Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΚαρβαζώνης, Χαράλαμπος
dc.contributor.otherKarvazonis, Charalambos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-13T10:23:26Z
dc.date.available2020-07-13T10:23:26Z
dc.date.copyright2020-07-13
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.otherΜΒΑ/2020/00821el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4531
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό τον σχεδιασμό του μάρκετινγκ της εταιρείας Darostel ltd με έδρα τη Λεμεσό , που δραστηριοποιείται στον κλάδο των φωτοβολταιϊκών εγκαταστάσεων. Μια εταιρεία για να αναπτυχθεί και να μπορέσει να είναι βιώσιμη σε ένα συνεχές εξελισσόμενο ανταγωνιστικά οικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον, όλα τα επιχειρηματικά της σχέδια πρέπει να διέπονται από τεχνικές και κανόνες του μάρκετινγκ ,με έμφαση στην ποιότητα αλλά και την εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Τα ανωτέρω πρέπει να ακολουθούνται πιστά για να μπορεί να είναι επιτυχής η σχεδιαζόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα. Η παρούσα διατριβή θα προσπαθήσει να αναλύσει το μάρκετινγκ πλαν της συγκεκριμένης εταιρείας. Αφού γίνει ανάλυση της υπάρχουσας στρατηγικής και του μάρκετινγκ πλαν που ακολουθεί η εταιρεία ,θα αναλυθούν οι αδυναμίες που εντοπίζονται και πως η εταιρεία μπορεί να τις βελτιώσει ώστε να καταφέρει να επιτύχει καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και επίσης να καταφέρει να δημιουργήσει όνομα ικανό να είναι αναγνωρίσιμο σε όλη την Κύπρο στον κλάδο των φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων, με σκοπό τη μεγιστοποίηση των κερδών της. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε στην παρούσα διατριβή είναι η πρωτογενής έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου που περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο ερωτήσεις κλειστού τύπου ,με προσωπική συνέντευξη από το γενικό διευθυντή και μέτοχο της εταιρείας κύριο Nick Jiah Akane ,από την εμπειρία του συγγραφέα της παρούσας διατριβής που εργάζεται στην εταιρεία τον τελευταίο χρόνο στη θέση του διευθυντή πωλήσεων και από πληροφορίες που αντλήθηκαν από τους υπεύθυνους των τμημάτων της εταιρείας.el_GR
dc.format.extent86 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ επιχειρήσεωνel_GR
dc.subjectBusiness marketingel_GR
dc.titleΑνάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας: Darostel Solar.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present dissertation aims at designing the marketing of the Limassol-based Darostel LTD company, which is operating in the photovoltaic installations field. In order for an organization to thrive and be viable in an ever-evolving dynamic economic and technical climate, all its strategic strategies must be regulated by marketing tactics and regulations, including a focus on quality and customer satisfaction. To be successful the business operation expected, the above must be observed consistently. This dissertation aims to examine the company's marketing strategy. After reviewing the company's current approach and marketing plan, the detected vulnerabilities will be discussed and how the company will strengthen them to provide improved customer satisfaction and also to create a brand that is familiar in the field of photovoltaic installations in Cyprus in order to increase its revenues. The approach used in this dissertation is primary research using a questionnaire that contains mostly closed-ended questions, with a personal interview with Mr. Nick Jiah Akane, general manager and shareholder of the company, from the experience of the author of the present thesis working in the company over the last year in the role of sales manager and from the knowledge gathered from the representatives of departments of the company.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής