Πλοήγηση Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek) ανά Συγγραφέα "Γραμματάς, Θεόδωρος"
Αποτελέσματα 10-24 από 24
-
Θεατρικές τεχνικές (Μέθοδοι) στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού. Το πρόγραμμα Remove the Power
Αλλαγιώτη, Αικατερίνη (2017-02-23)Ο σχολικός εκφοβισμός (Bullying) είναι μια πραγματικότητα με παγκόσμιες διαστάσεις στο σύγχρονο σχολείο και που μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο στη διαδικασία μάθησης και στην ψυχική υγεία των παιδιών. Σε παγκύπρια έρευνα που ... -
Θέατρο και θρησκευτικός εορτασμός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Θεωρία και πράξη. Το παράδειγμα των Χριστουγέννων
Αντικουλάνη, Κυριακή (2014-07-24)----- -
Θέατρο και μουσική στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και η συμβολή τους στην καλλιέργεια της πολλαπλής νοημοσύνης
Κυρίτση, Λαμπρινή (2016-07-07)Ύστερα από μία μακρά περίοδο επικράτησης της μονοδιάστατης άποψης σχετικά με την ανθρώπινη νοημοσύνη, η θεωρία των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης, όπως διαμορφώθηκε από τον Howard Gardner, έρχεται να δώσει μία νέα προοπτική ... -
Θέατρο/Δράμα στην εκπαίδευση και τοπική ιστορία. Διδακτική προσέγγιση της τοπικής ιστορίας της Σαλαμίνας: Η ναυμαχία της Σαλαμίνας
Κατσουλάκη, Αικατερίνη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει στόχο να εξετάσει τη σχέση του θεάτρου/δράματος στην εκπαίδευση και τοπικής ιστορίας, καθώς την εφαρμογή θεατρικών πρακτικών, συγκεκριμένα του Εκπαιδευτικού Δράματος και του θεατρικού ... -
Μια σκηνοθετική προσέγγιση του έργου Αυτός που λέει ΝΑΙ / Αυτός που λέει ΟΧΙ του Μπέρτλοτ Μπρεχτ από παιδιά της Δ' Δημοτικού εφαρμόζοντας τις τεχνικές του Μπρεχτ, της διερευνητικής δραματοποίησης του θεάτρου της επινόησης
Κιρκή, Ευθυμία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι οι μαθητές της Δ’ Δημοτικού, μέσω πιο σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας του θεάτρου, να εκφραστούν συναισθηματικά, να καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη, να αμφισβητήσουν. Άξονάς μας σε ... -
Ο Παπαδιαμάντης δραματοποιημένος
Τσιάκα, Δήμητρα (2014-05-28)Η πρώτη μου συνάντηση με το έργο του Παπαδιαμάντη έγινε κατά την περίοδο των Γυμνασιακών μου χρόνων και οι έντονες βιωματικές εμπειρίες μέσα από την ανάγνωση των έργων του, ιδιαίτερα των χριστουγεννιάτικων διηγημάτων του, ... -
Οι θεατρικές τεχνικές στην εκπαιδευτική πράξη: Εφαρμογή στην Αντιγόνη
Μεσημβρινού, Μαρία (2016-09-05)Σκοπός της παρούσης μεταπτυχιακής εργασίας είναι να αναδείξει τη σημασία ενσωμάτωσης των θεατρικών τεχνικών στην εκπαιδευτική πράξη και να προτείνει τρόπους ένταξής τους στη διδασκαλία της Αντιγόνης. Αρχικά τονίζονται τα ... -
Παιδαγωγική του θεάτρου: Κοινωνικές και ψυχολογικές παράμετροι
Βαρσαμή, Δέσποινα (2017-09-19)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή στοχεύει στην καταγραφή και χαρτογράφηση των παραμέτρων του θεάτρου με ιδιαίτερη έμφαση στον παιδαγωγικό, κοινωνικό και ψυχολογικό τομέα. Η ολιστική και ταυτόχρονα περιληπτική προσέγγιση ... -
Προσέγγιση στο έργο του Νίκου Καζαντζάκη και της Γαλάτειας Καζαντζάκη για παιδιά, δια μέσου της θεατρικής αγωγής
Ψαρουδάκη, Αγάπη (2015-02-12)Η παρούσα διατριβή μάστερ με τίτλο «Προσέγγιση στο έργο του Νίκου και της Γαλάτειας Καζαντζάκη για παιδιά δια μέσου της θεατρικής αγωγής» εκπονήθηκε από την Ψαρουδάκη Αγάπη (St.ID 11101017), φοιτήτριας του Μεταπτυχιακού ... -
Τα λαογραφικά στοιχεία στο θέατρο για παιδιά του Βασίλη Ρώτα
Αγιασμενάκη, Στυλιανή (2015-08-18)-------- -
Τα όρια του Εγω και η ταυτότητα του Άλλου: Ενίσχυση της διαπολιτισμικής αγωγής μέσα απο το Εκπαιδευτικό Δράμα και Θέατρο
Πολύχρου, Μαρία (2014-08-25)----- -
Το έργο του Ευγένιου Τριβιζά και η παιδαγωγική του διάσταση
Ιωάννου, Ευτυχία (2016-07-07)H παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί μια περιπλάνηση στο έργο του Ευγένιου Τριβιζά με σκοπό αφενός να εντοπίσει και αναδείξει τα χαρακτηριστικά και τα μοτίβα που το διέπουν και αφετέρου να προβάλει την παιδαγωγική του ... -
Το θέατρο και η συμβολή του στη συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών με ελαφρά νοητική αναπηρία
Φούρναρη, Αγγελίνα (2017-09-25)Η παρούσα έρευνα αναφέρεται στη χρήση του θεατρικού παιχνιδιού ως εκπαιδευτικό εργαλείο που βοηθά τα παιδιά με ελαφρά νοητική αναπηρία να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες επικοινωνίας, να κοινωνικοποιηθούν, να αποκτήσουν μια ... -
Το θέατρο ως μέσο αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού
Στάμου, Ευαγγελία (2017-01-18)Ο σχολικός εκφοβισμός, η παρενόχληση, η σχεσιακή επιθετικότητα, και η συνεχόμενη αύξηση του cyberbullying, αποτελούν τις σημαντικότερες πηγές για αρνητικές επιπτώσεις στην ανάπτυξη των παιδιών. Παράλληλα τα σχολικά προγράμματα ... -
Ψηφιακό και εφαρμοσμένο δράμα στην προσχολική εκπαίδευση
Αλεβίζου, Ελένη (2014-08-26)Τα τελευταία χρόνια, το σύστημα εκπαίδευσης της Ελλάδας άρχισε να επαναπροσδιορίζει τους παιδαγωγικούς στόχους και τις μεθόδους του, προτάσσοντας νέους τρόπους διδασκαλίας και μάθησης. Αφήνοντας κατά μέρος παραδοσιακές ...