Το θέατρο και η συμβολή του στη συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών με ελαφρά νοητική αναπηρία
Abstract
Η παρούσα έρευνα αναφέρεται στη χρήση του θεατρικού παιχνιδιού ως εκπαιδευτικό εργαλείο που βοηθά τα παιδιά με ελαφρά νοητική αναπηρία να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες επικοινωνίας, να κοινωνικοποιηθούν, να αποκτήσουν μια ιδιαίτερη σχέση με το σώμα τους και να εκφράσουν βασικές ανάγκες και συναισθήματα.
Μέσα από την επισκόπηση της διεθνούς και ελληνικής βιβλιογραφίας καταγράφονται ευρήματα τα οποία συνηγορούν υπέρ της παιδευτικής και θεραπευτικής επίδρασης του θεατρικού παιχνιδιού στις διάφορες μορφές και εκφάνσεις του.