Browsing by Title
Now showing items 543-562 of 5556
-
Ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού ψηφιακού παιχνιδιού για εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων και Anti-Bullying συμπεριφορών σε σχολεία
(2015-06-22)Με την έννοια Serious Game αναφερόμαστε στα παιχνίδια σοβαρού σκοπού. Πρόκειται για παιχνίδια στα οποία η ψυχαγωγία δεν είναι ο βασικός τους σκοπός αλλά έχουν χαρακτήρα εκπαιδευτικό και συγχρόνως ψυχαγωγικό. Η δημιουργία ... -
Ανάπτυξη ενός μοντέλου για διαχείριση ταυτότητας στα διάχυτα δίκτυα μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Η υιοθέτηση από τις κυπριακές μικρομεσαίες επιχειρήσεις IoT συσκευών, αποτελεί σημαντικό γεγονός, βοηθώντας τις να αντιμετωπίσουν τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών και την εξέλιξη των παρεχόμενων υπηρεσιών τους. Ωστόσο, ... -
Ανάπτυξη ενός συστήματος Gamification και εφαρμογή του στην πλατφόρμα Moodle
(2014-06-16)Με την έννοια gamification αναφερόμαστε στη χρήση και ενσωμάτωση διαφόρων τεχνολογιών, μηχανισμών και χαρακτηριστικών που συναντάμε στο σχεδιασμό των παιχνιδιών σε διάφορες δραστηριότητες, μέσω της αξιοποίησής τους ως ... -
Ανάπτυξη ενός τρισδιάστατου ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού ως εργαλείο για οργανωσιακή μάθηση και διαχείριση γνώσης
(2012-11-02)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή ερευνά τη χρήση Ηλεκτρονικών Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών σε επιχειρηματικό περιβάλλον ως εργαλείο για οργανωσιακή μάθηση και διαχείριση γνώσης. Σε μια προσπάθεια εξαγωγής καταλλήλων συμπερασμάτων ... -
Ανάπτυξη ενός ψηφιακού παιχνιδιού σε Android τεχνολογία για πολιτιστικούς χώρους
(2014-06-24)Η ραγδαία αύξηση των νέων τεχνολογιών έχει φέρει μεγάλες αλλαγές και στους πολιτιστικούς χώρους. Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής ήταν να εξετάσει ποια είναι η επίδραση της χρήσης ενός ψηφιακού παιχνιδιού στην αποτελεσματική ... -
Ανάπτυξη εξεταστικού ημερολογίου
(2012-07-05)Η κατάρτιση ενός εξεταστικού ημερολογίου σε ένα τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα είναι μία ιδιαίτερα επίπονη διαδικασία για το διοικητικό προσωπικό του πανεπιστημίου ιδιαίτερα όταν η διαδικασία αυτή γίνεται χωρίς κάποια ... -
Ανάπτυξη εξεταστικού ημερολογίου, εκτεταμένες δοκιμές και διαχείριση πειραματικών δεδομένων
(2013-07-04)Στη παρούσα διπλωματική εργασία αρχικά περιγράφονται ενδεικτικά προβλήματα χρονοπρογραμματισμού που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Για καθένα από τα προβλήματα αυτά καταγράφονται βασικοί κανόνες ... -
Ανάπτυξη έξυπνου βοηθού για το Twitter
(2017-09-08)Στόχος της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη και η ανάπτυξη ενός συστήματος έξυπνου βοηθού για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης Twitter. Ο έξυπνος βοηθός θα είναι σε θέση να εκτελεί αυτόματα κάποιες βασικές λειτουργίες ... -
Ανάπτυξη επιβοηθητικής εφαρμογής για έξυπνες φορητές συσκευές
(2013-11-27)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αφορά εφαρμοσμένη έρευνα στον τομέα των πληροφοριακών συστημάτων αξιοποιώντας βασική και εφαρμοσμένη έρευνα της πληροφορικής και άλλων κλάδων. Διερευνά το πρόβλημα της υποστήριξης και ... -
Ανάπτυξη επιχειρησιακού σχεδίου επιχείρησης/οργανισμού δημιουργία One Stop Shop for Farmers
(2017-08-28)Η γεωργία αποτελεί ένα σημαντικό τομέα της οικονομίας, τόσο για την χρηματική αξία των προϊόντων της, αλλά και για την σημασία των προϊόντων στην διατροφή του ανθρώπου. Πολλές χώρες προσπαθούν να στηρίζονται κατά ένα ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητές συσκευές πλατφόρμας Android για προετοιμασία μαθητών 5ης και 6ης τάξης δημοτικού για τις εξετάσεις ECDL e-kids στην ενότητα "Βασικές Έννοιες Υπολογιστών"
