προδρόμου, Άννα (2015-08-24)
      The development of Internet technologies and their increasing influence on everyday life has greatly changed the way citizens inform themselves. Perhaps the most interesting difference has been the increasing participation ...
    • "Re-Branding Greece" Προς αναζήτηση ενός αποτελεσματικού υποδείγματος στρατηγικής επικοινωνίας: Κριτική παρουσίαση και αξιολόγηση του Nation Branding στη διαδικασία επανατοποθέτησης της Ελλάδας 

      Μιχαλίτσης, Νικόλαος (2016-09-05)
      --------
    • Rebranding Piraeus: Το πολιτισμικό απόθεμα της πόλης ως μοχλός αλλαγής της σύγχρονης ταυτότητας και εικόνας της στο πλαίσιο της κοινωνικοοικονομικής της ανασυγκρότησης 

      Μέλιος, Νικόλαος (2016-11-16)
      Το city branding αποτελεί μια πολύπλοκη στρατηγική μέσω της οποίας οι πόλεις μπορούν να επιτύχουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα με στόχο την αύξηση των επενδύσεων και του τουρισμού και την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης για ...
    • Ανοικτά και εξ αποστάσεως πανεπιστήμια: η επικοινωνιακή στρατηγική στο σύγχρονο οικονομικό μοντέλο και την ψηφιακή εποχή. 

      Σαρρή, Ερατώ-Ιωάννα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-06)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή με τίτλο «Ανοικτά και εξ αποστάσεως πανεπιστήμια: η Επικοινωνιακή Στρατηγική στο σύγχρονο οικονομικό μοντέλο και την ψηφιακή εποχή» εκπονήθηκε σε μία περίοδο όπου στο διεθνές περιβάλλον ...
    • Από τη δημοσιογραφία στην πολιτική: ανέλιξη ή πτώση; Διερευνώντας τη διαλεκτική της μεσοποίησης με τις υποκειμενικές θεωρίες για τα μέσα ενημερώσης. 

      Τζουμερκιώτη, Αικατερίνη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
      Η μετάβαση δημοσιογράφων στην πολιτική αποτελεί συχνό φαινόμενο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Οι δημοσιογράφοι που πραγματοποιούν αυτή τη μετάβαση αξιοποιούν τη δημοσιότητα που έχουν αποκτήσει από τη δημοσιογραφία ως πηγή ...
    • Απόδοση αιτιότητας, στρατηγική πλαισίωση, επεισοδιακή και θεματική πλαισίωση στον Κοινοβουλευτικό Λόγο σχετικά με το Μνημόνιο ΙΙ 

      Τάκας, Εμμανουήλ (2015-08-26)
      Η παρούσα εργασία διερευνά τη διαδικασία απόδοσης αιτιότητας, την στρατηγική, επεισοδιακή και θεματική πλαισίωση στον πολιτικό λόγο. Η συγκρότηση του θεωρητικού πλαισίου διέπεται από διεπιστημονικότητα και μελετά πρώτον ...
    • Γνωσιακή προεργασία για την ανάπτυξη μίας διδακτικής πρότασης για τον ειδησεογραφικό εθνοκεντρισμό και την εσωτερίκευση 

      Χριστοδούλου, Ζωή (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)
      Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να πραγματοποιηθεί η γνωσιακή προεργασία η οποία είναι αναγκαία για την ανάπτυξη διδακτικών προτάσεων για τις έννοιες «ειδησεογραφικός εθνοκεντρισμός» και «εσωτερίκευση» ...
    • Εκπαίδευση και τεχνολογία: Διερεύνηση της τεχνολογικής παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου (TPACK) σε εν ενεργεία Έλληνες και Ελληνίδες εκπαιδευτικούς και της σχέσης της με τις παιδαγωγικές πεποιθήσεις τους 

      Πετράς, Βασίλειος (2016-04-08)
      Τις τελευταίες δεκαετίες οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα και διεθνώς ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην πρακτική τους. Έχοντας αυτόν το στόχο διάφορες κυβερνητικές ...
    • Επιθέσεις και αρνητισμός στον Κυπριακό Πολιτικό Λόγο κατά τις προεδρικές εκλογές του 2013 

      Μυλόρδου, Γεωργία (2016-03-16)
      Οι Προεδρικές Εκλογές στην Κύπρο αποτελούν την κορυφαία στιγμή της δημοκρατίας καθορίζοντας ποιος θα ασκήσει εξουσία. Η πολιτική επικοινωνία η οποία λαμβάνει χώρα κατά τις προεδρικές εκλογές είναι ιδιαίτερα σημαντική και ...
    • Επικοινωνία και νέες τεχνολογίες στη δημόσια διοίκηση: Η εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον Ο.Α.Ε.Ε. 

