Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Guerilla marketing. Η επιρροή του στην καταναλωτική συμπεριφορά

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2015-00342.pdf (1.327Mb)
    Date
    2015-07-21
    Author
    Χριστοφιλοπούλου, Ελένη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Καθώς οι καταναλωτές γίνονται όλο και καλύτεροι στην αποφυγή των παραδοσιακών εκστρατειών μάρκετινγκ που οι εταιρείες χρησιμοποιούν, έχει καταστεί ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις να διαφοροποιήσουν τους τρόπους μάρκετινγκ. Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι να χρησιμοποιήσουν το Guerilla μάρκετινγκ, όπου είναι ένας τύπος μάρκετινγκ περισσότερο ακραίος, καινοτόμος που ξεφεύγει από τον παραδοσιακό. Ο σκοπός αυτής της διατριβής είναι να διερευνηθεί πώς η χρήση του Guerilla μάρκετινγκ επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών όσον αφορά τη στάση και την πρόθεση αγοράς. Επιπλέον, θα πρέπει να διερευνηθεί η επίδραση του, καθώς αυτό είναι ένα κρίσιμο σημείο για τις επιπτώσεις που έχει, αν δηλαδή η εκστρατεία του Guerilla γίνεται αντιληπτή ως επιτυχής. Με βάση τις θεωρίες μάρκετινγκ και τις θεωρίες της συμπεριφοράς των καταναλωτών, ένα πείραμα διεξάγεται μέσω ενός ερωτηματολογίου , για να καθοριστεί αν το Guerilla μάρκετινγκ γίνεται αντιληπτό ως πιο δημιουργικό και αξιόπιστο από το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Η μελέτη είναι διερευνητική και η επιλεγείσα μέθοδος είναι μια ποιοτική συλλογή δεδομένων.Τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι οι εκστρατείες του Guerilla μάρκετινγκ επηρεάζουν στο σύνολο την συμπεριφορά των καταναλωτών. Η εργασία αυτή μπορεί να είναι χρήσιμη στην αύξηση της κατανόησης των επιχειρήσεων της έννοιας του Guerilla μάρκετινγκ και πώς αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για έναν επιτυχημένο σκοπό.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1970
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013