Browsing Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek) by Title
Now showing items 42-47 of 47
-
Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών και διασφάλιση της ποιότητας των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Απόψεις εκπαιδευτών πάνω στις διαδικασίες της πιστοποίησης της εκπαιδευτικής επάρκειας στην Ελλάδα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Οι υψηλές προδιαγραφές που οφείλει να έχει ο σύγχρονος εκπαιδευτής ενηλίκων για να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στο σύγχρονο ρόλο του γέννησε την ανάγκη για την εξασφάλιση της καταλληλότητας και της αποτελεσματικότητας των ... -
Πρόγραμμα δια βίου μάθησης του Πανεπιστημίου Κύπρου: Προφίλ, κίνητρα και εμπόδια στη μάθηση των ενηλίκων εκπαιδευομένων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα κατά την περίοδο 2014-2018
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η παρούσα έρευνα στοχεύει στην ανάλυση του προφίλ, των κινήτρων και των εμποδίων μάθησης των ενηλίκων που συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Κύπρου κατά την χρονική περίοδο 2014-2018. ... -
Συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση: Διερεύνηση των απόψεων των συμμετεχόντων σε προγράμματα ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης. Μελέτη στο χρηματοπιστωτικό τομέα
(2017-07-27)Το εργασιακό περιβάλλον υφίσταται διαρκώς αλλαγές και δημιουργεί την ανάγκη για νέες γνώσεις και δεξιότητες. Δεδομένου αυτού, οι εργοδότες, επενδύουν στην κατάρτιση και ανάπτυξη των εργαζομένων, παρέχοντας τους προγράμματα ... -
Συστηματική προσέγγιση της ελκυστικότητας των προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης / δια βίου μάθησης. Η περίπτωση των ενηλίκων μαθητών που φοιτουν στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Κατερίνης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση αποτελεί συχνά μια ελκυστική επιλογή για τους νέους αλλά και για τους ενήλικες. Το συνολικό όραμα για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση το 2020 όπως αναφέρεται στην Ευρωπαϊκή ... -
Το Youthpass ως εργαλείο προσδιορισμού αποτελεσμάτων μη τυπικής και άτυπης μάθησης και ο αντίκτυπος στους κατόχους του: Η περίπτωση ενός διεθνούς Ευρωπαϊκού προγράμματος ανταλλαγής νέων Erasmus+
(2016-07-22)Η σημασία της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης αναγνωρίζεται και εκτιμάται ολοένα και περισσότερο στη διεθνή βιβλιογραφία και σε πολιτικό επίπεδο από όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και διεθνείς φορείς. Ωστόσο, μια πρόκληση ... -
Το πανεπιστήμιο ως φορέας δια βίου μάθησης. Μελέτη περίπτωσης: Το κέντρο συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η Μεταπτυχιακή Διατριβή έχει ως αντικείμενο τη λειτουργία του πανεπιστημίου ως φορέα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης και την επίδραση των προγραμμάτων διά βίου μάθησης σε αυτή. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται ...