Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 29
Συγκριτική μελέτη απόψεων ασθενών και επαγγελματιών υγείας αναφορικά με την ποιότητα ενημέρωσης που τους παρέχεται κατά την διάρκεια της νοσηλείας τους σε διάφορα νοσηλευτικά ιδρύματα της Κύπρου
(2011-08-02)
Σκοπός
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση των απόψεων τόσο των ασθενών όσο και των επαγγελματιών υγείας για την ποιότητα ενημέρωσης που γίνεται σε διάφορα νοσηλευτικά τμήματα ιδιωτικών και δημοσίων νοσοκομείων ...
Μέτρηση ικανοποίησης των ασθενών των εξωτερικών ιατρείων ενός ιδιωτικού νοσηλευτηρίου στην Αθήνα
(2014-02-04)
Σε μια εποχή που ολοένα και περισσότερη βαρύτητα δίνεται στα ζητήματα ποιότητας των υπηρεσιών υγείας, η σωστή αποτίμηση της γνώμης των ασθενών έχει πολύ μεγάλη αξία (Αλετράς και συν, 2007). Σε αυτό το πλαίσιο, σκοπός της ...
Η επίπτωση των ανεκπλήρωτων αναγκών στη παρεχόμενη ποιότητα νοσηλευτικής φροντίδας ατόμων με κακοήθεια
(2014-08-27)
Εισαγωγή: Η παρεχόμενη εξατομικευμένη νοσηλευτική φροντίδα που προσφέρεται στις ογκολογικές κλινικές, μέσω των παρεμβάσεων του νοσηλευτικού προσωπικού, έχει στόχο την κάλυψη των αναγκών των ασθενών σε όλα τα επίπεδα. Όπως ...
Μέτρηση ικανοποίησης των εσωτερικών και εξωτερικών ασθενών απο την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας
(2015-07-08)
Τα τελευταία χρόνια το ζήτημα της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας συγκεντρώνει έντονο ενδιαφέρον. Η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας αυξάνει την πιθανότητα για θετικά αποτελέσματα τόσο στα άτομα όσο και ευρύτερα στο κοινωνικό ...
Αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών απο τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας ενός Γενικού Ογκολογικού Νοσοκομείου των Αθηνών
(2014-09-10)
Εισαγωγή: Η αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας, ως δείκτης της ποιότητας των συστημάτων υγείας, κρίνεται πλέον στις μέρες μας αναγκαία και αναπόφευκτη
Σκοπός: της παρούσας έρευνας ...
Η ικανοποίηση των εσωτερικών ασθενών απο τη φροντίδα υγείας στο γενικό νοσοκομείο Λευκωσίας
(2011-07-29)
Η ικανοποίηση των ασθενών αποτελεί σήμερα ένα απο τα βασικότερα κλειδιά για την επιτυχία ενός οργανισμού παροχής φροντίδας υγείας αφού ως συστήματα και ως οργανιμοί δεν βασίζονται στην επιστροφή του πελάτη για αύξηση του ...
Διερεύνηση των επιδράσεων της οικονομικής κρίσης στην οργάνωση των κρατικών νοσηλευτηρίων, στη στελέχωση τους σε ανθρώπινο δυναμικό και στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας
(2014-07-28)
Τα κρατικά νοσηλευτήρια της Κύπρου στελεχώνονται από δημόσιους λειτουργούς και εξυπηρετούν το κοινωνικό σύνολο παρέχοντας σημαντικές υπηρεσίες στον ευαίσθητο τομέα της υγείας. Συχνά όμως δέχονται αρνητικές κριτικές για την ...
Διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των εξωτερικών ασθενών, ελληνικού επαρχιακού νοσοκομείου, σε σχέση με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας
(2014-08-25)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Η ικανοποίηση των ασθενών έχει προσδιοριστεί ως μια μεταβλητή που επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της φροντίδας υγείας, καθώς επίσης και τη συνεργασία μεταξύ αυτών που την παρέχουν. Η πραγματοποίηση μελετών ...
Αποτίμηση ποιότητας στον χώρο των υπηρεσιών υγείας ιδιωτικού και δημόσιου τομέα: Οφθαλμιατρικές υπηρεσίες
(2015-08-31)
Η ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας των οφθαλμιατρικών υπηρεσιών είναι σημαντική για την παροχή φροντίδας στους ασθενείς.Η βελτίωση της ποιότητας στον χώρο της υγείας τόσο στον ιδιωτικό τομέα όσο και στο δημόσιο ...
Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας μετά την έναρξη λειτουργίας του Π.Ε.Δ.Υ. (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) στην πρώην Ν.Μ. ΙΚΑ Πρέβεζας
(2016-07-25)
Η ικανοποίηση των ασθενών από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας αποτελεί στη σύγχρονη εποχή ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο του μάνατζμεντ. Η σωστή διαχείριση ενός τέτοιου προβλήματος μπορεί να έχει τεράστια οφέλη ...