Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-7 από 7
Πολυκαναλική τραπεζική, χρήση και ικανοποίηση πελατών απο εναλλακτικά τραπεζικά κανάλια εξυπηρέτησης
(2014-04-04)
Η πελατειακή ικανοποίηση αποτελεί ένα ζήτημα ιδιαίτερου ερευνητικού ενδιαφέροντος στον τραπεζικό κλάδο, καθώς συνδέεται με την ενίσχυση της πελατειακής πιστότητας, την αυξημένη κερδοφορία και την επίτευξη μακροχρόνιας ...
Διερέυνηση της ποιότητας υπηρεσιών, της ικανοποίησης και της πιστότητας των πελατών σε γυμναστήριο
(2014-07-14)
Η σύγχρονη διαμόρφωση της οικονομίας και της κοινωνίας γενικότερα, σε συνδυασμό με την συνεχή αύξηση του ανταγωνισμού, απαιτεί την αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών στα γυμναστήρια. Αυτό επιδιώκουμε να επιτύχουμε στην ...
Ποιότητα υπηρεσιών και ικανοποίηση εσωτερικών και εξωτερικών πελατών σε δημόσια υπηρεσία
(2014-07-29)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει καταρχήν το επίπεδο των εσωτερικών και εξωτερικών υπηρεσιών που παρέχει ο Οργανισμός Κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ) στους εργαζομένους και στους ασθενείς του προγράμματος ...
Η ικανοποίηση πελατών στις Κυπριακές Αερογραμμές σε περίοδο κρίσης και φιλελευθεροποίησης των αιθέρων
(2014-07-21)
Οι Κυπριακές Αερογραμμές Δημόσια Λ.τ.δ., ο εθνικός αερομεταφορέας της Κύπρου, στα πλαίσια του ανταγωνισμού και λόγω της φιλελευθεροποίησης των αιθέρων, προσπαθούν με κάθε τρόπο να επιβιώσουν.
Ένας από τους τρόπους που ...
Αντιλαμβανόμενη ποιότητα στο e-banking: Διασύνδεση με εικόνα, ικανοποίηση και πιστότητα των πελατών μιας τράπεζας
(2014-08-25)
Η ηλεκτρονική τραπεζική, ή αλλιώς το e-banking, συνιστά ένα ηλεκτρονικό κανάλι δημιουργίας συναλλαγών του πελάτη με την τράπεζά του. Αν και η διείσδυση της προσβασιμότητας στο διαδίκτυο έχει αγγίξει το 55% των νοικοκυριών ...
Η ποιότητα παροχής υπηρεσιών στη δια βίου μάθηση "Η περίπτωση διερεύνησης της ποιότητας των υπηρεσιών και ικανοποίησης των πελατών/καταρτιζομένων στο κέντρο δια βίου μάθησης (ΚΕΚ-ΚΨΥ) με την εφαρμογή του εργαλείου "SERVPERF"
(2014-07-31)
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται η ανάδειξη της σημασίας της ποιότητας στον τομέα της δια βίου μάθησης ( υπό την έννοια της θεώρησης του τομέα αυτού ως μια ακόμη μορφή παροχής υπηρεσιών ) συνεπικουρούμενη ...
Κριτήρια επιλογής φαρμακευτικής εταιρείας απο μέλη δικτύου διανομής κτηνιατρικών προϊόντων: εμπειρικά δεδομένα σε Β2Β περιβάλλον στην Ελλάδα
(2014-04-08)
Σκοπός της μελέτης αυτής, είναι η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών φαρμακευτικής εταιρίας εμπορίας κτηνιατρικών φαρμάκων (και τελικά τις πωλήσεις της), η ανάλυση του μίγματος Marketing ...