Πλοήγηση ανά Θέμα "Δια Βίου Μάθηση"
Αποτελέσματα 1-10 από 10
-
Living in a Limbo: The liminal space of maritime english teacher's professional development
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)Η κονστρουκτιβιστική θεμελιωμένη θεωρία χρησιμοποιήθηκε για να διερευνήσει τις οπτικές δεκατριών καθηγητών Ναυτικών Αγγλικών (κΝΑ) από διάφορα συγκείμενα για τη διαδικασία της επαγγελματικής τους ανάπτυξης (ΕΑ) και τις ... -
Διερεύνηση της επιθυμίας και αναγκαιότητας για συνεχιζόμενη εκπαίδευση νοσηλευτικού προσωπικού δημόσιων μονάδων υγείας της 6ης υγειονομικής περιφέρειας. Η περίπτωση των νοσοκομείων της Πάτρας
(2015-08-20)Εισαγωγή: Η Συνεχιζόμενη Νοσηλευτική Εκπαίδευση αφορά στη Συνεχιζόμενη και Διά Βίου Μάθηση και δηλώνει την προσπάθεια που καταβάλλουν οι διάφοροι φορείς αλλά και οι ίδιοι οι Επαγγελματίες Υγείας για απόκτηση νέων γνώσεων, ... -
Διερεύνηση της Περίπτωσης (case study) της Επαγγελματικής Κατάρτισης (στον Τομέα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΚΑΙ στον Τομέα της Διδακτικής μιας Γλώσσας σε Ξενόγλωσσους) των Εκπαιδευτικών που διδάσκουν την Ελληνική Γλώσσα σε Ξενόγλωσσους Ενήλικες στα Κρατικά Ινστιτούτα Επιμόρφωσης του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού
(2011-08-02)Η παρούσα έρευνα αφορά στο θεματικό πεδίο της «Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού» Σκοπός της έρευνας ήταν η διερεύνηση της περίπτωσης (case study) της επαγγελματικής κατάρτισης (στον τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων ΚΑΙ στον ... -
Διερεύνηση των λόγων συμμετοχής των εργαζομένων νοσηλευτών & νοσηλευτριών Γενικού Νοσοκομείου σε προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και κατάρτισης
(2015-10-08)Εισαγωγή: Η Νοσηλευτική ως μία συνεχώς εξελισσόμενη επιστήμη χαρακτηρίζεται από ραγδαίες τεχνολογικές και επιστημονικές εξελίξεις, καθώς και νέα δεδομένα τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Στο πλαίσιο αυτό η ... -
Δυνατότητες ανέλιξης του ανθρώπινου δυναμικού στην κεντρική υπηρεσία του ΕΟΠΥΥ στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης και εκπαίδευσης.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Σκοπός: Η παρούσα μελέτη έχει σκοπό να διερευνήσει τόσο τους παράγοντες παρακίνησης όσο και τους ανασταλτικούς παράγοντες που επηρεάζουν τους υπαλλήλους στην Κεντρική Υπηρεσία του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών ... -
Η οργανωσιακή μάθηση ως μέρος της εκπαίδευσης των εργαζομένων στον τραπεζικό τομέα, και ο ρόλος της στην εργασιακή ικανοποίηση και την επίτευξη στόχων
(2012-07-26)Στις μέρες μας, που η κοινωνία μας εξελίσσεται, αλλάζει μέρα με την ημέρα, η ανάγκη της "δια βίου μάθησης", γίνεται ολοένα και πιο επιτακτική. Ένας από τους πολλούς παράγοντες που επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την απόδοση και ... -
Η συνεχιζόμενη εκπαίδευση των επαγγελματιών υγείας των τριτοβάθμιων δημόσιων νοσοκομείων στην Ελλάδα και η διερεύνηση των παραγόντων που την επηρεάζουν.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Εισαγωγή: Η Επιστήμη της υγείας είναι μία συνεχώς εξελισσόμενη επιστήμη που χαρακτηρίζεται από ραγδαίες τεχνολογικές και επιστημονικές εξελίξεις, καθώς και νέα δεδομένα τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Στο ... -
Οι αντιλήψεις των μόνιμων στελεχών του στρατού ξηράς σχετικά με το ρόλο της εργασιακής επιμόρφωσης και της δια βίου μάθησης στην επαγγελματική τους ανάπτυξη και βελτίωση
(2014-09-02)Η παρούσα εργασία αποτελεί το προϊόν δειγματοληπτικής έρευνας που διεξήχθη σε πανελλαδικό επίπεδο, με σκοπό να διερευνηθεί κατά πόσο τα στελέχη του Ελληνικού Στρατού Ξηράς πιστεύουν στην αναγκαιότητα εντατικοποίησης της ... -
Οι προσδιοριστικοί παράγοντες της συμμετοχής των ενηλίκων με χαμηλά εκπαιδευτικά προσόντα στη διά βίου εκπαίδευση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Σκοπό της παρούσης μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η ερμηνεία της συμμετοχής των ενηλίκων με χαμηλά εκπαιδευτικά προσόντα στη διά βίου εκπαίδευση εμβαθύνοντας στις περιπτώσεις της Σουηδίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της ... -
Το πανεπιστήμιο ως φορέας δια βίου μάθησης. Μελέτη περίπτωσης: Το κέντρο συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η Μεταπτυχιακή Διατριβή έχει ως αντικείμενο τη λειτουργία του πανεπιστημίου ως φορέα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης και την επίδραση των προγραμμάτων διά βίου μάθησης σε αυτή. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται ...