Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας μετά την έναρξη λειτουργίας του Π.Ε.Δ.Υ. (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) στην πρώην Ν.Μ. ΙΚΑ Πρέβεζας

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΜΥ-2016-00346.pdf (869.4Kb)
    Date
    2016-07-25
    Author
    Γούσης, Χρήστος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η ικανοποίηση των ασθενών από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας αποτελεί στη σύγχρονη εποχή ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο του μάνατζμεντ. Η σωστή διαχείριση ενός τέτοιου προβλήματος μπορεί να έχει τεράστια οφέλη στη κοινωνία όχι μόνο σε ποσοτικούς αριθμούς αλλά και στη βελτίωση των ποιοτικών παροχών υπηρεσίας προς τους ασθενείς. Η γνώμη των ίδιων των ασθενών, των χρηστών αυτών των υπηρεσιών, πρέπει να μελετάται και να παίζει σημαίνοντα ρόλο για το ύψος της ποιότητας της παρεχόμενης φροντίδας. Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει μέσα από την ανάλυση των απαντήσεων στο ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε στο ΠΕΔΥ Πρέβεζας την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας που οδηγούν στην ικανοποίηση ή μη των ασθενών-χρηστών του συστήματος υγείας. Για τη διεξαγωγή της έρευνας πραγματοποιήθηκε ειδικό ερωτηματολόγιο την περίοδο 1 Μαρτίου – 15 Μαρτίου 2016 και διανεμήθηκε στους ασθενείς που επισκέπτονταν εκείνη την περίοδο το ΠΕΔΥ Πρέβεζας. Τα εξαγόμενα αποτελέσματα έδειξαν μια σχετική ικανοποίηση των ασθενών τουλάχιστον για το προσωπικό αλλά και ένα κλίμα ουδετερότητας για τη φήμη του οργανισμού. Μέσα από την εν λόγω εργασία αναζητούνται τα σημεία βελτίωσης, τα οποία και προτείνονται στα συμπεράσματα της έρευνας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2489
    Collections
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013