      Παλλιαδέλης, Αναστάσιος (2017-06-21)
      Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στο ελληνικό δημόσιο αποτελεί πραγματικότητα ανεξαρτήτως των προβλημάτων, των ελλείψεων και των προκλήσεων που προκύπτουν κατά την εφαρμογή της. Αποτελεί ταυτόχρονα και αδήριτη αναγκαιότητα, όχι ...
    • Επικοινωνιακό πλάνο οργανισμού δημοσίου δικαίου ΓΕΡΗΕΤ 

      Βαρσανίδου, Κυριακή (2016-10-10)
      Η παρούσα εργασία ασχολείται με το επικοινωνιακό πλάνο ενός Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου. Ειδικότερα, η εργασία πραγματεύεται κατά πόσο το Γραφείο Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΕΡΗΕΤ) ...
    • Η ανάδυση των διαδικτυακών κοινοτήτων ως φορέων ιατρικής αυθεντίας 

      Σκαλιώνη, Δάφνη-Αμαλία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-03)
      Η παρούσα εργασία διερευνά την ανάδυση των διαδικτυακών κοινοτήτων και συγκεκριμένα των σχετικών στοχοπροσηλωμένων ομάδων του Facebook, ως έτερου πόλου Αυθεντίας έναντι αυτής των ιατρών, αναδεικνύοντας το σχετικό ...
    • Η διεθνής εικόνα του τραπεζικού τομέα της Κύπρου και ο βαθμός αλληλεπίδρασης της με τη συνολική εικόνα της Κύπρου, σε περίοδο κρίσης 

      Μηνά, Αναστασία (2015-03-03)
      Στην παρούσα μελέτη διερευνάται η διεθνής εικόνα του τραπεζικού τομέα της Κύπρου και η αλληλεπίδραση της με την συνολική εικόνα της Κύπρου σε περίοδο κρίσης, με τη μέθοδο της ποιοτικής και ποσοτικής ανάλυσης περιεχομένου. Η ...
    • Η δολοφονία χαρακτήρα στον κοινοβουλευτικό λόγο. Η περίπτωση του Παύλου Πολάκη 

      Λαουτάρης, Γεώργιος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)
      Η παρούσα διατριβή διερευνά το φαινόμενο της δολοφονίας χαρακτήρα, ως ακραίας έκφανσης του ρητορικού αρνητισμού, μέσα στο κοινοβουλευτικό πλαίσιο. Η έρευνα εστιάζει στην περίπτωση του πρώην υπουργού και βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, ...
    • Η δυναμική της δημοσιογραφίας στον επαναπροσδιορισμό του τουριστικού προϊόντος σε περίοδο κρίσης - Η περίπτωση της Κύπρου 

      Ασλανίδου, Αναστασία (2016-03-29)
      Η κρίση του χρηματοπιστωτικού τομέα στην Κύπρο το 2013 και ιδιαίτερα η μνημονιακή λύση του ‘κουρέματος’ των καταθέσεων έχουν επηρεάσει δυσμενώς την εμπιστοσύνη των τουριστών και επενδυτών, καθώς και την εικόνα της Χώρας ...
    • Η εικόνα του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στον λόγο του Ντόναλντ Τραμπ και εκπροσώπων του αμερικανικού πολιτικού συστήματος 

      Αλεξανδρόπουλος, Κωνσταντίνος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-01)
      Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση των απεικονίσεων του Προέδρου της Τουρκίας Ρετσέπ Ταγίπ Ερντογάν στον δημόσιο λόγο του Προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, Ντόναλντ Τραμπ, στον δημόσιο λόγο βασικών ...
    • Η εικόνα των Ελληνικών εκλογών του Ιανουαρίου 2015 στα Αμερικανικά ΜΜΕ - Διερεύνηση της εικόνας των κρατών, των μηχανισμών διαμόρφωσης της και των πολιτικών συνεπειών της 

      Μερκουράκης, Κωνσταντίνος (2017-08-03)
      Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται η εικόνα των ελληνικών εκλογών του Ιανουαρίου 2015, στα αμερικανικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, μέσω συστηματικής έρευνας στη σχετική αρθρογραφία των δύο αν όχι μεγαλύτερων, από τους μεγαλύτερους ...
    • Η Ελληνοκυπριακή κοινότητα μέσα από τον Τουρκοκυπριακό τύπο - Απεικονίσεις ετερότητας και ταυτότητας - Μια ποσοτική ανάλυση περιεχομένου 

      Τσαγγάρης, Ιάκωβος (2015-08-26)
      Στην παρούσα μελέτη διερευνάται η εικόνα των Ελληνοκυπρίων μέσα από τα δημοσιεύματα του τουρκοκυπριακού Τύπου με τη μέθοδο της ποσοτικής ανάλυσης περιεχομένου. Χρησιμοποιείται επίσης η ποιοτική ανάλυση περιεχομένου η οποία ...
    • Η επικοινωνία στο νοσηλευτικό επάγγελμα: Η σημασία της, τα επικοινωνιακά εμπόδια και τρόποι αντιμετώπισης τους 

      Ιωάννου, Μάριος (2017-09-15)
      Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η αξιολόγηση της διεπαγγελματικής συνεργασίας των νοσηλευτικών λειτουργών στην Κύπρο, καθώς και να διερευνήσει την εκπαίδευσή τους γύρω από το θέμα της επικοινωνίας. Η συλλογή των δεδομένων ...
    • «
    • »

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013