Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    Browsing by Subject 
    • Home
    • Browsing by Subject
    •   Home
    • Browsing by Subject
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing by Subject "e-commerce"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z
    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ξ
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-14 of 14

    • title
    • issue date
    • submit date
    • issue number
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Thumbnail

      Αγορές στο διαδίκτυο-Μελέτη περίπτωσης online καταστήματος της Amazon 

      Δημόπουλος, Κωνσταντίνος (2016-03-31)
      Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα του ηλεκτρονικού εμπορίου σε σχέση με το διαδίκτυο, τις on line αγορές και γενικότερα την ικανοποίηση του καταναλωτή. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από εννέα κεφάλαια, όπου αναλυτικά ...
    • Thumbnail

      Απόψεις καταναλωτών στην αποτελεσματικότητα του e-business 

      Φαλάς, Μιχάλης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)
      Μία από τις σημαντικότερες καινοτομίες του 21ου αιώνα με εφαρμογή των τελευταίων εξελίξεων της τεχνολογίας είναι το ηλεκτρονικό επιχειρείν (e-business) με επικέντρωση στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce). Αυτή ...
    • Thumbnail

      Δημιουργία ηλεκτρονικής επιχείρησης αγοράς και παράδοσης προϊόντων 

      Τζιβλικάκη, Άννα (2014-03-27)
      Η ανάπτυξη των τεχνολογιών, των επικοινωνιών και του Internet, έχει αλλάξει την φύση και την δραστηριότητα του εμπορίου . Μια νέα μορφή εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει κάνει δυναμική εμφάνιση και διεκδικεί σημαντικό ...
    • Thumbnail

      Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της αντιλαμβανόμενης ποιότητας υπηρεσιών και της αφοσίωσης των καταναλωτών σε καταστήματα ηλεκτρονικών αγορών 

      Παράσχου, Βασίλειος (2014-04-08)
      Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της αντιλαμβανόμενης ποιότητας υπηρεσιών, της ικανοποίησης των καταναλωτών και της καταναλωτικής αφοσίωσης εξετάζοντας την περίπτωση των καταστημάτων ηλεκτρονικών ...
    • Thumbnail

      Η επίδραση της πανδημίας του Covid-19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο – Η περίπτωση των προϊόντων ένδυσης 

      Παπακωνσταντίνου, Σοφία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-06)
      Η πανδημία του COVID-19 είχε βαθύ αντίκτυπο στις επιχειρήσεις και τους κλάδους σε όλο τον κόσμο. Οι πελάτες έγιναν πιο δύσπιστοι για την επίσκεψη τους στα φυσικά καταστήματα και επιχειρήσεις για την πραγματοποίηση αγορών ...
    • Thumbnail

      Η επίδραση των πολυεθνικών εταιριών στο ηλεκτρονικό εμπόριο 

      Συμεωνίδη, Ίννα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
      Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αλλάξει τα δεδομένα των επιχειρήσεων και των πολυεθνικών επιχειρήσεων, καθώς και της κοινωνικής ζωής. Οι πολυεθνικές επιχειρήσεις θα πρέπει να υιοθετήσουν στρατηγικές με βάση αυτές τις νέες ...
    • Thumbnail

      Η χρήση του διαδικτύου για αγορές προϊόντων: προσδιοριστικοί παράγοντες και ανάλυση της συμπεριφοράς του έλληνα καταναλωτή 

      Φραγκουλόπουλος, Εμμανουήλ (2014-04-08)
      Ένας ιστότοπος έχει γίνει μια από τις υψηλότερες προτεραιότητες για μια επιχείρηση καθώς έχει αναδειχθεί σε ένα σημαντικό εργαλείο ανταγωνισμού και αναγνώρισης. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, ο ιστότοπος είναι η μόνη ...
    • Thumbnail

      Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ μελέτη περίπτωσης: Οργανισμού Κώστα Παπαέλληνα 

      Γρηγορίου, Ηρακλειάνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
      Η συνεχείς ανάπτυξη της τεχνολογίας αποτελεί πρόκληση για τις επιχειρήσεις που είχε σαν αποτέλεσμα την δημιουργία της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην παρούσα διατριβή κληθήκαμε να απαντήσουμε αν οι κυπριακές ...
    • Thumbnail

      Ηλεκτρονικό εμπόριο. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Ποιοτική έρευνα - Μελέτη περιπτώσεων (Εννέα ελληνικών διακεκριμένων διαδικτυακών εκστρατειών) e-commerce - e-marketing case studies (Nine greek distinguished web campaigns)- 

      Σβώλου, Πολυξένη (2015-07-21)
      Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ έχουν αλλάξει τις δομές εξουσίας στην αγορά. Τα στοιχεία δείχνουν μια σημαντική μετακύληση των εμπόρων από τις παραδοσιακές τεχνικές σ’ αυτές που επιτάσσει η νέα τεχνολογία, ...
    • Thumbnail

      Παρατηρητήριο ηλεκτρονικού επιχειρείν στον κλάδο τροφίμων στην Κύπρο/Ελλάδα 

      Πούλιου, Χρυσή (2016-09-14)
      Η παρούσα εργασία αναλύει και παρουσιάζει την USDL (Unified Service Description Language) η οποία φαίνεται να είναι μια σημαντική τεχνολογία για τη δημιουργία αναδυόμενων υποδομών στο διαδίκτυο υπηρεσιών. Ακολούθως, ...
    • Thumbnail

      Πράσινη επιχειρηματικότητα και ηλεκτρονικό εμπόριο. Μελέτη περίπτωσης η αγορά της Κίνας. 

      Γκουβά, Ελένη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
      Η μεταπτυχιακή διατριβή στοχεύει στην παρουσίαση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της πράσινης επιχειρηματικότητας, έχοντας ως σημείο αναφοράς της αγορά της Κίνας η οποία λειτουργεί ως μελέτη περίπτωσης. Θα πρέπει να αναφερθεί ...
    • Thumbnail

      Στρατηγικές διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου: μια συγκριτική ανάλυση. 

      Τιτομιχελάκης, Παναγιώτης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
      Στόχος μεταπτυχιακής διατριβής: Η μεταπτυχιακή διατριβή έχει στόχο μέσα από την συλλογή και ανάλυση δεδομένων τον προσδιορισμό παραγόντων και στρατηγικών που επηρεάζουν την ηλεκτρονική αγορά προϊόντων και την ανάπτυξη ...
    • Thumbnail

      Το ηλεκτρονικό εμπόριο σε περιόδους αβεβαιότητας: Η επίδραση του Covid-19 

      Ντρέκη, Ιωάννα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)
      Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της κύμανσης του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια περιόδων αβεβαιότητας, όπως είναι για παράδειγμα η πρόσφατη περίοδος της πανδημίας του κορονοϊού. Προκειμένου ...
    • Thumbnail

      Υιοθέτηση ηλεκτρονικού εμπορίου: Η συμβολή της στον επιχειρηματικό τομέα 

      Χαραλάμπους, Χαράλαμπος (2017-02-13)
      Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να μελετήσει, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις παραμέτρους που το απαρτίζουν, και τον ρόλο του ως εταιρικό εργαλείο. Η προσέγγιση που ακολουθήθηκε είναι αυτή της ποσοτικής ...

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013