Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας: Darostel Solar.
Abstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό τον σχεδιασμό του μάρκετινγκ της εταιρείας Darostel ltd με έδρα τη Λεμεσό , που δραστηριοποιείται στον κλάδο των φωτοβολταιϊκών εγκαταστάσεων.
Μια εταιρεία για να αναπτυχθεί και να μπορέσει να είναι βιώσιμη σε ένα συνεχές εξελισσόμενο ανταγωνιστικά οικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον, όλα τα επιχειρηματικά της σχέδια πρέπει να διέπονται από τεχνικές και κανόνες του μάρκετινγκ ,με έμφαση στην ποιότητα αλλά και την εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Τα ανωτέρω πρέπει να ακολουθούνται πιστά για να μπορεί να είναι επιτυχής η σχεδιαζόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα.
Η παρούσα διατριβή θα προσπαθήσει να αναλύσει το μάρκετινγκ πλαν της συγκεκριμένης εταιρείας.
Αφού γίνει ανάλυση της υπάρχουσας στρατηγικής και του μάρκετινγκ πλαν που ακολουθεί η εταιρεία ,θα αναλυθούν οι αδυναμίες που εντοπίζονται και πως η εταιρεία μπορεί να τις βελτιώσει ώστε να καταφέρει να επιτύχει καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και επίσης να καταφέρει να δημιουργήσει όνομα ικανό να είναι αναγνωρίσιμο σε όλη την Κύπρο στον κλάδο των φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων, με σκοπό τη μεγιστοποίηση των κερδών της.
Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε στην παρούσα διατριβή είναι η πρωτογενής έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου που περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο ερωτήσεις κλειστού τύπου ,με προσωπική συνέντευξη από το γενικό διευθυντή και μέτοχο της εταιρείας κύριο Nick Jiah Akane ,από την εμπειρία του συγγραφέα της παρούσας διατριβής που εργάζεται στην εταιρεία τον τελευταίο χρόνο στη θέση του διευθυντή πωλήσεων και από πληροφορίες που αντλήθηκαν από τους υπεύθυνους των τμημάτων της εταιρείας.