Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας: Darostel Solar.

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΜΒΑ-2020-00821.pdf (1.794Mb)
    Ημερομηνία
    2020-06
    Συγγραφέας
    Καρβαζώνης, Χαράλαμπος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό τον σχεδιασμό του μάρκετινγκ της εταιρείας Darostel ltd με έδρα τη Λεμεσό , που δραστηριοποιείται στον κλάδο των φωτοβολταιϊκών εγκαταστάσεων. Μια εταιρεία για να αναπτυχθεί και να μπορέσει να είναι βιώσιμη σε ένα συνεχές εξελισσόμενο ανταγωνιστικά οικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον, όλα τα επιχειρηματικά της σχέδια πρέπει να διέπονται από τεχνικές και κανόνες του μάρκετινγκ ,με έμφαση στην ποιότητα αλλά και την εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Τα ανωτέρω πρέπει να ακολουθούνται πιστά για να μπορεί να είναι επιτυχής η σχεδιαζόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα. Η παρούσα διατριβή θα προσπαθήσει να αναλύσει το μάρκετινγκ πλαν της συγκεκριμένης εταιρείας. Αφού γίνει ανάλυση της υπάρχουσας στρατηγικής και του μάρκετινγκ πλαν που ακολουθεί η εταιρεία ,θα αναλυθούν οι αδυναμίες που εντοπίζονται και πως η εταιρεία μπορεί να τις βελτιώσει ώστε να καταφέρει να επιτύχει καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και επίσης να καταφέρει να δημιουργήσει όνομα ικανό να είναι αναγνωρίσιμο σε όλη την Κύπρο στον κλάδο των φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων, με σκοπό τη μεγιστοποίηση των κερδών της. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε στην παρούσα διατριβή είναι η πρωτογενής έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου που περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο ερωτήσεις κλειστού τύπου ,με προσωπική συνέντευξη από το γενικό διευθυντή και μέτοχο της εταιρείας κύριο Nick Jiah Akane ,από την εμπειρία του συγγραφέα της παρούσας διατριβής που εργάζεται στην εταιρεία τον τελευταίο χρόνο στη θέση του διευθυντή πωλήσεων και από πληροφορίες που αντλήθηκαν από τους υπεύθυνους των τμημάτων της εταιρείας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4531
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013