Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Θέατρο και μουσική στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και η συμβολή τους στην καλλιέργεια της πολλαπλής νοημοσύνης

    Thumbnail
    View/Open
    ΘΣΠ-2016-00037.pdf (659.2Kb)
    Date
    2016-07-07
    Author
    Κυρίτση, Λαμπρινή
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Ύστερα από μία μακρά περίοδο επικράτησης της μονοδιάστατης άποψης σχετικά με την ανθρώπινη νοημοσύνη, η θεωρία των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης, όπως διαμορφώθηκε από τον Howard Gardner, έρχεται να δώσει μία νέα προοπτική στην εκπαίδευση. Μέσα από αυτή, ο Gardner επιχειρεί να τονίσει το ρόλο του πολιτισμού και των τεχνών στην ανάπτυξη κάθε είδους νοημοσύνης, ενοχοποιώντας, παράλληλά, το παραδοσιακού τύπου σχολείο, το οποίο επικεντρώνεται στην καλλιέργεια δύο μόνο ευφυϊών, της γλωσσικής και της λογικο-μαθηματικής, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα της υπόλοιπες. Το Θέατρο στην Εκπαίδευση αποτελεί ένα πολυσύνθετο πολιτιστικό φαινόμενο, στο οποίο συνυπάρχουν αρμονικά κι άλλες μορφές τέχνης, όπως η μουσική, ο χορός, η λογοτεχνία και η εικαστική δημιουργία. Η μελέτη μας επιχειρεί να συνδυάσει και να παρουσιάσει με συστηματοποιημένο τρόπο τις θεατρικές τεχνικές, τις μεθόδους και τις δραστηριότητες που σε συνδυασμό με τη μουσική, τόσο μέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας, όσο και της οργάνωσης και πραγματοποίησης μιας σχολικής εκδήλωσης, μιας θεατρικής παράστασης, ή ενός πολυθεάματος, μπορούν να συμβάλλουν στην καλλιέργεια του κάθε διακριτού τύπου νοημοσύνης, οδηγώντας με τον τρόπο αυτό στην ολόπλευρη καλλιέργεια του ατόμου.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2378
    Collections
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013