Search
Now showing items 1-6 of 6
Παρακίνηση και εργασιακή ικανοποίηση στο μόνιμο προσωπικό της εταιρίας ΕΛ.ΤΑ.Α.Ε.
(2015-08-21)
Η ανάγκη για παροχή εργασίας είναι θέμα βιωσιμότητας και προσωπικής ισορροπίας - κοινωνικού γίγνεσθαι για κάθε πολίτη. Οι εργαζόμενοι εξαντλούν μεγάλο μέρος του καθημερινού τους χρόνου στην επαγγελματική δραστηριότητα που ...
Το αποτελεσματικό μοντέλο σχολικής αυτονομίας για την Κύπρο: Εξετάζοντας την επαγγελματική ικανοποίηση και το εργασιακό άγχος των διευθυντών στη δημοτική εκπαίδευση
(2015-01-20)
Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το θέμα της σχολικής αυτονομίας στην Κύπρο. Το θέμα αυτό μελετάται εδώ και αρκετές δεκαετίες στο διεθνή χώρο και έχουν γίνει πολλές σχετικές εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, σε αντίθεση με τη ...
Επαγγελματική ικανοποίηση των γεωπόνων - πωλητών αγροτικών εφοδίων χονδρικής πώλησης
(2015-07-21)
Η μελέτη του βαθμού της επαγγελματικής ικανοποίησης των εργαζομένων μελετάται συχνά στις μέρες μας από τις εταιρίες. Έχει άμεσα συνδεθεί η ικανοποίηση των εργαζομένων στον επαγγελματικό τομέα με την απόδοσή τους. Η παρούσα ...
Παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση και παρακίνηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του ιδιωτικού τομέα της Κύπρου
(2015-07-21)
O σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που εργάζονται σε ιδιωτικά σχολεία της Κύπρου και να διερευνήσει το ...
Ανθρώπινο δυναμικό και ποιότητα στον τομέα της υγείας
(2015-07-28)
Το εργασιακό περιβάλλον του νοσηλευτικού προσωπικού στις νοσοκομειακές μονάδες είναι ιδιαίτερα βεβαρυμμένο, καθώς η εργασία φροντίδας των ασθενών είναι δύσκολη και απαιτητική. Οι έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί έως σήμερα, ...
Υποκίνηση και ικανοποίηση των εργαζομένων στον κλάδο των νέων τεχνολογιών - συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση του βαθμού ενσωμάτωσης του εσωτερικού μάρκετινγκ στη στρατηγική των καθιερωμένων επιχειρήσεων έναντι των επιχειρήσεων αρχικών σταδίων
(2015-07-21)
Η στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης -ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της- έχει ως βασική αρχή και διαχρονικό της στόχο την ικανοποίηση του πελάτη, ως σταθερού συντελεστή της διαρκούς της απόδοσης.
Η εστίαση της ...