Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Guerilla marketing. Η επιρροή του στην καταναλωτική συμπεριφορά

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2015-00342.pdf (1.327Mb)
    Ημερομηνία
    2015-07-21
    Συγγραφέας
    Χριστοφιλοπούλου, Ελένη
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Καθώς οι καταναλωτές γίνονται όλο και καλύτεροι στην αποφυγή των παραδοσιακών εκστρατειών μάρκετινγκ που οι εταιρείες χρησιμοποιούν, έχει καταστεί ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις να διαφοροποιήσουν τους τρόπους μάρκετινγκ. Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι να χρησιμοποιήσουν το Guerilla μάρκετινγκ, όπου είναι ένας τύπος μάρκετινγκ περισσότερο ακραίος, καινοτόμος που ξεφεύγει από τον παραδοσιακό. Ο σκοπός αυτής της διατριβής είναι να διερευνηθεί πώς η χρήση του Guerilla μάρκετινγκ επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών όσον αφορά τη στάση και την πρόθεση αγοράς. Επιπλέον, θα πρέπει να διερευνηθεί η επίδραση του, καθώς αυτό είναι ένα κρίσιμο σημείο για τις επιπτώσεις που έχει, αν δηλαδή η εκστρατεία του Guerilla γίνεται αντιληπτή ως επιτυχής. Με βάση τις θεωρίες μάρκετινγκ και τις θεωρίες της συμπεριφοράς των καταναλωτών, ένα πείραμα διεξάγεται μέσω ενός ερωτηματολογίου , για να καθοριστεί αν το Guerilla μάρκετινγκ γίνεται αντιληπτό ως πιο δημιουργικό και αξιόπιστο από το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Η μελέτη είναι διερευνητική και η επιλεγείσα μέθοδος είναι μια ποιοτική συλλογή δεδομένων.Τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι οι εκστρατείες του Guerilla μάρκετινγκ επηρεάζουν στο σύνολο την συμπεριφορά των καταναλωτών. Η εργασία αυτή μπορεί να είναι χρήσιμη στην αύξηση της κατανόησης των επιχειρήσεων της έννοιας του Guerilla μάρκετινγκ και πώς αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για έναν επιτυχημένο σκοπό.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1970
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013