Search
Now showing items 1-10 of 14
Εφαρμογή στρατηγικών σύγχρονου μάρκετινγκ στη δημόσια εκπαίδευση
(2015-07-21)
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται η μελέτη περίπτωσης εφαρμογής στρατηγικών σύγχρονου Μάρκετινγκ στην Κυπριακή Δημόσια Εκπαίδευση.
Αρχικά, θα διερευνηθεί η γνώμη που έχει ο κύπριος εκπαιδευτικός για το ...
Marketing plan. Elea Golf Club
(2015-07-21)
Στην παρούσα εργασία αρχικά γίνεται αναφορά στη βαρυσήμαντη προσφορά του Τουρισμού στην οικονομία της Κύπρου. Ο Τουρισμός είναι η «ατμομηχανή» της οικονομίας του νησιού και μπορεί να βοηθήσει τον τόπο να ξεπεράσει την ...
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών με έμφαση στον γαστρονομικό τουρισμό: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης
(2015-07-22)
Η παρούσα εργασία αναλύει το φαινόμενο του γαστρονομικού τουρισμού με την χρήση της μελέτης περίπτωσης της Θεσσαλονίκης, μίας πόλης ιδιαίτερα δημοφιλής τόσο στους Ευρωπαίους τουρίστες όσο και παγκοσμίως.
Αρχικά, αναλύθηκε ...
Οι στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρίες για προϊόντα που απευθύνονται σε παιδιά: Πετυγχαίνουν τους στόχους τους;
(2015-07-21)
Τα παιδιά αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας, αφού ολόκληρες βιομηχανίες κτίζονται γύρω από αυτά. Από πολύ μικρές ηλικίες ακόμη υποσυνείδητα επηρεάζονται από τις διαφημίσεις αλλά και από άλλες τεχνικές ...
Με ποιό τρόπο η εταιρεία Roha, μπορεί να διαμορφώσει τη στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ της, για διείσδυση στις αγορές της Αφρικής
(2015-09-10)
Οι εξαγωγές αποτελούν ένα σημαντικό παράγοντα για την ενίσχυση και την επιβίωση μια εταιρείας, κυρίως σε περιόδους οικονομικής κρίσης αφού αποτελούν μια σημαντική πηγή εσόδων για την ίδια την επιχείρηση. Οι εταιρείες στον ...
Διερεύνηση και εφαρμογή εργαλείων και τεχνικών σχεδιασμού για το Marketing με σκοπό τη διαμόρφωση επιχειρηματικής στρατηγικής. Η περίπτωση της εταιρίας Ζαριφόπουλος
(2017-07-25)
Ο σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των εργαλείων και των τεχνικών του μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις του κλάδου παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα της εταιρίας Ζαριφόπουλος. ...
Η διερεύνηση και εφαρμοργή σχεδίου μάρκετινγκ σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Η περίπτωση του Αντιρευματικού Συνδέσμου Κύπρου
(2017-07-24)
Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό στόχο την διερεύνηση της εφαρμογής του μάρκετινγκ από τους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς κοινωνικών και ανθρωπιστικών Υπηρεσιών στην Κύπρο.
Το πρώτο μέρος αναφέρεται στους Μη Κερδοσκοπικούς ...
Δημιουργία νέου προϊόντος
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
Το διεθνοποιημένο επιχειρησιακό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από μεταβολές και ως εκ τούτου στόχος της επιχείρησης είναι να ανταποκρίνεται και να προσαρμόζεται άμεσα στις αλλαγές και τις προκλήσεις. Οι σύγχρονες συνθήκες ...
Εκπόνηση Μάρκετινγκ Plan Offline - Online στρατηγικές. Μελέτη περίπτωσης Media Markt
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
Η μελέτη αυτή έρχεται να ρίξει φως σε ένα ζήτημα που απασχολεί το σύνολο των μεγάλων εταιριών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας την περίοδο της κρίσης .«Με τη χρήση ποιων στρατηγικών Marketing μπορεί να αντισταθμιστεί ...
Το Omni-channel στις λιανικές πωλήσεις. (Omni-channel retailing)
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
Ζούμε στην εποχή που η τεχνολογία εξελίσσεται πολύ γρήγορα και οι τάσεις εναλλάσσονται με ραγδαίους ρυθμούς. Για να είναι κανείς επιτυχημένος στον κλάδο που δραστηριοποιείται, θα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, τις ...