Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας μετά την έναρξη λειτουργίας του Π.Ε.Δ.Υ. (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) στην πρώην Ν.Μ. ΙΚΑ Πρέβεζας
Abstract
Η ικανοποίηση των ασθενών από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας αποτελεί στη σύγχρονη εποχή ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο του μάνατζμεντ. Η σωστή διαχείριση ενός τέτοιου προβλήματος μπορεί να έχει τεράστια οφέλη στη κοινωνία όχι μόνο σε ποσοτικούς αριθμούς αλλά και στη βελτίωση των ποιοτικών παροχών υπηρεσίας προς τους ασθενείς. Η γνώμη των ίδιων των ασθενών, των χρηστών αυτών των υπηρεσιών, πρέπει να μελετάται και να παίζει σημαίνοντα ρόλο για το ύψος της ποιότητας της παρεχόμενης φροντίδας.
Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει μέσα από την ανάλυση των απαντήσεων στο ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε στο ΠΕΔΥ Πρέβεζας την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας που οδηγούν στην ικανοποίηση ή μη των ασθενών-χρηστών του συστήματος υγείας.
Για τη διεξαγωγή της έρευνας πραγματοποιήθηκε ειδικό ερωτηματολόγιο την περίοδο 1 Μαρτίου – 15 Μαρτίου 2016 και διανεμήθηκε στους ασθενείς που επισκέπτονταν εκείνη την περίοδο το ΠΕΔΥ Πρέβεζας.
Τα εξαγόμενα αποτελέσματα έδειξαν μια σχετική ικανοποίηση των ασθενών τουλάχιστον για το προσωπικό αλλά και ένα κλίμα ουδετερότητας για τη φήμη του οργανισμού. Μέσα από την εν λόγω εργασία αναζητούνται τα σημεία βελτίωσης, τα οποία και προτείνονται στα συμπεράσματα της έρευνας.