Guerilla marketing. Η επιρροή του στην καταναλωτική συμπεριφορά
Abstract
Καθώς οι καταναλωτές γίνονται όλο και καλύτεροι στην αποφυγή των παραδοσιακών εκστρατειών μάρκετινγκ που οι εταιρείες χρησιμοποιούν, έχει καταστεί ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις να διαφοροποιήσουν τους τρόπους μάρκετινγκ. Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι να χρησιμοποιήσουν το Guerilla μάρκετινγκ, όπου είναι ένας τύπος μάρκετινγκ περισσότερο ακραίος, καινοτόμος που ξεφεύγει από τον παραδοσιακό. Ο σκοπός αυτής της διατριβής είναι να διερευνηθεί πώς η χρήση του Guerilla μάρκετινγκ επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών όσον αφορά τη στάση και την πρόθεση αγοράς. Επιπλέον, θα πρέπει να διερευνηθεί η επίδραση του, καθώς αυτό είναι ένα κρίσιμο σημείο για τις επιπτώσεις που έχει, αν δηλαδή η εκστρατεία του Guerilla γίνεται αντιληπτή ως επιτυχής. Με βάση τις θεωρίες μάρκετινγκ και τις θεωρίες της συμπεριφοράς των καταναλωτών, ένα πείραμα διεξάγεται μέσω ενός ερωτηματολογίου , για να καθοριστεί αν το Guerilla μάρκετινγκ γίνεται αντιληπτό ως πιο δημιουργικό και αξιόπιστο από το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Η μελέτη είναι διερευνητική και η επιλεγείσα μέθοδος είναι μια ποιοτική συλλογή δεδομένων.Τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι οι εκστρατείες του Guerilla μάρκετινγκ επηρεάζουν στο σύνολο την συμπεριφορά των καταναλωτών. Η εργασία αυτή μπορεί να είναι χρήσιμη στην αύξηση της κατανόησης των επιχειρήσεων της έννοιας του Guerilla μάρκετινγκ και πώς αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για έναν επιτυχημένο σκοπό.