(2015-08-24)Το θέμα με το οποίο ασχολείται αυτή η διατριβή έχει να κάνει με την δημιουργία εκπαιδευτικής εφαρμογής για μαθητλε Δημοτικού Σχολείου στη πλατφόρμα Android που θα είναι εγκατεστημένη σε συσκευές αφής όπως τα έξυπνα τηλέφωνα ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής ενημέρωσης για κυβερνοαπειλές
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Οι απειλές του κυβερνοχώρου αποτελούν πλέον αντικείμενο της καθημερινότητας του μέσου χρήστη του Διαδικτύου. Ωστόσο, ένας μεγάλος αριθμός χρηστών δεν γνωρίζει τους βασικούς όρους και προβληματισμούς που σχετίζονται με τις ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής παιχνιδιού Adventure για την εκμάθηση συγγραφής κώδικα στη γλώσσα προγραμματισμού LOGO
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, ερευνά το εάν η μάθηση με βάση το παιχνίδι (Game Based Learning), μπορεί να εφαρμοστεί στη σχολική τάξη, με τέτοιο τρόπο, ώστε οι μαθητές να μάθουν να γράφουν κώδικα της γλώσσας προγραμματισμού ... -
Ανάπτυξη ικανότητας υπολογιστικής σκέψης μέσω διδασκαλίας προγραμματισμού με Python σε μαθητές των ΕΠΑ.Λ.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)Η σύγχρονη ψηφιακή εποχή δημιουργεί νέες προκλήσεις στον τομέα της εκπαίδευσης και νέου τύπου ικανότητες απαιτούνται να καλλιεργηθούν οι οποίες θα μετασχηματίσουν τους μαθητές και μελλοντικούς πολίτες από καταναλωτές ... -
Ανάπτυξη μεθοδολογίας για την επεξεργασία οργανικών αποβλήτων πατάτας και ντομάτας μέσω πυρόλυσης για την παραγωγή Biochars
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Η παρούσα διατριβή ασχολείται με τις εφαρμογές, την παραγωγή και τον χαρακτηρισμό των biochars. Η μέχρι τώρα χρήση των biochars έχει δείξει ότι είναι ικανή να βοηθήσει στην αντιμετώπιση διαφόρων περιβαλλοντικών προβλημάτων, ... -
Ανάπτυξη μεθοδολογιών για τις τεχνοοικονομικές πλευρές, των συστημάτων Information and Communications Technology (ICT)
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκαν οι υπολογιστές και τα συστήματα Πληροφορικής, η νέα τεχνολογία παρουσιάστηκε σαν ένα θαύμα, μία τεχνολογία που θα άλλαζε τον κόσμο, η 5η Τεχνολογική Επανάσταση. Ήταν απόλυτα λογικό οι ... -
Ανάπτυξη μεθόδου αξιολόγησης για την εμπειρία χρήστη (UX) σε MOOC (Massive Open Online Courses) μαθησιακά περιβάλλοντα
(2017-02-21)Από το 2008 που έγινε η πρώτη πειραματική εφαρμογή των ΜοοCs σαν ένα φαινόμενο διαδικτυακής μάθησης έχει περάσει σχεδόν μια δεκαετία. Παρουσίασαν μια τεράστια άνθηση κερδίζοντας την προσοχή όλων εκείνων που εμπλέκονταν ... -
Ανάπτυξη μεθόδου για την αξιολόγηση ευχρηστίας ψηφιακών παιχνιδιών
(2015-02-12)It is generally accepted that the aesthetics, functionality, easy navigation, ergonomics and short loading time are some of the key features of any system. Of course these features are often in conflict, like an impressive ... -
Ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την υποστήριξη της διαδικασίας επιλογής μεθόδου αξιολόγησης εμπειρίας χρήστη (UX evaluation method)
(2016-03-16)Ο σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την υποστήριξη της σύνθετης διαδικασίας επιλογής μεθόδου αξιολόγησης εμπειρίας χρήστη – user experience (UX). Η web εφαρμογή ... -
Ανάπτυξη μιας εφαρμογής διαδικτυακού παιχνιδιού με εκπαιδευτικά χαρακτηριστικά σε πλατφόρμα κινητού υπολογισμού και αξιολόγηση της
(2016-04-08)Τα παιδιά σήμερα από την προσχολική ηλικία και κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής τους περιόδου, έχουν πρόσβαση στη χρήση ψηφιακών εργαλείων και τεχνολογίας ως σημαντικό μέρος της καθημερινής τους ζωής. Κατά συνέπεια ...