Search
Now showing items 1-3 of 3
Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά χρηστών ηλεκτρονικών υπηρεσιών: Η περίπτωση του papaki.gr
(2013-07-18)
Τα τελευταία χρόνια τα social media γίνονται συνεχώς διασημότερα σε ολόκληρο τον κόσμο και συνεχώς αυξάνουν την δημοτικότητα και τον αριθμό των χρηστών τους. Αυτή η εργασία στοχεύει να εξετάσει την επιρροή των social media ...
Μελέτη μάρκετινγκ. Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην αναγνωρισιμότητα και πωλήσεις υπηρεσιών
(2013-02-25)
Τη σημερινή εποχή, τα Social Media βιώνουν μια αξιοπρόσεκτη άνθηση. Αυτό το φαινόμενο, αρχικά αμφισβητήθηκε έντονα, ιδίως από τον επιχειρηματικό κόσμο. Κάποιοι επιχειρηματίες της επικοινωνίας ωστόσο, διέκριναν μια μεγάλη ...
Η χρήση των social media ως εργαλείο μάρκετινγκ
(2013-07-02)
Η εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τα βασικά χαρακτηριστικά της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των επιχειρήσεων ως εργαλείων μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ αποκτά πλέον όλο και περισσότερο σύγχρονες διαστάσεις μέσω της ...