Πλοήγηση Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) ανά Θέμα "Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 5-11 από 11
-
Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά χρηστών ηλεκτρονικών υπηρεσιών: Η περίπτωση του papaki.gr
(2013-07-18)Τα τελευταία χρόνια τα social media γίνονται συνεχώς διασημότερα σε ολόκληρο τον κόσμο και συνεχώς αυξάνουν την δημοτικότητα και τον αριθμό των χρηστών τους. Αυτή η εργασία στοχεύει να εξετάσει την επιρροή των social media ... -
Η χρήση των social media ως εργαλείο μάρκετινγκ
(2013-07-02)Η εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τα βασικά χαρακτηριστικά της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των επιχειρήσεων ως εργαλείων μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ αποκτά πλέον όλο και περισσότερο σύγχρονες διαστάσεις μέσω της ... -
Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, ο ρόλος των social media και του digital marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης Cosmote
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Σήμερα, οι νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο έχουν μπει οριστικά στην καθημερινότητα των πολιτών. Πράγματι, η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών μεταξύ 12 και 65 ετών περνούν τον περισσότερο χρόνο τους μπροστά σε υπολογιστή, ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμιση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Αναμφίβολα βρισκόμαστε στην εποχή ενός νέου ψηφιακού κόσμου, όπου τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης τείνουν να κυβερνήσουν τον κόσμο, καθώς μετρούν πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες ανά το παγκόσμιο. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους ανθρώπους να αλληλοεπιδρούν ελεύθερα μεταξύ τους και προσφέρουν πολλαπλές επιλογές για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσεγγίσουν και να επικοινωνούν με τους καταναλωτές, ... -
Μελέτη μάρκετινγκ. Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην αναγνωρισιμότητα και πωλήσεις υπηρεσιών
(2013-02-25)Τη σημερινή εποχή, τα Social Media βιώνουν μια αξιοπρόσεκτη άνθηση. Αυτό το φαινόμενο, αρχικά αμφισβητήθηκε έντονα, ιδίως από τον επιχειρηματικό κόσμο. Κάποιοι επιχειρηματίες της επικοινωνίας ωστόσο, διέκριναν μια μεγάλη ... -
Πώς τα νέα μέσα δικτύωσης επηρεάζουν την επιτυχία των επιχειρήσεων
(2014-06-27)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της συμβολής των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως προς την επιτυχία των επιχειρήσεων. Αρχικά προβαίνουμε στην καταγραφή και ανάλυση των χαρακτηριστικών στοιχείων ...