Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη εφαρμογής παιχνιδιού Adventure για την εκμάθηση συγγραφής κώδικα στη γλώσσα προγραμματισμού LOGO

    Thumbnail
    View/Open
    ΚΠΣ-2018-00018.pdf (4.202Mb)
    Date
    2018-06
    Author
    Σάρλης, Ιωάννης
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, ερευνά το εάν η μάθηση με βάση το παιχνίδι (Game Based Learning), μπορεί να εφαρμοστεί στη σχολική τάξη, με τέτοιο τρόπο, ώστε οι μαθητές να μάθουν να γράφουν κώδικα της γλώσσας προγραμματισμού LOGO. Για τις ανάγκες της συγκεκριμένης έρευνας, δημιουργήθηκε το παιχνίδι «Super Turtle Adventures», που είναι γραμμένο σε Scratch, μια πλατφόρμα ανοικτού κώδικα. Μάλιστα, μέσα από τις διδακτικές παρεμβάσεις των καθηγητών του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο, η έρευνα αυτή αποβλέπει στη βελτίωση της προγραμματιστικής ικανότητας των μαθητών ως προς το σκοπό αυτό. Ακόμη, η εν λόγω διατριβή, στόχο έχει, εκτός των άλλων, να καταγράψει τον τρόπο με τον οποίο οι έφηβοι χρήστες, αντιλαμβάνονται τη συγγραφή κώδικα, αλλά και το εάν και κατά πόσο βελτιώθηκε μετά τη χρήση της εφαρμογής-παιχνίδι, η ικανότητά τους να δημιουργήσουν δικό τους κώδικα στη γλώσσα LOGO. Η έρευνα έδειξε ότι, οι μαθητές που συμμετείχαν σ’ αυτήν, και συγκεκριμένα των Γυμνασίων Ιαλυσού και Παραδεισίου Ρόδου, μπήκαν γρήγορα στη διαδικασία να δοκιμάσουν το παιχνίδι. Mέσα απ’ αυτήν, ανέπτυξαν την προγραμματιστική τους σκέψη, με το να γράφουν εντολές κώδικα LOGO. Προσπάθησαν, έτσι, να προγραμματίσουν τη σούπερ χελώνα, ώστε να υπακούει στις εντολές αυτές, κάνοντας διάφορες λειτουργίες, όπως λ.χ. μάζεμα σκουπιδιών, μεταφορά τους και απόθεση στους κάδους ανακύκλωσης, και πολλά άλλα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3629
    Collections
    • Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013